se posipam s pepelom, narobe oz prehitro prebralZadihaj in preberi še enkrat. Nikjer nisem napisal, da je brez veze. Napisal sem, da bi bilo čudno, da za en tank uporabiš celotno plastenko. Doziraš po navodilih proizvajalca.
se posipam s pepelom, narobe oz prehitro prebralZadihaj in preberi še enkrat. Nikjer nisem napisal, da je brez veze. Napisal sem, da bi bilo čudno, da za en tank uporabiš celotno plastenko. Doziraš po navodilih proizvajalca.
Čakaj, da ti kdo razloži, da konkurenca v polju reguliranih cen in zlizanosti obstoječih ponudnikov z državo ni možna. Meni se ne ljubi.Točno to. Deregulacija lahko deluje, če imaš pogoje popolne konkurence.Pri duopolu pa nimaš kaj o konkurenci razmišljat.
Ni fiksirana, samo navzgor omejena. Ni nobene ovire, da se ne bi prodajalo ceneje. Če verjameš v smrkce.In sedaj bo pri nas cena en mesec fiksirana na 1.5€, namesto da bi šla postopoma nazaj dol
Problem, ki vpliva na ceno, je tudi transportna pot. Praktično čez noč je bila ukinjena povezava čez črno morje, ker nobena zavarovalnica ni več hotela zavarovati tovora in so bili tankerji prisiljeni iti naokoli. Kar seveda poveča stroške.Točno to, ampak trgovci jamrajo, Očitno čakajo, poleg dobička, še na vladni dodatek ...
Sodček nafte je bil v preteklosti vreden več, kot sedaj, pa so bile cene bolj zmerne. Ampak oni to valijo na razmerje € : $, na drugo politiko itd.
Očitno je zadaj še kaj večjega. Poleg dobička, seveda. Na svetovni ravni, ne samo V SLO.
Kam pa gre tanker lahko naokoli iz Črnega morja?Problem, ki vpliva na ceno, je tudi transportna pot. Praktično čez noč je bila ukinjena povezava čez črno morje, ker nobena zavarovalnica ni več hotela zavarovati tovora in so bili tankerji prisiljeni iti naokoli. Kar seveda poveča stroške.
Ja po donavi do nemčijeKam pa gre tanker lahko naokoli iz Črnega morja?
Pa to more biti rečni tanker ne pa čez oceanski.Ja po donavi do nemčije
Ne vem kje kupujejo nafto trgovci, ampak crno morje res ni neko grlo ki bi bili prekelmanski odvisbi od njega.Kam pa gre tanker lahko naokoli iz Črnega morja?
Meni je to jasno… saj v vseh teh letih, ko je bila regulirana, ni bilo omejitve navzdol. Ampak, če trgovcem ne daš možnosti, da bi dodatno zaslužili, ko je nafta draga, dvomim, da bodo ceno spuščali, ko bo nafta spet cenejša.Ni fiksirana, samo navzgor omejena. Ni nobene ovire, da se ne bi prodajalo ceneje. Če verjameš v smrkce.
Kaj naj bi bil kartelni dogovor na strani kupcev? Tujci k nam niso resno vstopili zaradi zelo enostavnega razloga. Oddanost najboljših lokacij. Vstopni pogoji so precej jasni: niso dobili lokacij ob AC, če niso hoteli prevzeti še manj elitnih lokacij."Kartelni dogovor" na strani kupcev, zmeraj vodi tudi v "kartelni dogovor" na strani prodajalcev. Država pri nas že dolgo skrbi za "kartelni dogovor" na strani kupca. Torej se je tudi nasprotna stran organizirala, ker drugega smisla ni bilo.
Nekaj se pri nas gotovo narobe odvija, ker smo imeli poskuse prihoda nekaterih tujih naftarjev, pa so vsi obupali. Verjamem, da je krivda izključno v "zaščitni" politiki države in ne v prevladujočem položaju petrola. Leta 1990 so imeli zastava, revoz in TAS verjetno 90+ % v prodaji vozil. Ko se je trg sprostil, so v trenutku prišli ostali proizvajalci. Podobno so domači trgovci špecerije imeli 100 % trga v maloprodaji. Prišli so tuji trgovci in se celo ustanovili nekateri dodatni domači.
Ko se denimo v zdravstvu zmenijo, da bodo naredili velik razpis za vse nabave operacijskih miz in servisiranje v letu ali dveh v Sloveniji, se na nasprotni strani lažje "zmenijo", da se ne bodo med sabo poklali z nižanjem cene. Če je razpisov več, bo tudi nekaj več možnosti, da konkurenca opravi svoje. Prav tako je jasno, da tudi, če se ponudniki ne zmenijo, se verjetno neizbrani ponudniki ne bodo več ukvarjali s tem poslom, ker očitno nima smisla in bo konkurence na koncu spet manj.Kaj naj bi bil kartelni dogovor na strani kupcev?