Zato ker sem nazadnje videl da je premium imel ceno 2 eur. A ni reguliran samo 95 oktanski bencin in "normalna" nafta?cena je regulirana in se jim ne izplača, so dobili taka navodila
se pravi navaden in premium je ista cena
zakaj ne bi točil premium dizla?
Ni, ker so spet odlok iz riti potegnil in niso zraven nič mislili. Benz in eurodizel in to je to, če že.Zato ker sem nazadnje videl da je premium imel ceno 2 eur. A ni reguliran samo 95 oktanski bencin in "normalna" nafta?
Jaz sem enkrat tankal premium diesel. Ker se mi ni ljubilo ukvarjati s strahom, da mi bo nafta zmrznila. Nerodno, če ne prideš k stranki, ker je nekje po poti par km luknje z minus 25 in se vse skupaj ustavi. V takem primeru premium diesel ni predrag. Zadnja leta tega strahu ni več, ker je bolj toplo in trenutno vozilo uporablja bencin.
Temperature po zimi ne padejo več tako nizko, čeprav ... Kak teden nazaj je bila na podravski avtocesti nesreča, ker je Hrvat cisterno ustavil na odstavnem pasu, ker bi mu naj zmrzovalo gorivo. In ga je nabasal Turek z kamionom. Človek je umrl. V takem primeru premium diesel ni predrag. Tudi ni predrag, če greš kam višje smučat in je bolj primerno gorivo tudi ceneje kot da tam iščeš pomoč.
Koliko pa je dejansko "ta buljši" boljši?
Zjutraj pa tam do 10h, pol pa so potegnili ročno zavoro.na "stolpu" je napisana enaka, regulirana cena za oba
danes se premium ne da več nalit - se ga je včeraj še dalo? mogoče kdo ve?
Do katerih temepratur drži nima kaj dosti veze s premium dizlom..od 15 decembra morajo črpalke točit 'zimsko' nafto, kar pomeni da morajo vsebovat aditive da nafta zdrži do (ne vem točno,,,mislim da) -25 stopinj.Hočeš rečt da dejansko v letu 2022 traktorji še vedno zmrzujejo? Jaz sem mislil da je to bolj zgodba o golfu 2 D, za otrokom pripovedovati
Kako pa zgleda klenkanje pri dieslu, ki itak deluje na principu samovžiga?Če ga ne bi noben tankal, ga bi nehali ponujat.
Verjemi, da jih kar nekaj tanka premium ker:
- mož je tako naročil
- mašina začne klenkat z navadnim
- moč je za 20-30% večja
- poraba je za 50% nižja
- nek se vidi raskoš, če imamo za dizel X6, mamo pa tudi za premium dizel!
PS: regulacija obeh dizlov in bencinov je NEUMNOST - "ta slabši" naj bo reguliran, ta boljši pa: ko voli nek izvoli.
seveda ima vezo, pa še kako: po EN590 standardu je zimski diesel do -25, premium pa do -40. Da o dodatkih ne govorimo, celo sem mnenja, da ima premium manj biodizla.Do katerih temepratur drži nima kaj dosti veze s premium dizlom..od 15 decembra morajo črpalke točit 'zimsko' nafto, kar pomeni da morajo vsebovat aditive da nafta zdrži do (ne vem točno,,,mislim da) -25 stopinj.
Premium nafta vsebuje druge dodatke, ki naj bi naredili...za kar jih pač tržijo
Kje tovornjakar natoči gorivo, kake imajo uredbe po drugijh državah glede dodatkov proti zmrzovanju je druga zgodba. Je pa na vsak način to stvar lastnika, da poskrbi, da se vozila lahko premikajo v vsakem letnem času.
Kaj pa Petrol premium dizel? So ubrali enako pot kot OMV?
čakaj, nisi še slišal za "diesel knock"?Kako pa zgleda klenkanje pri dieslu, ki itak deluje na principu samovžiga?
Točiš navadnega in sam dodajaš tole.......sam pol maš lahko kdaj mal umazane rokice!Je boljsi, vendar vse v svojih mejah. Tukaj se pogovarjamo predvsem v boljsih/kvalitetnejsih dodatkih, katerih vpliv na dolgoročno uporabo ni zanemarljiv.
Kruh pa pajkice ne gredo fajn skupaj......sploh na začetku sezoneKruh da ni zdrav? Ajde, da slišmo to modrost.....
Brez kruha boš bolj bogo treniru. K avto brez nafte Če pa misliš bele žemljice, pol pa ja. Kruh je pa mnogo več kot sam bele žemljice. Sendviči iz pirinega kruha s pršutom in maslom so vrhunski snek med vožnjo poleg frutabele s kokakolo.Kruh pa pajkice ne gredo fajn skupaj......sploh na začetku sezone
Ne razumeš problema. Nič zato, ni vsak za vse.Hočeš rečt da dejansko v letu 2022 traktorji še vedno zmrzujejo? Jaz sem mislil da je to bolj zgodba o golfu 2 D, za otrokom pripovedovati