Cene bencina pri ........

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
- koliko energije se porabi za proizvodnjo baterij? Kakšna svinjarija je ob proizvodnji litija? Kakšna svinjarija je za razgradnjo baterij?
- Ob koncu življenske dobe tvoje elektrarne boš mastno plačal za razgradnjo, samo to še nočeš vedet.

Vsa ta vprašanja so dobra, ampak ker ni nekih črno belih odgovorov se boste nasprotniki oklepali črne strani, zagovorniki EV pa bele strani. Kdor se je v zadevo kaj bolj poglobil ve da je načinov za pridobivanje raznih rudnin in tudi pri uporabi materialov za baterije več možnosti. Kar je pa zelo zanimivo je pa to da se na nek breg tipično postavijo tisti, ki se v zadevo niti približno ne poglobijo, taki so ponavadi najbolj glasni.

To kar je bilo včeraj ni nujno enako tistemu kar bo jutri. Ko industrija potrebuje x100 nekega materiala, potem se šele zbudi prava industrializacija in avtomatizacija, ko se pa to enkrat postavi pa otrok, ki z rokami nabira kobalt v Afriki ni več konkurenčen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.201
4.671
113
Skuterji 125 z B kategorijo bi nekaj malega pomenili tistih 10 % 100 % sončnih dni na leto. Drastično pa to razmer na cestih v večjih krajih Slovenije ne bo spremenilo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.492
9.190
113
Kakšne ekološke norme veljajo za skuterje? Verjetno niso enake kot pri avtomobilih.
Seveda ne. Zato sem pa zgoraj napisal, naj en primerja izpuste ;).
Bože mili italijane ste si vzeli za vozniški vzor. Pa vi niste normalni. Če je za vas butanje in poškodovanje tuje lastnine normalno, potem ne vem kaj delate tukaj. Preselte se nekam na jug ker sem ne spadate.
Italijane se lahko mirno vzame za vzor pretočnosti prometa v mestu.
V primerjavi z nami so 100 let naprej. Je pa res, da povprečen slovenski zaspane doživi srčni infarkt, ko pride enkrat v italijansko velemesto in šibajo skuterji vse naokrog.
Predvsem jim pa avto ne pomeni več kot vse na svetu in zaradi ene praske ne bodo šli tožit tebe, tvoje zanamce in še tvoje predhodnike. Zraven pa še odškodnino nadomestilo za duševno bolečino. Na Balkan pa kar sebe postavi. Tam te ustrelijo, če se ponesreči dotakneš njihove svetosti vozila.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.917
5.078
113
Tam te ustrelijo, če se ponesreči dotakneš njihove svetosti vozila.

Tisti kateri imajo hišo imajo po navadi dva avta. Enega za v mesto in drugega za pohajati. Blokarji imajo pač samo en avto za v mesto.

Če si še vedno prepričan v svoj prav, pojdi do prve IT registerske in brcni v avto pred lastnikom. Bomo zbirali prispevke, da ti kirurg znova zloži zobe v usta.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.492
9.190
113
Tisti kateri imajo hišo imajo po navadi dva avta. Enega za v mesto in drugega za pohajati. Blokarji imajo pač samo en avto za v mesto.

Če si še vedno prepričan v svoj prav, pojdi do prve IT registerske in brcni v avto pred lastnikom. Bomo zbirali prispevke, da ti kirurg znova zloži zobe v usta.
V Italiji sem najmanj nekajkrat letno. Mi je popolnoma jasno, da imajo dva avta. In ta drugi avto se uporablja za daljše poti in ''pomembne'' zadeve. In z njim ne bodo delali tako kot z mestnim avtom, ki ima običajno že veliko prask.
Sedaj pa beri tole: jaz v Rimu sedim v parku ob cesti, ližem sladoled in na majhnem križišču pride do rahlega trka dveh vozil. En je očitno napačno ocenil situacijo in naredil cca. 20cm prasko po zadnjem levem blatniku drugega. Prideta mlajša moška cca. 35 let stara ven, se pogledata, pogledata vozili, tisti, kateri ni bil kriv, zamahne z roko, se obrneta in usedeta v avto in odpeljeta. Sedaj pa to isto situacijo preslikaj v Ljubljano ali pa recimo v Beograd in povej, kaj bi se zgodilo.

Pa še nekaj: NAMERNA brca pred lastnikom v avto je nekaj popolnoma drugega kot nenamerna praska v normalnem prometu. Tako da, take primerjave sebi dajaj, ne drugim.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.917
5.078
113
Mi je popolnoma jasno, da imajo dva avta. In ta drugi avto se uporablja za daljše poti in ''pomembne'' zadeve. In z njim ne bodo delali tako kot z mestnim avtom, ki ima običajno že veliko prask.

Mimo teme, ampak si ovrgel svojo prvotno trditev:

Predvsem jim pa avto ne pomeni več kot vse na svetu in zaradi ene praske ne bodo šli tožit tebe, tvoje zanamce in še tvoje predhodnike. Zraven pa še odškodnino nadomestilo za duševno bolečino. Na Balkan pa kar sebe postavi. Tam te ustrelijo, če se ponesreči dotakneš njihove svetosti vozila.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.492
9.190
113
A res?
No dej Italijanu PONESREČI podrgni njegovo (gmašno) Alfo Giulio ali pa slovencu/balkancu njegovega VW Passata, pa mi povej, kako bo to šlo čez.
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.184
3.178
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
A res?
No dej Italijanu PONESREČI podrgni njegovo (gmašno) Alfo Giulio ali pa slovencu/balkancu njegovega VW Passata, pa mi povej, kako bo to šlo čez.

Z Italijanom se boš zmenu v 5. minutah in bo vse rešeno, Slovenc/Balkanc pa te bo premlatu in tožu do konca življenja...
Za Italijana vem iz prve roke (Firence, sicer mečka), za druga dva pa od prijatla...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.917
5.078
113
Jaz sem od prijatelja slišal, da je rikvercal v merčota, pa sta šla potem v kafano glumiti kako se napiše evropsko poročilo.


Ne vem v kakšnem svetu živite, napad na nekoga se prijavi policiji. Nekdo pri zdravi pameti tega ne bo šel početi. Zato tudi ne dnevno beremo o fizičnih obračunih na ulici.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.900
4.955
113
Seveda ne. Zato sem pa zgoraj napisal, naj en primerja izpuste ;).

Italijane se lahko mirno vzame za vzor pretočnosti prometa v mestu.
V primerjavi z nami so 100 let naprej. Je pa res, da povprečen slovenski zaspane doživi srčni infarkt, ko pride enkrat v italijansko velemesto in šibajo skuterji vse naokrog.
Predvsem jim pa avto ne pomeni več kot vse na svetu in zaradi ene praske ne bodo šli tožit tebe, tvoje zanamce in še tvoje predhodnike. Zraven pa še odškodnino nadomestilo za duševno bolečino. Na Balkan pa kar sebe postavi. Tam te ustrelijo, če se ponesreči dotakneš njihove svetosti vozila.
Žal mi moj avto pomeni ravno toliko koliko sem za njega plačal. Zdaj če se tebi tak denar ne zdi pomemben, te prosim da mi ga del nakažeš na moj TRR pa da vidimo. Avto je pleh, ampak je dragi kos pleha.
če se tebi zdi pomen pretočnosti to, da vsi vozijo križemkražem kot nori, hupajo, se zaletavajo, na dveh pasovih stoji 4 vrste avtomobilov, poltem pač moraš malo premislit kje v koreninah je tvoj balkanski gen. Ker tak način vožnje v civiliziran prostor pač ne paše. In pri nas v večini ni počasnetov, so samo nestrpneži ki v normalnem človeku vidijo počasneta. Če gume ne cvilijo pri speljevanju, obratomer do rdečega polja, sori to ni normalno. Da bom pa vsakokrat prejel prekomerno dozo adrenalina, ko se bom peljal v službo in iz nje, samo zato da nebom izpadel počasne, pa sory ne bom. Tudi to da preteče pol minute da se izpred semaforja premakne 5 avtomobilov, nehajte nabijat. Če se je prva postavila kaka babica k gre na britof k svojmu pokojnemu možu, je prej izjema kot pravilo. Večinoma tudi pri nas teče promet razmeroma tekoče. Ko pa se nabašejo strnjene kolone, ti pa še tako grozni italijan ne pomaga... Ali pač, ker italijan bi šel lepo po odstavnem pasu, ali bankini mimo kolone, kar je mimogrede prekršek, da bomo vedeli.
 
Nazadnje urejeno:

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.806
606
113
EU
A to govorite o IT, kjer kot pešec še čez cesto ne prideš, če se jim ne vržeš direkt pred avto, da potem zavirajo na polno in te le "spuste" čez prehod :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.492
9.190
113
Žal mi moj avto pomeni ravno toliko koliko sem za njega plačal. Zdaj če se tebi tak denar ne zdi pomemben, te prosim da mi ga del nakažeš na moj TRR pa da vidimo. Avto je pleh, ampak je dragi kos pleha.
če se tebi zdi pomen pretočnosti to, da vsi vozijo križemkražem kot nori, hupajo, se zaletavajo, na dveh pasovih stoji 4 vrste avtomobilov, poltem pač moraš malo premislit kje v koreninah je tvoj balkanski gen.
Ti priporočam, da enkrat ko bodo meje odprte, skočiš do Trsta (da ne bo predaleč), se usedeš lepo v kafič pri prometni cesti in uživaš v poteku prometa. Pa mi potem povej, koliko je hupanja in predvsem zaletavanja teh avtomobilov. In koliko se je skuteristov, ki vozijo križem/kražem, vmes ubilo.
In pa preden se spet razpišeš o balkanskih genih: točno si preberi, kaj sem NAMERNO napisal v odebeljenem. Nikjer ne piše, da se strinjam z brezzakonjem na cestah, vsekakor so pa Italijani to pripeljali do tega nivoja, da je promet bistveno bolj pretočen kot pri nas, hkrati pa ni smrtnih žrtev. Pa toliko prometnih tudi ne. Predvsem zato, ker spremljajo promet okrog sebe in znajo (s skuterjem ali avtomobilom) izkoristiti vse prazne luknje, ne pa držati 2m razdalje od vseh, da se le ne bi kaj popraskalo.

Italijane se lahko mirno vzame za vzor pretočnosti prometa v mestu. V primerjavi z nami so 100 let naprej. Je pa res, da povprečen slovenski zaspane doživi srčni infarkt, ko pride enkrat v italijansko velemesto in šibajo skuterji vse naokrog.
Zanimivo tudi to, da še nisem doživel v Italiji, da bi mi hupali in je... vse po spisku, pa sem se včasih tudi malo obotavljal na križišču, ker nisem vedel, kam moram iti. Res pa je tega več kot pri nas.

Še glede denarja: glej, meni moj voz tudi nekaj pomeni. Ampak, če pride do nesreče, pač pride do nesreče. Zato je pa zavarovanje. Izpolniš papirje, fertik. Jeb.. ga. Da bi se pa na nekoga zdiral (kar sem mimogrede videl v Zagrebu, ko je punca ponesreči malo butnila Audija in ven stopi metroseksualec), ker mi je ponesreči počohal pleh, je pa noro.
In ja, tudi jaz sem že 2x zaje... v prometu. Smo lepo izpolnili papirje, sem podpisal krivdo, ko me je zavarovalnica kontaktirala za dodatne informacije, sem jih podal in zadeva rešena. Nisem bil Balkanc/Slovenc, kar jih recimo veliko potem naredi in nategujejo nič krivega voznika, da pa oni niso bili nič krivi. Na drugi strani sta pa v obeh primerih bili normalni osebi in smo se človeško pomenili, ne pa zdirali, itd.
Btw. sem bil tudi na drugi strani, ko me je pijanc (pristen Slovenc) nabil in se potem zdiral name, da sem jaz kriv in kaj delam na cesti. Sem mu samo rekel, ni panike, poklical policijo in je bila zadeva rešena. Me je potem še enkrat klical, da zakaj sem policijo klical, ker je sedaj ob izpit. Loool.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: blazek33

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.917
5.078
113
Predvsem zato, ker spremljajo promet okrog sebe in znajo (s skuterjem ali avtomobilom) izkoristiti vse prazne luknje, ne pa držati 2m razdalje od vseh, da se le ne bi kaj popraskalo.

Izkoristijo vse luknje z obtolčenimi shitboxi, med tem ko tabolši avto šparajo doma. In potem pridejo gor k nam na ljubljanske, pa na praznih cestah nabirajo kolone za seboj :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.900
4.955
113
Ti priporočam, da enkrat ko bodo meje odprte, skočiš do Trsta (da ne bo predaleč), se usedeš lepo v kafič pri prometni cesti in uživaš v poteku prometa. Pa mi potem povej, koliko je hupanja in predvsem zaletavanja teh avtomobilov. In koliko se je skuteristov, ki vozijo križem/kražem, vmes ubilo.
In pa preden se spet razpišeš o balkanskih genih: točno si preberi, kaj sem NAMERNO napisal v odebeljenem. Nikjer ne piše, da se strinjam z brezzakonjem na cestah, vsekakor so pa Italijani to pripeljali do tega nivoja, da je promet bistveno bolj pretočen kot pri nas, hkrati pa ni smrtnih žrtev. Pa toliko prometnih tudi ne. Predvsem zato, ker spremljajo promet okrog sebe in znajo (s skuterjem ali avtomobilom) izkoristiti vse prazne luknje, ne pa držati 2m razdalje od vseh, da se le ne bi kaj popraskalo.


Zanimivo tudi to, da še nisem doživel v Italiji, da bi mi hupali in je... vse po spisku, pa sem se včasih tudi malo obotavljal na križišču, ker nisem vedel, kam moram iti. Res pa je tega več kot pri nas.

Še glede denarja: glej, meni moj voz tudi nekaj pomeni. Ampak, če pride do nesreče, pač pride do nesreče. Zato je pa zavarovanje. Izpolniš papirje, fertik. Jeb.. ga. Da bi se pa na nekoga zdiral (kar sem mimogrede videl v Zagrebu, ko je punca ponesreči malo butnila Audija in ven stopi metroseksualec), ker mi je ponesreči počohal pleh, je pa noro.
In ja, tudi jaz sem že 2x zaje... v prometu. Smo lepo izpolnili papirje, sem podpisal krivdo, ko me je zavarovalnica kontaktirala za dodatne informacije, sem jih podal in zadeva rešena. Nisem bil Balkanc/Slovenc, kar jih recimo veliko potem naredi in nategujejo nič krivega voznika, da pa oni niso bili nič krivi. Na drugi strani sta pa v obeh primerih bili normalni osebi in smo se človeško pomenili, ne pa zdirali, itd.
Btw. sem bil tudi na drugi strani, ko me je pijanc nabil in se potem zdiral name, da sem jaz kriv in kaj delam na cesti (pristen Slovenc). Sem mu samo rekel, ni panike, poklical policijo in je bila zadeva rešena. Me je potem še enkrat klical, da zakaj sem policijo klical, ker je sedaj ob izpit. Loool.

Pa nena tega jemlji kot napad. Ni bil to moj namen. Pač za tipkovnico je malo težje izraz na obrazu pokazat. :)

V Italiji sem res res bolj malo, ko pa sem, priznam sem živčen ko pes... Sem bolj one sorte, ko imam raje manj stresno življenje. Že ta njihova navada se mi zdi butasta, da ko prehitevajo imajo še vedno desno kolo vsaj na črti, če ne še pred črto drugega pasu. Sam pa misliš da ti po z tem manevrom zbil ogledalo... V glavnem za mene so Italijani pač navadni cigani.. pa saj že zgledajo tako...

In še vedno sem mnenja, da pri nas teče promet dokaj tekoče, ljudje normalno speljavajo, vozi se pa še vedno vsaj 10% nad omejitvami. Če se naberejo kolone, pa za to ni kriva pretočnost, pač pa enostavna gužva, in seveda neumni intervali na semaforjih, ki sem še vedno mnenja da bi na določenih cestah morali biti daljši.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in sad