Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
druga pa je ta, da tisti z šibkejšimi polnilci ne bodo rinili na hitr polnilnice, saj bo tako polnjenje za njih dražje...
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Zato pa je tretja možnost, tista s pribitkom. Namreč nad 80%, ko bi začel polnilni tok padati, bi polnjenje postalo dražje. Ali to pomeni dražji kW ali pa vsako zaračunano minuto. Nižji je polnilni tok, dražja je vsaka naslednja minuta...
RWE, ki ima v nemčiji okoli polovice (ali malo več) polnilnih postaj, zaračunava elektriko, čas pa le kot dodatek (razmerje je 90-10). V nemčiji je še nekaj podobnih prviderjev. Skratka, v namčiji je večina polnilnih primarno na kWh, na na čas.Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Priznam, sem na slepo napisal cela evropa. 100% vem za Avstrijo, Nemčijo in Anglijo. Če je tako še kje v Franciji, je pa to že "skoraj" cela evropa
Citat:
Moje mnenje je, da se je država tega, kljub verjetnim dobrim namenom, lotila napačno.
Polnilne postaje, ki so postavljene z davkoplačevalskim denarjem, ne bi smela dati v upravljanje le enemu ponudniku. Sistem bi moral biti podoben, kot je pri električni energiji za dom.
Torej, za dom SODO skrbi za omrežje, SODO bi v našem primeru skrbel za infrastrukturo in hitre polnilne postaje.
Petrol in še kdo drug, pa bi bili LE ponudniki storitve, torej polnjenja na teh polnilnih postaj, kar bi prineslo konkurenco v ponudbi.
Recimo, da bi bili ponudniki Petrol, OMV in RWE. Jasno je, da bi se vsak od njih trudil pridobiti uporabnike na svojo stran in bi imeli konkurenco v ponudbi.
Tako pa imamo monopol enega podjetja, kateremu so bile polnilne postaje skoraj da ne, podarjene, nad njimi pa izvaja monopol.
Cene bi moral uravnavati trg, ne pa državna monopolna entiteta.
Citat:
DEVS: Električna energija mora biti cenejša od avtoplina
"Hitre polnilnice ob avtocesti so najugodnejša različica vožnje z električnim avtomobilom. Naš cilj je, da bi bila električna energija cenejša kot avtoplin LPG, ki danes velja za najcenejše pogonsko gorivo. Če torej osem litrov avtoplina stane okrog 4,5 evra, bi si za 22 kilovatnih ur električne energije želeli ceno okrog štirih evrov," pravi Simon Čretnik, predsednik društva lastnikov električnih vozil DEVS. Del članov se je v Ljubljani včeraj zvečer sestal in izoblikoval skupno mnenje društva neposrednih uporabnikov električne mobilnosti v Sloveniji.
Čretnik pri obračunavanju polnjenja avtomobilov na minuto izpostavlja problematiko baterij različnih kapacitet in s tem povezane različne dolžine polnjenja, zato bodo pri DEVS vendarle predlagali koncept cenovne politike, ki bi bil kombinacija tako trajanja polnjenja kot količine prenesene električne energije.
"Seveda je tudi naš interes, da se na polnilnih postajah vzpostavi določena ekonomija. Želimo si tudi, da na hitrih polnilnicah ne bi bilo prevelike gneče in da bi jih uporabljali predvsem na daljših poteh. Za vsakodnevno uporabnost so pomembne mestne polnilnice in tudi domače vtičnice," dodaja Čretnik.
Citat:
Slovenski pionir električne mobilnosti Andrej Pečjak meni, da višje cene električne energije ob slovenskih avtocestah ne bodo ogrozile električne mobilnosti v Sloveniji. Zanj pomembneje je razvoj ustreznih polnilnic pred bloki in stanovanjskimi naselji.