Citat:
Spoštovani imetnik Petrol klub kartice elektromobilnosti!
Z 20. junijem 2016 vstopamo v obdobje rednega obratovanja hitrih polnilnic za polnjenje električnih vozil. Storitev polnjenja na hitrih polnilnicah se bo od tega datuma dalje obračunala po rednem ceniku storitve polnjenja na električnih polnilnicah. Še pred pričetkom obračunavanja boste po pošti prejeli obvestilo o možnih načinih plačevanja in posebnih ugodnostih, ki jih pripravljamo za imetnike Petrol klub kartice elektromobilnosti.
Brezplačno polnjenje električnega vozila bo s Petrol klub kartico elektromobilnosti še vedno mogoče na standardnih polnilnicah. Vsem transakcijam lahko sledite na portalu Moj Petrol.
NOVOST: Mednarodno gostovanje na polnilnicah drugih upraviteljev infrastrukture za polnjenje električnih vozil od 20. junija dalje.
Želimo vam srečno, varno in trajnostno vožnjo!
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Velika večina polnjenj se zgodi na domači vtičnici, kjer je cena cca. 1.5 EUR/100km spomladi, poleti in jeseni in cca. 2.5 EUR/100km pozimi zaradi povišane porabe energije.
Tvoj povdarek pa je bilo brezplačno polnjenje na javnih polnilnih postajah. Raje ne štejem kolikokrat je bila omenjena beseda 'brezplačno/brezplačna' v enem samem tvojem prispevku:
Citat:
Uporabnik Nac pravi:
Trenutno je na trgu poleg Soula tudi Leaf, ki ima tudi 30 kWh baterijo. Soul-a za 25.500 in Leaf-a za 23.288 €. Torej ni drži, da je bilo ugodno, ampak je še vedno ugodno. V nekaj letih pa bo trg doživel tudi večjo ponudbo električnih vozil. Tesla III, Bolt,... Kakšne bodo končne cene, možnosti subvencij,ugodnih kreditov, zmogljivosti baterij je sedaj težko pisati, saj se te stvari prehitro spreminjajo.
Od kod ideja o 5 € za polnitev. Še predplačniška kartica pri Petrolu stane 2,5 € na eno polnitev. Če pa imaš Petrolovo kartico e-mobilnosti, pa je vsaka polnitev brezplačna. Tole o gostovanju za Smatrics pa je tudi nekaj, kar ni dorečeno, zato je tudi omenjanje cene 18 € na 100 kilometrov zavajanje. Če vzameš najdražjo opcijo pri Smatricsu te stane 20 minutna hitra polnitev 9 €. Petrol pa trenutno ne nudi možnost gostovanja v omrežju Smatrics.
Trenutna dejstva so, da je polnitev na javnih polnilnih mestih v Sloveniji brezplačna. Velja za hitre in počasne polnilne postaje. Največjo ceno električne energije za polnitev električnega vozila plačaš, če polniš doma. Pa tudi ta cena je minimalna, če si izbereš ponudnika, ki ima ugodno nočno tarifo npr. E3. Nižja od zgoraj navedene.
Prihodnost brezplačnih polnitev pa je s prihodom Tesle III še bolj pozitivna. Že sedaj je pri Tesli omogočena brezplačna polnitev na njihovih hitrih polnilnicah in destinacijskih polnilnicah. To drugo je morda še nekaj, kar se premalo zavedamo. Trgovinam, hotelom, restavracijam,.. Tesla omogoči brezplačno polnilno mesto ob zavezi trgovca/hotelirja.., da bodo gostom/strankam nudili brezplačno polnitev. Kako boš prodajal storitev polnitve ostalim električnim vozilom, če boš imel pri Tesli to brezplačno? Še prodaja polnilnih postaj bo problematična, zakaj bi dal 2-3.000€ za polnilno postajo, če jo dobim pri Tesli zastonj. Temu poslovnemu modelu se bodo morali drugi prilagoditi.
V Nemčiji in Švici je že sedaj v določenih trgovskih verigah (Ikea, Aldi Sud, Lidl) možnost brezplačnega hitrega polnjenja in o kakšnem zaračunavanju tudi ne razmišljajo, ker se zavedajo, da bodo s prodajo storitve ali izdelkov brez problema pokrivali stroške postavitve, vzdrževanja in seveda tudi električne energije.
Javne polnilne postaje bi morale biti priložnostne, da se z njihovo uporabo pride do doma, kjer bi moral biti primarni vir polnjenja električnih vozil, ne pa ravno obratno. Še posebej, če so le-te še vedno brezplačne in se jih zaradi tega zlorablja tako ali drugače, da prišparaš na domači elektriki.
Nič čudnega, da se potem dogaja kaj takega:
Pa tole ni od mene. Tole sem našel na PlugShare, na hitri polnilni postaji v Zagrebu.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Torej če prav razumem - uradenik AM bi svoj žolč in gnev zlil na nič kriv Petrol, ki je le poslušal in ugodil željam lastnikov EV? A ni tako, da bi se naj novinarji in pisci člankov najprej pozanimali o temi, o kateri pišejo?
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Tudi jaz nimam težav z zaračunavanjem na minute na hitrih polnilnicah, kjer je res pomembno da polniš hitro in čim manj časa! Samo toliko da prideš do cilja. Tam pa polni počasi in plačaj kWh.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ajte, morda 80% štrom, 20% minutaža med polnjenjem, da folk ne fila do maksimuma, ampak do 80%, več pa res ne.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Torej če prav razumem - uradenik AM bi svoj žolč in gnev zlil na nič kriv Petrol, ki je le poslušal in ugodil željam lastnikov EV? A ni tako, da bi se naj novinarji in pisci člankov najprej pozanimali o temi, o kateri pišejo?
Citat:
Cenik je popoln in totalen kretenizem. Ravnokar so si prislužili uvodnik v AM. Bebci!
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Torej če prav razumem - uradenik AM bi svoj žolč in gnev zlil na nič kriv Petrol, ki je le poslušal in ugodil željam lastnikov EV? A ni tako, da bi se naj novinarji in pisci člankov najprej pozanimali o temi, o kateri pišejo?
Nič kriv? To je bila njihova odločitev, nihče jih ni silil vanjo. In delat sistem zaračunavanja glede na želje parih lastnikov EV, ki še zdaleč ne predstavljajo povprečnega lastnika in ki očitno ne razmišljajo širše in s pogledom v prihodnost, bi bila tudi neumnost.
PS: se ti zdi, da se ne pozanimam? Kaj pa je tole, kar se zdaj dogaja v tej temi?