Carinska pošta

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Če je poslano iz skladišča v NL nima naša carina kaj carinit. in "vedet da je s kitajske" ...Da je zadeva prišla v skladišče v NL je bila že carinjena in zato je roba iz EU skladišč dražja kot iz kitajske.

Tako je!
Sem računal s stroškom, ki so mi ga naši zaračunali, ampak se mi zdi neumno, da, kot si rekel naši "vedo", da je s kitajske.

Sicer sem jim poslal dokumentacijo o naročilu (pošti ali carini), samo gre za princip. Je prišlo iz Nizozemske in pika.

Na koga naj se spravim, da mi dajo naslednjč mir? Banda pokvarjena!
10.gif
 

sung

Pripravnik
10. dec 2011
323
0
16
artikel se je lahko nahajal v brezcarinski coni v rotterdamu, pomeni da artikel se ne bil carinjen za EU tako da je cisto mozno da so ti ga potem sele nasi carinili
 

Piccadilly

Fizikalc
22. dec 2009
1.716
68
48
1 teden je že neka oblazinjena kuverta iz amerike na tej ciganski carini. Niti pisma še nisem dobil, gnojad nesposobna.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.921
5.992
113
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Če imaš pravilno izpolnjen CN22 in notri v pošiljki račun, tudi če ti kontrolira in je pod 22€ ne plačaš ničesar, saj ti ne pošilja na dom "obvestila"... ??
Lahko si carinska pošta izmisli da ne verjame napisani vrednost na cn22 (in je pri tem cn22 pravilno izpolnjen) -> ergo spet te udarijo po denarnici ko jim moraš poslati račun in ti zaračunajo strošek postopka...

Zakon je kot kaže genialno napisan, da te lahko ropajo either way.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Citat:
Uporabnik Slycer pravi:
1 teden je že neka oblazinjena kuverta iz amerike na tej ciganski carini. Niti pisma še nisem dobil, gnojad nesposobna.
14 dni že čaka paket iz ZDA. Po klicu baje še ne bo na vrsti, ker imajo preveč pošiljk.
stupid-1.gif
Jupiiii.

Sicer pa še en način za kasiranje: če imaš več pošiljk in ne veš za katero te pošta sprašuje, ti zakasirajo 4 eur samo za predogled.
evil.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
Ima kdo slucajno te dni problem s posiljkami znotraj eu? Cakam na eno iz nemcije in francije in bi ze davno moralo prispet
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Zadnjič sem ga jaz dobil iz Nemčije v dveh dneh. Privat poslano z nemškim DHL. Navadna pošiljka (naj bi trajalo 7-10 dni). S tem, da je bil na naši pošti že naslenji dan.
grims-1.gif
 

sung

Pripravnik
10. dec 2011
323
0
16
tudi sam sem posiljko iz nemcije prejel v 3 dneh, medtem ko sem poslal v anglijo je pa rabil 3 tedne
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.015
11.138
113
Anglija je ratala katastrofa, prej kot v tednu ali dva skoraj nič ne dobiš.
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Anglija je ratala katastrofa, prej kot v tednu ali dva skoraj nič ne dobiš.

Tudi jaz to opažam, a kdo ve kaj je vzrok temu? Vcasih je bilo v manj kot tednu dni pri nas(najkasneje).
 

cromirp

Zelenc'
30. mar 2014
2
0
1
Pozdravljeni!

Mene pa nekaj zanima glede teh carinskih zadev. Že večkrat sem naročil s kitajske nogometne drese zame in za prijatelje. Do sedaj so potem, ko sem na carino poslal račun, vedno prišli brez problema. Tokrat pa sem dobil odločbo, da dres ni original in ga bodo uničili. Dobro, sem si mislil, ne bom šel dokazovat originalnosti, naj ga uničijo, nakar dobim še pošto od ITEM d.o.o., zastopnikov adidasa, ki želijo imeti še 60€ za neke pavšalne stroške, v nasprotnem primeru me bodo tožili. Nekaj časa nazaj so mi že uničili neko adidasovo trenirko, a mi ni bilo potrebno nič plačati. Zdaj pa me zanima s kakšno pravico lahko oni od mene izsiljujejo teh 60€? Saj ne da je to kakšen velik znesek, a vseeno me zanima, kaj jim dovoljuje, da lahko to zaračunajo, ker nenazadnje sem že kar nekaj dresov dobil in ni bilo nobenega problema, četudi so jih na carini odprli. Tokrat pa so se spomnili, da jim moram plačati za uničenje? Je že imel kdo kakšno tako izkušnjo?
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Item d.o.o. ni nikakrsen zastopnik Adidasa. Pri nas je za Adidas zastopnik edino AFP Dobova.
Zelo nenavaden slucaj. Oh narocilu tudi nisi mogel vedeti, da je fejk.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.562
1.805
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Item d.o.o. ni nikakrsen zastopnik Adidasa. Pri nas je za Adidas zastopnik edino AFP Dobova.
Zelo nenavaden slucaj. Oh narocilu tudi nisi mogel vedeti, da je fejk.
Seveda ni mogel vedeti, Saj so tudi pri nas originali nekaj €.....
rolleyes-1.gif
 

cromirp

Zelenc'
30. mar 2014
2
0
1
Teoretično ob naročilu nisem mogel vedeti, da je fake :p

In glee na to
http://www.chambersandpartners.com/europe/firm/184638/item-d-o-o
izgleda, da zastopajo tudi adidas glede ponaredkov. Samo problem je v tem, da do sedaj ni bilo nobenih težav in tudi ob uničenju mi ni bilo potrebno plačevati. Sedaj pa hočejo 60€, ker "ima njihova stranka relativno visoke stroške (tj. stroški zastopanja v skrajšanem carinskem psotopku, stroški skladiščenja, stroški uničenja s strani neodvisnega uničevalca in stroški carine v zvezi s carinskim nadzorom nad uničevanjem)." In ne vem zakaj moram še enkrat soglašati z uničenjem, če sem soglašal že direkt s carinskim uradom.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.562
1.805
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Pa veš kakšna je razlika med teorijo in prakso?
sprasujem se.gif


Pride Janezek do očeta:
Ati, kakšna je razlika med teorijo in prakso?
Pojdi do mame in sestre in ju vprašaj, če bi dale tujcu f.ukat za 20.ooo€.
Seveda sta takoj za to.
No, vidiš, sine, teoretično imamo 40.000€, praktično pa dve kurbi....
shocked-1.gif
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.571
3.935
113
Če se ne motim ZPS pravi da ni treba plačat uničenja, čeprav obstaja cenik. Ravno zato ker ti ne morejo dokazat, da si vedel da je ponaredek. Iz tega razloga se v praksi takorekoč ne plačuje uničenj. Je pa to pač zastraševanje.

Ampak nisem prepričan če to (še) drži.
 

GMT

Zelenc'
29. okt 2014
26
0
1
Občasno naročam izdelke iz (v preteklosti) dx.com, (sedaj že nekaj časa le) aliexpress.com.
Pri naročanju se vedno držim limitov za carinjenje in/ali DDV in kadar mejo prestopim jo zavestno in sem pripravljen na dodatne stroške.

Tako sem septembra naročil en nahrbtnik, za katerega vem, da me čakajo dodatni stroški in sem željno pričakoval obvestilo od Pošte Slovenije. Mimogrede, po novem lahko potrebno dokumentacijo za carinski postopek oddaš online. Še preden sem se prijavil, sem preveril številko pošiljke in mi je bila neznana, po prijavi v online sistem pa ugotavljam, da me čaka predmet, ki ga zagotovo nisem naročil ampak, sem ga pripravljen prevzeti. Žal nimam računa ali kakršnegakoli dokazila o nabavi, niti nisem obveščen, da sem kjerkoli zadel kakšno nagrado, kar se je že zgodilo.

Sedaj kolebam, da gre ali za napako pošiljatelja ali pa štos kakšnega od kolegov.
Ampak kar se tiče štosov s kolegi si več ali manj pošiljamo izdelke, ki niso za otroke. :D

Kako sproduciram dokazilo o nabavi za izdelek, ki ga nisem naročil in katerega opis je preveč širok, da bi potrdilo lahko kar tako pofejkal, uradna cena pa celo izpod meje za carinjenje in če mi že nekdo pošilja darilo, bi ga vsaj prevzel?