Citat:
Uporabnik kwa1 pravi:
Danes dobil paket z prelepljeno etiketo...če prav vidim je bila izpolnjena....
Kako naj vem, da je bila nepopolna in da mi niso neopravičeno vzeli 2,30€?
Če so bili podatki pravilni in vrednost pravilna, zakaj sem dobil zaračunano, saj so podatki bili vidni brez pisanja dopisa?
Kako je pa drugje po svetu z tem zaračunavanjem namišljenih storitev?
Citat:
Uporabnik Ted pravi:
KSZ
Iz Kitajske pričakujem express pošiljko, ne morem si privoščit tedenskega čakanja na carini/pošti. Jim lahko kaj preventivno javim da bodo pospešili carinske postopke ? Ma kdo kake izkušnje?
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Evo, sem poslal vprašanje na zps, na Tržni inšpektorat in na Urad za varstvo konkurence. Bomo videli kaj bo.
Me veseli, da je končno nekdo nekaj ukrenil za začetek. Vem, da bi lahko tudi sam, a priznam, da sem bil do sedaj len. Prosim sporoči, kaj bodo sporočili.
LP
Sem dobil odgovore.
ZPS mi je poslal lepo reklamo za njihovo članstvo. Z drugimi besedami, poslali so me v PM
Tržni inšpektorat pravi da: "Dokument obravnava Sedež TIRS v zadevi št. XXX-YYYY/2014"...
AVK pa je poslal lep birokratski odgovor, s katerim kot kaže potrjuje mojo domnevo, da si lahko pošta dejansko namisli dodatno storitev za 100€, pa jo bomo mi dolžni plačati, ker tako pravi ta in ta člen tega in tega zakon Mogoče se motim, odogovor je spodaj:
Citat:
Dne 16..20104 smo prejeli vaše elektronsko sporočilo, v katerem prosite za mnenje glede zaračunavanja storitev podjetja Pošta Slovenije pri pošiljkah, ki so ob prispetju v Slovenijo zavezane carinskim formalnostim.
Iz podatkov v vašem elektronskem sporočilu izhaja, da se morebitna zloraba oziroma nepravilnost nanaša na univerzalno poštno storitev, ki se po četrtem odstavku 3. člena Zakona o poštnih storitvah (Ur. l. RS, št. 51/2009 in 77/2010, v nadaljevanju: ZPSto-2) izvaja tako v notranjem kot v čezmejnem poštnem prometu. Skladno z določbami ZPSto-2 je Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije (v nadaljevanju: AKOS), Stegne 7, 1000 Ljubljana (http://www.akos-rs.si/o-agenciji) pristojna za urejanje in nadzor trga poštnih storitev, kot regulatorni organ je dolžna delovati pregledno in zagotavljati, da v podobnih okoliščinah ni diskriminacije med izvajalci poštnih storitev.
V skladu s pojasnili Carinske uprave Republike Slovenije (dostopna na http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799?page=1&year=0) .
Ne glede na navedeno je Agencija vaše navedbe vzela na znanje in jih bo dodatno preučila ter bo, v kolikor se bo to izkazalo za potrebno, postopala skladno z določili Zakona o preprečevanju omejevanja konkurence (Ur. l. RS, št. 36/2008, 40/2009, 26/2011, 87/2011, 57/2012 in 63/2013-ZS-K).
Lepo vas pozdravljamo,
Cariniki so plačani iz proračuna. To kar ti pa zaračunajo je pa OBVESTILO, če ne štima vse. Torej, če je carinski obrazec pravilno izpolnjen in on odpre in je noter res tisto, potem ti nima kaj računat. No, vsaj v teoriji bi moralo tako biti.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne vem kaj bentite...kako pa naj carina najde sumljive pakete, če ne odpre "vsakega"? To, da kitajci goljufajo s "gift" ali pa dajo dejansko nižjo vrednost, od realne, je stalnica...zato se pač odpre pakete. In kakor hitro se zadeva odpre, je opravljeno neko delo, torej mora nekdo dobit plačano za to delo in se mora zaračunati. Čisto možno tudi, da kakšni eu predpisi velevajo, da se določen % naključnih pošiljk pregleda.
Žal tako je, ne vidim nič spornega v tem, s naročanjem iz kitajske se pač sprejme riziko povezan s tem. Dobro, bil bi problem, oz dišalo po nepošteni poslovni praksi, če bi začeli čisto vse pakete odpirat in preverjat.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Cariniki so plačani iz proračuna. To kar ti pa zaračunajo je pa OBVESTILO, če ne štima vse. Torej, če je carinski obrazec pravilno izpolnjen in on odpre in je noter res tisto, potem ti nima kaj računat. No, vsaj v teoriji bi moralo tako biti.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne vem kaj bentite...kako pa naj carina najde sumljive pakete, če ne odpre "vsakega"? To, da kitajci goljufajo s "gift" ali pa dajo dejansko nižjo vrednost, od realne, je stalnica...zato se pač odpre pakete. In kakor hitro se zadeva odpre, je opravljeno neko delo, torej mora nekdo dobit plačano za to delo in se mora zaračunati. Čisto možno tudi, da kakšni eu predpisi velevajo, da se določen % naključnih pošiljk pregleda.
Žal tako je, ne vidim nič spornega v tem, s naročanjem iz kitajske se pač sprejme riziko povezan s tem. Dobro, bil bi problem, oz dišalo po nepošteni poslovni praksi, če bi začeli čisto vse pakete odpirat in preverjat.
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
@darjan
Če carinik ne verjame napisanemu na paketu, je njegov problem in ne naš.
Me zanima kako bi kaj reagiral, če bi ti policist, ko ti da preverjanje alkoholiziranosti zaračunal " pihanje " in ustnik kljub temu, da si imel 0.0.
Torej če te povzamem, ti ne bi bil jezen in bi mirno plačal, saj je nekdo opravil svoje delo in tudi ustniki niso zastonj.
Pri meni pravilno izpolnjen CN22, gor realna vrednost, so poslali poziv, poslal sem jim dokazilo o nakupu, kjer je bila enaka vrednost, kot na CN22 + link na izdelek (ki je trenutno še par usd cenejši), pa so mi vseeno zaračunali 2,3€. Poslal pritožbo, toda po 14 dneh še ni bilo odgovora...Citat:
Uporabnik sad pravi:
Je bil carinski obrazec na paketu pravilno izpolnjen?Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Danes prišel še drugi paket. 2.3 eur stroškov
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Kaj sedaj pošto in poštarje mešaš?
Cenik na katerem so zapisane cene, ki jih plača kupec, je od carine in ne od pošte.
Če bi ta denar dobil pošta, bi to pisalo na Ceniku pošte.
Če je v paketu vse tako kot mora bit, niso upravičeni nič zakasirat, ampak je to njihov strošek.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Saj se ne gre toliko o tem, da bi švercali neke diamante al pa kaj vem kaj...
Ampak enostavno...kupiš nekaj, kar je vredno 50$, potem pa kitajc napiše "gift" in vrednost 5$. Kako naj to carinik ugotovi, brez da odpre gor paket?