Bravo Dars :) obnova Golovca

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Če ne bi bilo tranzita in dnevnih migracij zaradi dela v drugem kraju pač ne bi rabili avtocest. Več imaš kupcev, bolj se stvar splača in na koncu lahko ponudiš boljši izdelek uporabniku za primerno ceno in ne slabši ter hkrati še primeren profit za kapital. Tako to učinkuje v realnem kapitalističnem svetu.
Brez uporabnikov bodo avtoceste na dolgi rok slabše, če se vsaj minimalno držimo ekonomske logike.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Če ne bi bilo tranzita in dnevnih migracij zaradi dela v drugem kraju pač ne bi rabili avtocest. Več imaš kupcev, bolj se stvar splača in na koncu lahko ponudiš boljši izdelek uporabniku za primerno ceno in ne slabši ter hkrati še primeren profit za kapital. Tako to učinkuje v realnem kapitalističnem svetu.
Brez uporabnikov bodo avtoceste na dolgi rok slabše, če se vsaj minimalno držimo ekonomske logike.

Dokler od cestnin ne pobereš toliko kot ti škode naredijo boš vedno rabil drugje jemat. Je pa res da je treba širšo sliko gledat. Ti tovornjaki oziroma prevozi blaga so gonilo precejšnega dela EU in tudi našega gospodartva.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Kako je biti v koloni?
Včeraj sem sel čez Golovec, zna biti pestro.
Na FB že tuhtajo o resevalnem pasu, ki ga po mojem mnenju v tunelu ne moraš naredit.....
 

Priponke

  • Screenshot_2020-06-15-06-49-12-678_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-06-15-06-49-12-678_com.android.chrome.jpg
    522,8 KB · Ogledi: 261

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Ponedeljek, dež in prvi dan ko folk še pojma nima (nekateri ga ne bodo imeli cela dva meseca) :bonk:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Najbrž so ustvarjali reševalni pas....sem.napisal da ga v tunelu ne bo.mozno.delat, pa sem jih "slišal" in sem.potem raje objavo umaknil.
Zdaj vidim kako se dela reševalni pas
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Najbrž so ustvarjali reševalni pas....sem.napisal da ga v tunelu ne bo.mozno.delat, pa sem jih "slišal" in sem.potem raje objavo umaknil.
Zdaj vidim kako se dela reševalni pas

Itak da ga ni možno naredit ker so vsi trije pasovi ločeni s kovinsko ograjico.

edit: slovnica
 
Nazadnje urejeno:

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Moral bi že prej naredit levi pas proti dolenki desni proti MB, bi vsaj polovica peljala sedaj pa kolona da višnjegorca.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Dars vsako leto počaka na najbolj prometno obdobje preden začne z deli. Enako je bilo prejšnja leta, jeseni/spomladi nič, potem ko pa je bilo milijon turistov so začenli prenavljati asfalt.

Po moje ne more biti naključje, očitno ker je firma iz Celja hočejo nagajat Ljubljančanom na vsak način.
 
19. jul 2007
2.838
1.563
113
Dars vsako leto počaka na najbolj prometno obdobje preden začne z deli.

Res ne bi želel zagovarjat Darsa, ampak preverljivo dejstvo je, da je junija in avgusta najmanj prometa, pa še takrat ko je vsaj malo prometa je to v soboto, ostalo je pa prazno.
Ne samo po statistiki, tudi po izkušnjah bo vsakdo, ki se pelje v službo, bo pritrdil da ni primerjave v prometu aprilskega/septembrskega ponedeljka v primerjavi z julijskim/avgustovskim ponedeljkom.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Dokler opice na Darsu nebodo dobile po riti se bo to vedno delalo. Ko enkrat bojo bodo pa vsa taksna delovisca 24/7.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-396
113
Res ne bi želel zagovarjat Darsa, ampak preverljivo dejstvo je, da je junija in avgusta najmanj prometa, pa še takrat ko je vsaj malo prometa je to v soboto, ostalo je pa prazno.
Ne samo po statistiki, tudi po izkušnjah bo vsakdo, ki se pelje v službo, bo pritrdil da ni primerjave v prometu aprilskega/septembrskega ponedeljka v primerjavi z julijskim/avgustovskim ponedeljkom.

mislis rect petki in nedelje?

kolega DARSovc je poln zgodb o idiotih, ki ne vidijo 10 znakov za zozanje. pol se pa pizdijo na njih kako so znake postavl...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
A bi kdo nas bil pripravljen plačevati vinjeto 378,- EUR, da bi lahko tako “uporabnikom prijazno vzdrževanje” bilo plačano / pokrito?

disclaimer: v vsakem primeru ima DARS še nekaj potencijala v izboljševanju “dinamike” vzdrževanja - postavlja se pa vprašanje kaj stane več - optimizacija ali sedanji “zajebi”. Ker bo bitkah smo vsi generali - čak feldmaršali ...
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
A bi za 378€ bilo kaj drugače, a bi jih samo plačali situacija na terenu bi bila pa enaka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888