Tudi meni je v oci padla menjava asfalta z betonom, kar je (kljub morda posebnemu asfaltu) noro in se ne bo spremenilo, dokler ne bo ob pozaru kdo umrl od strupenih plinov. Po moznosti ne kriv ne dolzen gasilec brez IDA, ki bo zunaj predora med nesreco odganjal firbce...
DARS je stopil po tej poti razkroja pred dobrim desetletjem, ko so ugotovili, da je torni koeficient betona v Trojanskih tuneli postal nezadosten (laiku se sicer zdi, da ni tistemu betonu kaj dosti falilo), in po predpisih so ga morali izboljsati z rezkanjem.
Takrat se je DARS odlocil, da gre za strosek, ki bi lahko potopil drzavo, zato so tunela pri viaduktu Peracica ponosno ob izgradnji novega dela AC dali asfaltirati. Budale.
Obstaja pravilnik o gradnji predorov, vendar nisem nasel zadnje verzije, nekoc je bil od dolocene dolzine tunela zagotovo predpisan beton za voz
isce. Morda sta Peracica in Golovec dovolj kratka, da zanju ta clen ne pride v postev, morda so pravilnik vmes v neskoncni modrosti popravili na slabse, ali pa ga ne jebejo vec (kar ne bi bilo nic posebnega).
Stvari se pac v tej drzavi dogajajo v ciklih, in se za casa nasih zivljenj bodo tisti asfalt se ven metali (in to oglasevali kot strasen napredek). Na zapadu nista novog...