Bravo Dars :) obnova Golovca

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
A veš kako gre pri nas v Sloveniji s temi generali. Se stvar zajebe.... pa so generali, pa se naslednjič spet stvar zajebe, pa še tretjič po vrsti pa kp jim poveš enako kot prvič si še vedno po bitki general. In oni peljejo svoje naprej..... Zakaj.... Zato ker lahko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Še dobro, da v razvitem svetu (beri nemčija) poleti niniti enega dela na cesti. Ker to bi šele bil kaos in nekaj urni zastoji.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: tomi in Mr_Wolf

kajn

Guru
5. okt 2007
2.777
1.611
113
Iskajoč brata
Mi lahko kdo na kratko razloži kaj in kje je zaprto. Mi hodimo iz primorke, po južni, na dolenko ob petkih. Se delajo kolone tam?
Da vem kaj pričakovati.....
Hvala
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-396
113
A bi kdo nas bil pripravljen plačevati vinjeto 378,- EUR, da bi lahko tako “uporabnikom prijazno vzdrževanje” bilo plačano / pokrito?

disclaimer: v vsakem primeru ima DARS še nekaj potencijala v izboljševanju “dinamike” vzdrževanja - postavlja se pa vprašanje kaj stane več - optimizacija ali sedanji “zajebi”. Ker bo bitkah smo vsi generali - čak feldmaršali ...

bolj je problem ker je vzdrzevanje bolj nujno zaradi kamionov. samo avti ne bi nikoli naredili tok skode, da bi bilo treba stalno vzdrzevati AC. Ampak sej vem, nic ni vecno, tko kot vsaka stvar tudi AC potrebuje vzdrzevanje.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-396
113
Mi lahko kdo na kratko razloži kaj in kje je zaprto. Mi hodimo iz primorke, po južni, na dolenko ob petkih. Se delajo kolone tam?
Da vem kaj pričakovati.....
Hvala

verjetno da bojo kolone. ze ob normalnih razmerah so. sploh ce greste mimo ob konicah.

ceprav je hujse v kontra smeri...

sicer pa app Promet, pa gledas kje je rdec.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
bolj je problem ker je vzdrzevanje bolj nujno zaradi kamionov. samo avti ne bi nikoli naredili tok skode, da bi bilo treba stalno vzdrzevati AC. Ampak sej vem, nic ni vecno, tko kot vsaka stvar tudi AC potrebuje vzdrzevanje.
Vzdrževanje je potrebno predvsem zaradi slabe izgradnje.
Zakaj se v tujini dela 24/7 ?
Zaradi tega, ker vsaka taka obnova pomeni gospodarsko škodo za državo. In to škodo hočejo čimbolj zmanjšat.
V sloveniji je pač poskušajo narediti čimveč.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Vzdrževanje je potrebno predvsem zaradi slabe izgradnje.
Zakaj se v tujini dela 24/7 ?
Zaradi tega, ker vsaka taka obnova pomeni gospodarsko škodo za državo. In to škodo hočejo čimbolj zmanjšat.
V sloveniji je pač poskušajo narediti čimveč.
to imaš kakšne konkretne podatke za tuje države, ali pač samo nabijaš..?
ker po mojih izkušnjah (kolega iz avstrije) se ASFINAG, če se le da, izogiba delu na cestah 24/7, saj so takšna dela
- dražja (nočna urna postavka je višja od dnevne)
- ne dosti hitrejša (učinkovitost delavca ob treh ponoči ni enaka njegovi učinkovitosti ob treh popoldne)
- manj kvalitetna (natančnost delavca ob treh ponoči ni enaka njegovi natančnosti ob treh popoldne)
- večja verjetnost poškodb (pozornost delavca ob treh ponoči ni enaka njegovi pozornosti ob treh popoldne)
Mi je pa žalostno brati, kako bi nekateri od delavcev, ki trenutno že itak delajo 12+ ur dnevno (svetli del dneva), radi zahtevali, da delajo še ponoči, samo gospodu ne bi bilo treba več čakati pol ure v koloni.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Saj podnevi lahko dela druga ekipa kot ponoči..
Opazujem tule.lokalno zaporo. Ob 4 popoldan običajno ni nikjer nobenega več. Do 9h zvečer je še dolga....se za eno izmeno skoraj....
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
to imaš kakšne konkretne podatke za tuje države, ali pač samo nabijaš..?
ker po mojih izkušnjah (kolega iz avstrije) se ASFINAG, če se le da, izogiba delu na cestah 24/7, saj so takšna dela
- dražja (nočna urna postavka je višja od dnevne)
- ne dosti hitrejša (učinkovitost delavca ob treh ponoči ni enaka njegovi učinkovitosti ob treh popoldne)
- manj kvalitetna (natančnost delavca ob treh ponoči ni enaka njegovi natančnosti ob treh popoldne)
- večja verjetnost poškodb (pozornost delavca ob treh ponoči ni enaka njegovi pozornosti ob treh popoldne)
Mi je pa žalostno brati, kako bi nekateri od delavcev, ki trenutno že itak delajo 12+ ur dnevno (svetli del dneva), radi zahtevali, da delajo še ponoči, samo gospodu ne bi bilo treba več čakati pol ure v koloni.


Ko sem se precej po bližjem vzhodu vozil največ del na AC opravijo ponoči....zaradi vročine seveda, čez dan delajo na mostovih pod šotori kar je finih del, na cesti večinoma samo mehanizacija pa par najbolj pečenih zzraven z lopatami. Ponoči pa vse ostveljeno in beoniranje ter polaganje asfalta. Pa seveda noben ne pričakuje da bo delavec delal 24/7, imaš ekipo za čez dan in drugo za ponoči.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888 in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Ja, naši tajkuni ne bi imeli nič proti delu 24/7.
Na začetku Corone, si lahko hodil v.sluzbo kadarkoli si želel (podnevi, ponoči, za vikend, samo da se je delalo, niti zdravniškega za.ponoci nisi rabil, samo da si (bi) uskladil družinske -solske obveznosti in sluzbo)
Sedaj se odpušča delavce v 3 mestnih cifrah ker ni dela.
 

DOMEK

Fizikalc
11. dec 2013
629
56
28
Kakšno vezo ima dan oziroma noč v tunelu? Tam je 24 ur enaka svetloba in temperatura...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Bodimo pošteni, za delavca ni vseeno če dela ponoči. Zato so tudi dodatki.
Jaz že ne bi delal za isti denar ponoči.
Glede na stanje okoli Corone, bo lahkon počasi čisto vseeno kako dolgo bodo delali....se nam zna ponoviti konec marca na cestah?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Moje prepričanje je, da bi delo ponoči moralo biti za delavca plačano vsaj x2, prispevki iz plač pa tudi nek mnogokratnik, ker ljudje, ki so delali nočne več zbolevajo in nima smisla, da smo lažno solidarni, če je statistika jasna. Potem pa se naj delodajalec in v primeru ceste seveda tudi naročnik odločita kako in kaj. Sigurno je v nekaterih izjemnih primerih nujno delo celo noč tudi pri vzdrževanju cest. Ampak redko. Večino del pa bi lahko delali tako, da bi vsak delavec ne glede na izmeno imel nekaj kvalitetnega nočnega počitka, delo pa bi bilo prekinjeno samo 4 - 6 ur v 24-ih urah. Mislim, da je pri nas bolj izjema, da bi denimo delali 16 ali 18 ur od 24-ih na nekem gradbišču na cesti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Hanzi

DOMEK

Fizikalc
11. dec 2013
629
56
28
....pa smo tam. Na gradbišču rabijo delavci nočni počitek. Vozniki in logistika, ki vam svežo hrano v trgovino pripeljejo, da je ob 8ih zjutraj vse v policah, njih pa noben ne zaščiti, ti pa lahko ponoči delajo...pa niso nič več zato plačani...
Drugače je pa to že druga tema...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Kolikor jaz poznam denimo slovenski mesarji nalagajo hladilnike ponavadi po 4.00, kar ni ravno sredi noči. Človek se do 3.00 lahko kar solidno naspi, če ima red.