written around 93–94 CE
Bom še enkrat ponovil, ker si malce trd. Posojanje denarja za obresti, je bilo za kristjane do renesanse PREPOVEDANO in tega ne more spremeniti nobena svetopisemska prilika. Ta se verjetno nanaša na tisto, kar je napisal jest5 . Nekaj podobnega verjetno velja za večino citatov iz korana, ki jih tako rad navajaš.Abejžnobejž?
Bom še enkrat ponovil, ker si malce trd. Posojanje denarja za obresti, je bilo za kristjane do renesanse PREPOVEDANO in tega ne more spremeniti nobena svetopisemska prilika. Ta se verjetno nanaša na tisto, kar je napisal jest5 . Nekaj podobnega verjetno velja za večino citatov iz korana, ki jih tako rad navajaš.
Torej je tvoja prilika prinesena od bogve kje, ne pa iz zgodnjega ali srednjeveškega krščanstva.
Ne, ker ni bil. Je pa bil na strani revnih.
Bi rekel, da po jezusovih besedah bog hoče da ustvarjamo novo vrednost.
Qshtr
Če se že gremo po tvoje, potem imajo evangeliji veliko več elementov socializma (ali pa pravega komunizma če že hočeš), kot kapitalizma. Zakaj pa potem ne pišeš o tem, kako in zakaj je Jezus razdejal tempelj v Jeruzalemu?
Jezus je govoril za revne in bil na strani revnih. Saj veš, lažje pride kamela skozi šivankino uho, kot bogataš v nebesa.
Sicer je pa taka primerjava neumna. Takrat ni bilo kapitalizma, niti socializma, bilo je pa sužnjelastništvo.
Si pa upam trditi, da če bi Jezus živel danes, bi bil po vaši definiciji skrajni levičar.
Še bolj si pa upam trditi, da bi bila večina kristjanov proti njemu in njegovim idejam. Saj že papeža kot vrhovnega poglavarja Cerkve nekateri verniki (vključno s cerkvenimi dostojanstveniki) težko sprejmete in ima za vas čisto preveč radikalne ideje. Pa se človek samo trudi slediti Kristusu.
bit za revne in ljudi delat revne sta dva pojma in eden nima veze s socializmom drugi je pa njegov neizbežni rezultatQshtr
Če se že gremo po tvoje, potem imajo evangeliji veliko več elementov socializma (ali pa pravega komunizma če že hočeš), kot kapitalizma. Zakaj pa potem ne pišeš o tem, kako in zakaj je Jezus razdejal tempelj v Jeruzalemu?
Jezus je govoril za revne in bil na strani revnih. Saj veš, lažje pride kamela skozi šivankino uho, kot bogataš v nebesa.
Sicer je pa taka primerjava neumna. Takrat ni bilo kapitalizma, niti socializma, bilo je pa sužnjelastništvo.
Si pa upam trditi, da če bi Jezus živel danes, bi bil po vaši definiciji skrajni levičar.
Še bolj si pa upam trditi, da bi bila večina kristjanov proti njemu in njegovim idejam. Saj že papeža kot vrhovnega poglavarja Cerkve nekateri verniki (vključno s cerkvenimi dostojanstveniki) težko sprejmete in ima za vas čisto preveč radikalne ideje. Pa se človek samo trudi slediti Kristusu.