Glede stikal:
c/p iz st:
#1
kakšno pozicijo stikala in od kot?
najprej se je treba vprašati kako je stikalo zgrajeno: je to samo sklenjen električni krog?
kako se beleži pozicija? iz tega sklenjenega kroga, ali ima samo stikalo čisto svoje stikalo za pozicijo (kot recimo bolj pomembni ventili, kjer vreteno ventila aktivira neodvisno stikalo ki točno zabeleži v kakšni poziciji je ventil) ? sklepam da boeing tega nima, ker so šelebajzerji in stiskači.
torej stikalo in njegova zabeležena pozicija visi na tokokrogu (ki se lahko tudi zaradi napake/starosti... sklene ali razklene) ali notranjih relejih, dodatnih stikalih...
skratka strokovnjaki se bodo verjetno najprej spustili v samo drobovje stikala in videli, kje so šibke točke. pred pilotovo sabotersko prekinitvijo goriva.
#2
Stikala ne dela Boeing sam... Se verjetno uporabljajo stikala istega proizvajalca tudi v drugih letalih/pri drugih proizvajalcih letal. Stikala, ki sem jih jaz nabavil (seveda rabljena) preko spleta (za simulator) so imela za eno pozicijo dve ločeni mikrostikali. Tak, da si na koncu za stikalo, ki ima pozicijo ON in OFF imel 4 mikrostikala, ki so seveda ločena (dve za ON in dve za OFF). Mislim, da se lahko sklepa, da ne gresta oba signala za isto pozicijo na drugi strani na ist del elektronike, ki prebira pozicijo (redudanca...).
#3
Če sem prav naštel ima 20 žičk
Boeing 747/757/767/777/787 Engine Fuel Control Switch
geremy.co.uk
//desna slika v oglasu
btw, ko sta padla onadva b737 s tedaj neznanim mcas, so isto bili prvo na tarči piloti.
Iz dialoga obeh indijskih pilotov (aktualna nesreča) je mogoče, da res ni nobeden on njiju ugasnil stikal, ali da vsaj eden perfektno laže (ali oba ??).
Če se bo ugotovilo, da je s stikali vse v redu, ostane samo človeški faktor, namerno stikala na off
Razen če najdejo še kar tretjega.