Boeing ima en kup 737 modelov v štirih generacijah (13)...Za 29.12. lahko dodajo še en dogodek. Spet Boeing 737
Od 180 preživela le 2,
Kaj so pa počeli? Prehitri so bili, brez zakrilc,brez podvozja, samo en trust reverse odprt! Pa pristali na sredi steze?
x.com
x.com
https://x.com/corbinwilliams/status/1873225514678395002
https://twitter.com/corbinwilliams/status/1873225514678395002
A niso serijo 737-800 potem preimenovali v 737-MAX, tudi zaradi težav katere so imela?Kanada
Air Canada #AC2259 made an emergency landing at Halifax Airport with left landing gear up
Air Canada Dash 8 made an emergency landing at Halifax Stanfield International Airport with main landing gear malfunctioning.airlive.net
Matey
Boeing ima en kup 737 modelov v štirih generacijah (13)...
Boeing 737 - Wikipedia
en.wikipedia.org
Evo lista iz wiki
737 Original (first generation)
737-100
737-200
737 Classic (second generation)
737-300
737-400
737-500
737 NG (third generation)
737-600
737-700
737-800
737-900
737 MAX (fourth generation)
737 MAX 7
737 MAX 8
737 MAX 9
737 MAX 10
ne.A niso serijo 737-800 potem preimenovali v 737-MAX, tudi zaradi težav katere so imela?
Osnova je še vedno lupina iz 1967, zato tudi težave s prevelikimi motorji pri 4th gen.
To staro kljuse bo 1x moralo umreti.
Ne, poglej maxa in 800,postavitev motorjev je drugačna, tudi njihova oblika, wingletsi tudi, dodaten zasilni izhodA niso serijo 737-800 potem preimenovali v 737-MAX, tudi zaradi težav katere so imela?
Pogoj za efektivno uporabo EMAS je vsaj delno spuščeno podvozje, ki je edino sposobno prenesti kinetično energijo letala na podlago. Trup tega ni sposoben, vpetje podvozja v strukturo (najpogosteje v krilo) sile pojemka razporedi na način, ki za strukturo ni katastofalen.Ob tej genialni JK pogruntavščini (ILS antene na betonski oviri, ki je tank ne premakne) se pojavlja vprašanje, na katerih letališčih še imajo podobne "rešitve" ?
V ZDA uporabljajo EMAS (neke vrste izletna cona, ki počasi ustavi letalo, tako kot imajo to narejeno pri F1 okoli proge)