Boeing 747 zletel s steze

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
...Če bi se že spraznil in bi se mu ne dalo več, bi še pohotno nenasitno babo nataknil na "volan", pa zmanjšal hitrost dovolj, da ne izgubi vzgona in da začne "stick shaker" trest, pa naj baba vzdihuješe še naprej ... temu servisu se reče "vibrator by Air"™ :evil: ... medtem pa gleda sončni zahod (relax pa to), da pride k sebi in se mu ne tresejo več noge, da bo lahko nežno stiskal pedale brez da mu razlomi repni vertikalac ... saj bo oni napihljivi ko-pilot tudi deloval - ("Ali je pilot na letalu" - komedija) ... :nazdravje: ..
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.839
2.118
113
Ne vem, kakšen sistem imajo ta vrata na 757. Glede na to, da so se vrnili in se je to zgodilo v civilizaciji, bo znano kmalu.
V kolikor bi se to zgodilo višje, kjer je tlačna razlika večja, bi pobirali ostanke..
Je pa sistem fail-safe, tako da se vsi čudimo, kaj se je zgodilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kajpace in 8888

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
Zanimivo, isto se je zgodilo leta 2014 v Rusiji: Yakutia B752.

So pa takrat ugotivili da: After landing ice was found on the actuators for the locks to lock and keep the door in the locked position. In addition, ice and compressed snow was found on the proxitiy switches. The locks were found actually open. The pressure relief hatch at the cargo door was closed.

edit: ja če bi blo višje bi bil problem velik. Maš še od DC10 ko mu je odprlo cargo vrata, potem maš še leta 1975 vojaškega C5 Galaxy ko je padel dol zaradi nedelujočih oz. pokvarjenih zaklepov. se dogaja to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

shift

Guru
20. jul 2007
9.896
2.282
113
za šankom
se spomnim dc 10 od turkisha kako ga je odprlo, a pa res ni nobenega signala zato v kokpitu če kaj ni uredu z vrati, pismo v avtu lučka sveti če prtljažnik ni dobro zaprt
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.839
2.118
113
Indikacija je, ampak.. kot kaže, to še ne pove vsega. Mi šoferji tudi preverimo, da so vse palete zaklenjene, čeprav je to primarno delo od loadmasterja. Ne zaradi nezaupanja ampak čisto zarad možne človeške napake.
Prejšnji teden smo peljali dve 30-tonski paleti, dolgi po 12m. Kako to izgleda zagurtnano, si poglejte spodaj :)
Tu je bilo precej gurtn že sproščenih, vsaka je 3-tonska. Poleg tega so na tleh zatiči za zaklenitev palet.

IMG_20210212_051541.jpg


IMG_20210212_074031.jpg


IMG_20210212_074615.jpg


 
Nazadnje urejeno:

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.943
2.645
113
Indikacija je, ampak.. kot kaže, to še ne pove vsega. Mi šoferji tudi preverimo, da so vse palete zaklenjene, čeprav je to primarno delo od loadmasterja. Ne zaradi nezaupanja ampak čisto zarad možne človeške napake.
Prejšnji teden smo peljali dve 30-tonski paleti, dolgi po 12m. Kako to izgleda zagurtnano, si poglejte spodaj :)
Tu je bilo precej gurtn že sproščenih, vsaka je 3-tonska. Poleg tega so na tleh zatiči za zaklenitev palet.

Poglej priponko 42763

Poglej priponko 42765

Poglej priponko 42766

Je treba dobro zagurtnat da se ne zgodi kot v Avganistanu.

 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Indikacija je, ampak.. kot kaže, to še ne pove vsega. Mi šoferji tudi preverimo, da so vse palete zaklenjene, čeprav je to primarno delo od loadmasterja. Ne zaradi nezaupanja ampak čisto zarad možne človeške napake.
Prejšnji teden smo peljali dve 30-tonski paleti, dolgi po 12m. Kako to izgleda zagurtnano, si poglejte spodaj :)
Tu je bilo precej gurtn že sproščenih, vsaka je 3-tonska. Poleg tega so na tleh zatiči za zaklenitev palet.

Poglej priponko 42763

Poglej priponko 42765

Poglej priponko 42766

Hitro zbriši nemški policaji so zelo mahnjeni na to da gurne nimajo kotikov :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Zanimivo, isto se je zgodilo leta 2014 v Rusiji: Yakutia B752.

So pa takrat ugotivili da: After landing ice was found on the actuators for the locks to lock and keep the door in the locked position. In addition, ice and compressed snow was found on the proxitiy switches. The locks were found actually open. The pressure relief hatch at the cargo door was closed.

edit: ja če bi blo višje bi bil problem velik. Maš še od DC10 ko mu je odprlo cargo vrata, potem maš še leta 1975 vojaškega C5 Galaxy ko je padel dol zaradi nedelujočih oz. pokvarjenih zaklepov. se dogaja to.

A ni ravno ta konstrukcijska napaka vrat na DC10 pokopala to letalo in z njim celoten Douglas?