Boeing 747 zletel s steze

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.374
-2.905
113
A gre ta Antonov po tem dogodku v razrez zaradi šoka, ki ga je celotna konstrukcija dala skozi tako kot eni drugi ali se ga odšlepa, pregleda in postavi nazaj v igro?
Verjetno ga bodo najprej odšlepali, ga temeljito pregledali, in se potem odločili, al bo za popravit al za rezervne dele.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.788
15.850
113
vse je odvisno od denarja oz. ekonomske upravicenosti popravila.
ce ima lastnik vrc teh tipov, lahko recimo ponuca to letalo za rezervne dele, lahko se pa tudinodloci za popravilo.
vcasih celo na letalu uporabijo silver duct tape, rece se mu pa 600mile duct tape oz. speed tape. mal zalepijo vse skupaj

lastnik ali zavarovalnica na koncu pove kaj se z njim zgodi.

Torej verjetno ne moreš zaključit v smislu, da bi en tak bolj grob pristanek z ritjem po zemlji rusko letalo bolje preneslo kot ameriško?
Recimo zavoljo debate, da gre za bolj kot ne identičen zasilen pristanek z enakimi pogoji/izpeljavo.

Ciljam na tisto, da naj bi bili ruski bolj robustni (vzdržljivi?) in kje potem to pride do izraza.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
edino ameriško letalo s katerim bi lahko primerjal je c5 galaxy, ki pa je tudi vojasko.

vsa vojaska letala so bolj robustna.
tudi an124 je vojasko letalo, ceprav leti za civilnega prevoznika.

tezko je napovedat ali bi isto ostal cel po takem pristanku. po mojem mnenju bi bila vecja skoda na c5.

poglej recino an2. zahod takega letala ni naredil, rusi se pa danes letijo z njim.
poglej si mil26 na mariborskem letaliscu. zarustan, poln peska, zgulene gume, barva odpada, prejsnjo registracijo so z "jupolom" prebarvali, ampak ko ga vzge, heli vzge in poleti.

vecina civilnih letal v rusiji je narejenih na vojaski osnovi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Matey
19. jul 2007
2.845
1.566
113
Malo off
včasih pogledam na flightradar kaj frči dobesedbno nad glavo in sem te dni dobil občutek, da je nebo polno majhnih poslovnih/privatnih reaktivcev (Cessna, Gulfstream)
Je to samo občutek, ker je rednih letal manj in pridejo ta mala letala bolj do izraza ali pa sedaj privatni avio bussines dejansko laufa na polno?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
ja je porast teh letal. bizns laufa kot še nikoli.

že včasih jih je blo veliko, zdej jih je še več.

tisti ko majo peneze se lepo fijakajo naprej.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.094
5.656
113
Torej verjetno ne moreš zaključit v smislu, da bi en tak bolj grob pristanek z ritjem po zemlji rusko letalo bolje preneslo kot ameriško?
Recimo zavoljo debate, da gre za bolj kot ne identičen zasilen pristanek z enakimi pogoji/izpeljavo.

Ciljam na tisto, da naj bi bili ruski bolj robustni (vzdržljivi?) in kje potem to pride do izraza.
Primer letala ki je letelo še 8let...kljub zasilnemu pristanku...

 
19. jul 2007
2.845
1.566
113
ja je porast teh letal. bizns laufa kot še nikoli.

že včasih jih je blo veliko, zdej jih je še več.

tisti ko majo peneze se lepo fijakajo naprej.
Očitno res laufa na polno. Vsi rdeče označeni so mali bussines jeti. Tudi en na liniji Nica - LJ. Cessna 525A CitationJet CJ2


Clipboard01.png
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.838
2.117
113
Po koliko letih?
Mislim oboje - koliko letov sta opravila in koliko let sta stari letali?
AAC 1999, 55000h, 10500 letov
AAH 2002, 60000h, 8000 letov

Razlog za dokaj zgodnjo upokojitev so predvsem Pratt&Whitney motorji, ostali imajo General Electric. Izgleda, da so najemne pogodbe z GE precej ugodnejše (motorji imajo ločeno življenje od letala).
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
AAC 1999, 55000h, 10500 letov
AAH 2002, 60000h, 8000 letov

Razlog za dokaj zgodnjo upokojitev so predvsem Pratt&Whitney motorji, ostali imajo General Electric. Izgleda, da so najemne pogodbe z GE precej ugodnejše (motorji imajo ločeno življenje od letala).
Motorje se najema ločeno od letal ?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
ja res je.
adria je na recimo A320 imel leasing za letalo, pa potem še en leasing za motorje. tudi druge družbe to delajo.

VanZ:
zanimivo, glede na št. ur sta še dokaj mlada.
Luftsansa je upokojila svojga 747-400, ko je imel čez 120.000h in nekje 15.000ciklov.
D-ABVH (1991-2015) 124243 hrs/14911 c
D-ABVK (1991-2015) 124772 hrs/14978 c
recimo od KLM-a 747:
KLM PH-BFC City of Calgary; 141.938 flying hours and 17.271 cycles. Last flight march 12 2018 vir:airliners

Je pa res, da potniško je drugač kot tovorno. Tovorni do mule, potniške se bolj ahta.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
najmlajši je iz leta 2018, najstarejši pa iz leta 2003. vsi so isti tip 737-800NG razen enga, kateri je 737-700 (ga imajo za VIP, za prevoz posadk, pa mislim da tudi za šolanje posadke). imajo jih 264 oz 265komadov.

kolk majo dejansk ur ali cikov, ne piše nikjer.

pomojem je filozofija, da dokler je ekonomska upravičenost potem letijo, malo servisirajo, ko pa pride kaj večjega pa ga upokojijo. ne vem točno.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.943
2.645
113
Pri Ryanairu je pomoje glavni faktor število ciklov in ne ur. Imajo pa relativno mlado floto.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.838
2.117
113
Motorji se vodijo ločeno od letala ker se jih najema, kupuje, posoja, pošilja na servis in podobno. Redko je, da pride isti motor po resnem pregledu nazaj na isto letalo. Se ga pa redko "vzame s krila", v kolikor res ni poškodovan ali kaže velikih odstopanj od pričakovane zmogljivosti (moč, poraba goriva..). Rekord "on wing" za jet je več kot 50,000 ur, Rolls Royce Trent 700, A330 Aeroflot! Neverjetno.
Ryanair letala oddelajo približno 3000h in 2000 letov letno.
Lp iz Helsinkov, zvečer v Frankfurt, jutri pa za 4 dni v Johannesburg po vitamin D :cowboy:
IMG_20201118_121420_609_copy_1024x682.jpg


20201118123042_copy_1024x683.jpg
 
Nazadnje urejeno:

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
Motorji se vodijo ločeno od letala ker se jih najema, kupuje, posoja, pošilja na servis in podobno. Redko je, da pride isti motor po resnem pregledu nazaj na isto letalo. Se ga pa redko "vzame s krila", v kolikor res ni poškodovan ali kaže velikih odstopanj od pričakovane zmogljivosti (moč, poraba goriva..). Rekord "on wing" za jet je več kot 50,000 ur, Rolls Royce Trent 700, A330 Aeroflot! Neverjetno.
Ryanair letala oddelajo približno 3000h in 2000 letov letno.
Lp iz Helsinkov, zvečer v Frankfurt, jutri pa za 4 dni v Johannesburg po vitamin D :cowboy:
Poglej priponko 38506

Poglej priponko 38507
Hvala za pojasnitev.

Lahko zamenjava ?
Rabim nekaj vitamina D

:)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

nacek

Guru
13. okt 2012
2.941
579
113
Motorji se vodijo ločeno od letala ker se jih najema, kupuje, posoja, pošilja na servis in podobno. Redko je, da pride isti motor po resnem pregledu nazaj na isto letalo. Se ga pa redko "vzame s krila", v kolikor res ni poškodovan ali kaže velikih odstopanj od pričakovane zmogljivosti (moč, poraba goriva..). Rekord "on wing" za jet je več kot 50,000 ur, Rolls Royce Trent 700, A330 Aeroflot! Neverjetno.
Ryanair letala oddelajo približno 3000h in 2000 letov letno.
Lp iz Helsinkov, zvečer v Frankfurt, jutri pa za 4 dni v Johannesburg po vitamin D :cowboy:
Poglej priponko 38506

Poglej priponko 38507
Lepo da nisi na prisilnem počitku.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N