Boeing 747 zletel s steze

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.795
6.171
113
blizu močvirne prestolnice

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.795
6.171
113
blizu močvirne prestolnice
1603947337736.png
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

VanZ , kako pa vozite avijone? Si specializiran na samo en tip, ali te prestavljajo po potrebi iz enega na drugega? Mislim - dnevno.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.838
2.117
113
VanZ , kako pa vozite avijone? Si specializiran na samo en tip, ali te prestavljajo po potrebi iz enega na drugega? Mislim - dnevno.
Vsak tip ima svoje specifike, prešolanje traja od 6-8tednov, nato pa vsaj 2x letno preverjanje na vsakem tipu posebej. Do sedaj sem imel naenkrat v licenci največ tri tipe, trenutno samo 747. V eni firmi lahko letiš največ dva različna, a ne v istem dnevu.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Aha, se mi je zdelo da s tistim B 52 ne bo nič. Za hipec sem pomislil, če se že popoldne takole malce furate ljubiteljsko z njim, da bi še meni dal en krog .. :zardelalter: , bi prinesel dva šesterčka Laškega ... (yebeš hajnekenovo ščavnico)

Ja, Van, hvala za odgovor.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.400
113
Koliko pa imaš ti kaj naletenih ur do sedaj? Sem zadnjič imel neko službeno debato na Brniku z bivšim pilotom Adrie pa pravi, da ima čez 8.000 ur do sedaj naletenih na različnih tipih; mladenič po izgledu. Se mi je zdelo enormo število ur, glede na to, da vseeno niste skoz gor. Kaj je sploh en tak povreprečni letni nalet za komercialnega pilota?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.369
2.745
113
Mislim da je max 90 na mesec, 900 na leto. Odvisno kaj letis, regionalno ali Long range. Penzija je pri cca. 12-15kh.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.439
2.595
113
Vsak tip ima svoje specifike, prešolanje traja od 6-8tednov, nato pa vsaj 2x letno preverjanje na vsakem tipu posebej. Do sedaj sem imel naenkrat v licenci največ tri tipe, trenutno samo 747. V eni firmi lahko letiš največ dva različna, a ne v istem dnevu.
Mislim, da bi bil model, če bi letel na EDA :)