Medtem ko 'mi' plačujemo milijone za nekajtonske dostave kartonskih škatel, Madžari v operativni najem jemljejo A330F, ki jim bo pokril več kot le lastne potrebe.
Preveč dreves in premalo gozda.
Medtem ko 'mi' plačujemo milijone za nekajtonske dostave kartonskih škatel, Madžari v operativni najem jemljejo A330F, ki jim bo pokril več kot le lastne potrebe.
Pa ti veš, da pri nas niso sposobni kupiti saj si eni ali drugi mečejo polena pod noge ampak denar pa vzamejo vsi. Korupcija je pri nas številka 1 poleg nedelovanja pravosodja.Medtem ko 'mi' plačujemo milijone za nekajtonske dostave kartonskih škatel, Madžari v operativni najem jemljejo A330F, ki jim bo pokril več kot le lastne potrebe.
Vsak tip ima svoje specifike, prešolanje traja od 6-8tednov, nato pa vsaj 2x letno preverjanje na vsakem tipu posebej. Do sedaj sem imel naenkrat v licenci največ tri tipe, trenutno samo 747. V eni firmi lahko letiš največ dva različna, a ne v istem dnevu.VanZ , kako pa vozite avijone? Si specializiran na samo en tip, ali te prestavljajo po potrebi iz enega na drugega? Mislim - dnevno.
Mislim, da bi bil model, če bi letel na EDAVsak tip ima svoje specifike, prešolanje traja od 6-8tednov, nato pa vsaj 2x letno preverjanje na vsakem tipu posebej. Do sedaj sem imel naenkrat v licenci največ tri tipe, trenutno samo 747. V eni firmi lahko letiš največ dva različna, a ne v istem dnevu.