Mislim da je max 90 na mesec, 900 na leto. Odvisno kaj letis, regionalno ali Long range. Penzija je pri cca. 12-15kh.
Čisto teoretično, koliko največ lahko nekdo naleti v življenju, če bi štartal kariero takoj ko lahko, in bi šlo vse naprej brez zapletov in brez kakršnekoli odsotnosti do 65 leta, z maksimalnimi urami na leto.uf, penzija je pri precej več urah. Recimo če nisi ravno Slovenec in začneš delat star 20 let, na desnem sedežu, in jih delaš recimo teoretično celo kariero po 700h/ letno. Letiš lahko do 65 leta, kar nanese več kot 30.000 ur na koncu kariere.
Kva to na patrone vžiga ko v ww2 letalski motorji?
Čisto teoretično, koliko največ lahko nekdo naleti v življenju, če bi štartal kariero takoj ko lahko, in bi šlo vse naprej brez zapletov in brez kakršnekoli odsotnosti do 65 leta, z maksimalnimi urami na leto.
začneš star 18let, z 200 urami naleta direktno iz letalske šole. Naletiš po 900 ur letno. Letiš torej 47 let po 900ur + 200 ur ki si jih imel ko si začel. Rezultat je 42.500 ur Če bi zdržal tak tempo brez da pregoriš
An124 odpoved motorja na vzletu, povratek nazaj na letališče in nato pristanek z izletom iz steze, včeraj. Pri odpovedi motorja na vzletu so kosi motorja preluknjali trup, pri tem baje uničili komplet elektriko, zavore koles in onesposobili upravljanje motorja št.1, ki je ostal na 70% moči.
bravo piloti!
to se itak ve, da so ruski zrakomljati zelo robustni, dosti bolj kot zahodni.
uncontained engine failures so zelo nevarna zadeva.
to se itak ve, da so ruski zrakomljati zelo robustni, dosti bolj kot zahodni.
uncontained engine failures so zelo nevarna zadeva.