Boeing 747 zletel s steze

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
110
28
28
ljubljana
Mislim da je max 90 na mesec, 900 na leto. Odvisno kaj letis, regionalno ali Long range. Penzija je pri cca. 12-15kh.

uf, penzija je pri precej več urah. Recimo če nisi ravno Slovenec in začneš delat star 20 let, na desnem sedežu, in jih delaš recimo teoretično celo kariero po 700h/ letno. Letiš lahko do 65 leta, kar nanese več kot 30.000 ur na koncu kariere.
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
110
28
28
ljubljana
uf, penzija je pri precej več urah. Recimo če nisi ravno Slovenec in začneš delat star 20 let, na desnem sedežu, in jih delaš recimo teoretično celo kariero po 700h/ letno. Letiš lahko do 65 leta, kar nanese več kot 30.000 ur na koncu kariere.
Čisto teoretično, koliko največ lahko nekdo naleti v življenju, če bi štartal kariero takoj ko lahko, in bi šlo vse naprej brez zapletov in brez kakršnekoli odsotnosti do 65 leta, z maksimalnimi urami na leto.

začneš star 18let, z 200 urami naleta direktno iz letalske šole. Naletiš po 900 ur letno. Letiš torej 47 let po 900ur + 200 ur ki si jih imel ko si začel. Rezultat je 42.500 ur Če bi zdržal tak tempo brez da pregoriš :)
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.838
2.117
113
Čisto teoretično, koliko največ lahko nekdo naleti v življenju, če bi štartal kariero takoj ko lahko, in bi šlo vse naprej brez zapletov in brez kakršnekoli odsotnosti do 65 leta, z maksimalnimi urami na leto.

začneš star 18let, z 200 urami naleta direktno iz letalske šole. Naletiš po 900 ur letno. Letiš torej 47 let po 900ur + 200 ur ki si jih imel ko si začel. Rezultat je 42.500 ur Če bi zdržal tak tempo brez da pregoriš :)

Nobeno bitje ne zdrži tempa po 900h/letno več kot nekaj let, še posebej v taksističnih firmah s 4 sektorji dnevno. Kar precej kolegov si je našlo pogodbe, kjer se dela daleč pod omejitvijo (ki jo nekatere družbe žal jemljejo kot normo), ker le tako lahko normalno in zdravo živijo. Jaz sem sedaj nekje na 180 delovnih dneh letno (kar vključuje pot na delo) in približno 500h naleta.
Nekaj norcev je naletelo preko 50000h, vendar so zelo redki. Ali so bili še plodni, ne vem :)
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.795
6.171
113
blizu močvirne prestolnice
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ker je glih Martinovo: Airbus predstavil nov model.

124821660_1611498969021106_3569055753233568202_n.jpg
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
110
28
28
ljubljana

An124 odpoved motorja na vzletu, povratek nazaj na letališče in nato pristanek z izletom iz steze, včeraj. Pri odpovedi motorja na vzletu so kosi motorja preluknjali trup, pri tem baje uničili komplet elektriko, zavore koles in onesposobili upravljanje motorja št.1, ki je ostal na 70% moči.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.439
2.596
113

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
to se itak ve, da so ruski zrakomljati zelo robustni, dosti bolj kot zahodni.
uncontained engine failures so zelo nevarna zadeva.
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
110
28
28
ljubljana
Vzamem nazaj :). Sem se spomnil tistega dc10 v ameriki v osemdesetih ki je "pristal" v Sioux city brez kontrol, potem ko je imel podobno odpoved motorja kot tale ruski antonov. Letnik avijona je bil verjetno skoraj isti :)


 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
sioux city dc10 mislim da united airlines. motor st.2.
a380 quantas motor prebil napeljavo, ga niso mogli ugasnat po pristanku
b767 american na poletanju v chicagu (mas celo posnetke gasilcev na youtubu),
mas tega kr dosti.

je pa sreca, da je vec contained, se pravi razen motorja ni druge škode.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.788
15.849
113
to se itak ve, da so ruski zrakomljati zelo robustni, dosti bolj kot zahodni.
uncontained engine failures so zelo nevarna zadeva.

A gre ta Antonov po tem dogodku v razrez zaradi šoka, ki ga je celotna konstrukcija dala skozi tako kot eni drugi ali se ga odšlepa, pregleda in postavi nazaj v igro?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
vse je odvisno od denarja oz. ekonomske upravicenosti popravila.
ce ima lastnik vrc teh tipov, lahko recimo ponuca to letalo za rezervne dele, lahko se pa tudinodloci za popravilo.
vcasih celo na letalu uporabijo silver duct tape, rece se mu pa 600mile duct tape oz. speed tape. mal zalepijo vse skupaj

lastnik ali zavarovalnica na koncu pove kaj se z njim zgodi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey