A nimajo na zadnji strani motorjev takšnih "skodelic" ki se samo dol obrnejo in preumersijo pritisk.Kje bi 'videl' kako jet deluje pri reverz. Ne zunaj, znotraj. Gre skozi izgorevano komoro, ali takoj po kompresorju?
No eni imajo mal drugače:
A nimajo na zadnji strani motorjev takšnih "skodelic" ki se samo dol obrnejo in preumersijo pritisk.Kje bi 'videl' kako jet deluje pri reverz. Ne zunaj, znotraj. Gre skozi izgorevano komoro, ali takoj po kompresorju?
Zakaj pa ne bi#VanZ - ti pišeš med vožnjo?
Nekaj let pred penzijo je malo verjetno, da jih bodo oz. da se bodo hoteli prešolati na drug tip.
Ponavadi niti nimaš izbire, ali sprejmeš to ali pa odideš. Meni je trenutno način dela pomembnejši od tipa in denarja. Traja pa od meseca do dveh, v kolikor je znotraj iste firme.
tako je. naredili so tako da ni treba na simulator.Koliko pa pride prešolanje ?
Ker kolikor sem spremljal ta Boingov fiaskov z Maxom.
So MCAS prikrili in naredili na en senzor ravno zaradi tega
da nebi bilo potrebno prešolanje ?
tako je. naredili so tako da ni treba na simulator.
prešolanje pa nekaj tisoč evrčkov... odvisno od tega koliko stane simulator.