Ker je nedelja dan za počitek, se oglašam iz Wiesbadna v Nemčiji, kjer se sladoled zaradi nižjih temperatur topi počasneje kot doma.
Po nekaj mesecih so me na šihtu razveselili z izletom v Greenville, s čimer sem začel prvo letošnjo poletno turnejo chemtrailanja.
Za večno lačne in žejne je prostora v kuhinji vedno dovolj. V primerjavi z namenskim tovornjakom iz tovarne ima ta izvedba, predelana iz potniškega, precej večjo kuhinjo. Za vrati na levi so stopnice v spodnje (srednje) nadstropje.
Greenville, South Carolina. Simpatično, urejeno in zeleno mesto, kamor imamo tedensko vsaj štiri polete iz Frankfurta. Namesto visenja po lokalih sem šel v đir ob reki Reedy in se čudil do popolnosti urejenim gasilskim vozom.
Dan kasneje, po obilnem roštilju, smo dvignili sidro in usmerili nos nazaj proti Evropi. S precej vetra v rit je bila noč s polno luno kratka, pogled na New York z ognjemeti z 4. julij pa odličen.
Letenje po ortodromi bi rekli učenjaki
Tik pred vstopom v praznino "Gander oceanic", kjer namesto po navideznih točkah šofiramo po koordinatah.
Preden nas začne direktno v oči masirati reaktor, se začne predstava intenzivne barvne palete. Dvigovanje nedeljskega jutra.
Nova Fundlandija. 500km zalivov in zelo redkih znakov življenja. Nato skoraj tri ure do Irske ničesar.
TF-AMI v šminki stranke v Hahnu, kjer jo bodo raztovorili in pripravili za let nazaj v ZDA slabe tri ure kasneje.
Ogljikove zavore in gume z dovolj profila tudi za najbolj sitne pregledovalce na tehničnem pregledu. Pisarna je na štirih takšnih kompletih koles, skupaj jih imamo 18.
Jutri na Malto, od tam pa v Malawi in nato za tri dni v Kenijo. V kolikor ne bo spremembe plana. In čudno bi bilo, če sprememb ne bi bilo