imaš kakšno novo sliko če je res kakšna sprememba v izledu?
Kolikor vem, je kamera na vrhu vertikalnega stabilizatorja....
-dve kameri nekje pri cockpitu - "vzvratna ogledala" za krila in motorje
-dve kameri nekje pri krilih, ki bi pokrili cel rep - višince in smernik
-ena kamera čisto spredaj, ki bi pokrila podvozje in pristajani mehanizem
Ne bos verjel, v avionu vcasih izgubis obcutek za gor in dol. Clovek ni narejen za taksno gibanje in ga zna zmesti, ko gre kaj narobe. Zato je umetni horizont obvezen. Podobno ko pri potapljanju. Naj pilot pove iz prve roke.Prevlečeno letalo vlečt gor je isto kot zamenjat gas in bremzo v avtu.
Ne sme se zgoditi
Nisem pilot, ampak tole sploh ne drži. Kaj je gor in dol imaš super občutek.Ne bos verjel, v avionu vcasih izgubis obcutek za gor in dol. Clovek ni narejen za taksno gibanje in ga zna zmesti, ko gre kaj narobe. Zato je umetni horizont obvezen. Podobno ko pri potapljanju. Naj pilot pove iz prve roke.
Drži.Dokler imaš orientacijo v prostoru glede na zunanje reference, kot so sonce, teren, nebo itd., ni problema ločiti med gor in dol. Ko pa tega ni in se ravnaš po občutku, postane premočrtno gibanje hitro krivulja, saj možgani za orientacijo potrebujejo tako podatke ravnotežnega organa v ušesu kot video iz očesnega živca. Malenkostne pospeške težko zaznavamo, saj nismo bili nikoli narejeni za hitrosti, večje od teka (zato tudi težave pri hitri vožnji avta). Nato je še cela zbirka napačno (nezavedno) interpretiranih čutov in optičnih iluzij, ki jih inštrumenti ne poznajo. Zato je ignoriranje nekaterih telesnih čutil in sledenje informacijam na inštrumentih nujen del letenja po inštrumentih, kar pa z iskušnjami pride v kri.
Raje po ZS če kdo hoče! TnxImam 18 sezon air crash investigation na onedrive. Lahko nalimam link v to temo če moderatorji dovolijo, če ne pa ZS
Ni nujno. Če je letalo obrnjeno na glavo, hkrati pa je v primerni krivulji "navzgor" (glede na položaj letala), se sili lahko izničita in imaš občutek, da letalo leti naravnost. In takih primerov je kolikor hočeš ... Pozabljaš, da telo zaznava statične in dinamične sile, ravna pa se glede na svoje razumevanje ene statične sile (gravitacije), če nima drugih opornih točk (npr. vid)Sej če voziš z galvo navzdol ali izrazito nagnjen, ja to čutiš.
Včeraj je letel par km vzhodno od Slovenske meje, pa potem mimo Gradca.Še lepši posnetek velikana