za zadnjo alinejo za podvozje ti lahko povem, da je čisto brezveze.
v podvozju so senzorji kateri opozarjajo, da je/ni podvozje "zaklenjeno" - lock in da lahko pilot pri pristanku pričakuje, da se mu del podvozja pospravi nazaj.
v OPS je napisano, da v primeru, da je lučka rdeča ali nezanesljiva pilot naredi vsaj en lowpass mimo stolpa kjer kontrolorji in lahko tudi tehniki družbe samo pogledajo ali je podvozje spuščeno ali ne, nikakor pa z zagotovostvjo ne morejo trditi da je zaklenjeno. in tu tudi kamera ne bi pomagala. zato so tu senzorji.
prav tako so senzorji, da je recimo guma šla, da so bremze vroče... tu ti nobena kamera nič ne pomaga.
za prvo alinejo ti pa povem, da je v v letalu (ne vem če vseh) označeno mislim z trikotnikom, kateri osebju pove, iz katerega okna je najboljši pogled na motor in krilo. tudi iz kokpita se načeloma vidi motor in krilo. verjetno koren krila pri trupu ne, ampak mislim, da motor se vidi skoraj pri vseh letalih.
višinc pa smernik je pa težava, to pa res. recimo Tu-134 ima v zadnjih wcjih na stropu oknček, skozi katerega se vidi del višinca in stabilizatorja, na vsaki strani.