Boeing 747 zletel s steze

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.938
2.639
113
Za nas ni skoraj nobene razlike med cargo in pax. Ni to nic povezano.z zaupanjem :)
Firma je islandska, letimo pa potnike za Saudi Arabian, cargo pa za vec strank iz EU po celem svetu.

Aha pol za Air Atlanto letiš. Daj kakšno fotko iz svojga delovnika del z nami. A si Ed Force One kdaj pilotiral?
 
Nazadnje urejeno:

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.112
113
AAK je še vedno pri nas ja. Bivši Air Franceov z dodatno opremo :)

IMG_20180528_121615_703-1152x926.JPG

DSC08170-1152x864.JPG
celulit ko je rit polna


DSC08242-1152x864.JPG
zelena Indonezija

DSC08290-1152x864.JPG
kolegi na poti v New York, mi pa v Milano

DSC08301-1152x864.JPG
ter nato iz Milana..

DSC08359-1152x864.JPG
dviganje sonca nekje nad severno Afriko

IMG_20180829_145026-676x1200[1].jpg
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.073
5.653
113
Tistga "celulita" ne zastopim...cargo del razumem da ma opno za pregrado pred repom... A niso zunanje stene trdne?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.112
113
Tako izgleda, ko je v zadnjem delu veliko tovora oz. potnikov in trup ni pod pritiskom, kot je to med letom. Kot zguban, premalo napihnjen balon. Pri nas še ni tako dramatično videti kot pri nekaterih drugih, poglej fotke pod 'b52 fuselage wrinkles' :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.073
5.653
113
Heh...zanimivo...pojasni nesreče "due to metal fatigue"...
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.112
113
V teh časih ne več. Trenutno je limit za ta tip 35,000 ciklov in/ali 165,000 ur, brez časovne omejitve po letih.
Pomembno je, da so morebitne poškodbe pravilno sanirane (kar lahko vidiš na fotki s celulitom - zaplate, ki ojačajo trup na poškodovanih mestih, kar se včasih zgodi pri dotikih z raznimi vozili, ki oskrbujejo letalo) in struktura redno pregledana za korozijo in razpoke.
https://www.boeing.com/commercial/aeromagazine/articles/2012_q4/pdfs/AERO_2012q4_article2.pdf
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.112
113
DSC08532-1152x864.JPG
v Baghdadu pred nekaj tedni. top secret misija.

DSC08479-1152x864[1].JPG
med Frankfurtom in Greenvilleom. papirnata karta je za atlantic crossing še vedno zahtevana zaradi gross-error checka

DSC08297-1152x864[1].JPG
štiri je bolje kot dva. še posebej nad oceanom :)

DSC08535-1152x864[1].JPG
obvezna oprema, cupholder

DSC08498-1152x864[1].JPG
požremo vse, tudi BMWje

DSC08307-1152x864[1].JPG
nad Šri Lanko na poti v Indonezijo

DSC08495-864x1152[1].JPG
turbodizel, 26 ton potiska. brez DPF, EGR in katalizatorja..
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.776
6.169
113
blizu močvirne prestolnice
Poglej priponko 24555
v Baghdadu pred nekaj tedni. top secret misija.

Poglej priponko 24556
med Frankfurtom in Greenvilleom. papirnata karta je za atlantic crossing še vedno zahtevana zaradi gross-error checka

Poglej priponko 24557
štiri je bolje kot dva. še posebej nad oceanom :)

Poglej priponko 24558
obvezna oprema, cupholder

Poglej priponko 24559
požremo vse, tudi BMWje

Poglej priponko 24560
nad Šri Lanko na poti v Indonezijo

Poglej priponko 24561
turbodizel, 26 ton potiska. brez DPF, EGR in katalizatorja..
Fenomenalno. Plačujejo Arabci ali Islandci?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.112
113
Za Arabce ne vem, naša plača pride iz Anglije. Glede na to, da sem ponavadi en mesec na šihtu in 3-4 tedne doma, je ok. Recimo, da za to delovno mesto povprečna, ni pa na nivoju sindikalnih pogodb v večjih firmah tipa Air France, KLM, Lufthansa..
So pa naše izkušnje in odnosi z Arabci ok. Striktno poslovno.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.112
113
Gross-error check je periodična primerjava dejanskega položaja (izračunan položaj z navigacijskimi sistemi, povprečna pozicija laserskih žiroskopov in GPS) s predvideno potjo na navigacijskem planu. Npr. lahko bi se zgodilo, da bi nam v navigacijski sistem iz baze uploadali plan leta, ki se ne bi ujemal s trenutnim clearancem, mi pa tega ne bi opazili. Ko letiš izven območja, pokritega z radarsko kontrolo (oceani, puščave ipd), bi lahko to vplivalo na razdvajanje z ostalim prometom, še preden bi kontrola to opazila (komunikacija in samodejni position reporti grejo takrat preko satelitskega datalinka).

IMG_20180801_015642_833.JPG
oceanic clearance request preko datalinka

IMG_20180731_232856.jpg
spremembe plana s strani kontrole.

IMG_20180524_081248.jpg
komunikacija z bazo za razne operativne zadeve (zamude, podatki o vremenu, posebne zahteve za ground handling), možen je tudi klic preko satphonea. v ozadju sistem neprestano pošilja razne podatke, npr. tehnične napake v bazo in position reporte kontroli, kadar je to zahtevano.
 
Nazadnje urejeno:

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Gross-error check je periodična primerjava dejanskega položaja (izračunan položaj z navigacijskimi sistemi, povprečna pozicija laserskih žiroskopov in GPS) s predvideno potjo na navigacijskem planu. Npr. lahko bi se zgodilo, da bi nam v navigacijski sistem iz baze uploadali plan leta, ki se ne bi ujemal s trenutnim clearancem, mi pa tega ne bi opazili. Ko letiš izven območja, pokritega z radarsko kontrolo (oceani, puščave ipd), bi lahko to vplivalo na razdvajanje z ostalim prometom, še preden bi kontrola to opazila (komunikacija in samodejni position reporti grejo takrat preko satelitskega datalinka).

Poglej priponko 24569
oceanic clearance request preko datalinka

Poglej priponko 24570
spremembe plana s strani kontrole.

Poglej priponko 24571
komunikacija z bazo za razne operativne zadeve (zamude, podatki o vremenu, posebne zahteve za ground handling), možen je tudi klic preko satphonea. v ozadju sistem neprestano pošilja razne podatke, npr. tehnične napake v bazo in position reporte kontroli, kadar je to zahtevano.
Mater maš dober šiht. Lepe fotke. Samo eno vprašanje: ko voziš avte: to ni zračni ro-ro, ampak verjetno naročila prevozov avto makerjev, kajne.? Kolko recimo košta tak prevoz?