I
Izbrisan uporabnik #9334
Zaradi flat zemlje ... mora eno krilo vedno malce prehitevat, da prideš domov.
Za nas ni skoraj nobene razlike med cargo in pax. Ni to nic povezano.z zaupanjem
Firma je islandska, letimo pa potnike za Saudi Arabian, cargo pa za vec strank iz EU po celem svetu.
Fenomenalno. Plačujejo Arabci ali Islandci?Poglej priponko 24555
v Baghdadu pred nekaj tedni. top secret misija.
Poglej priponko 24556
med Frankfurtom in Greenvilleom. papirnata karta je za atlantic crossing še vedno zahtevana zaradi gross-error checka
Poglej priponko 24557
štiri je bolje kot dva. še posebej nad oceanom
Poglej priponko 24558
obvezna oprema, cupholder
Poglej priponko 24559
požremo vse, tudi BMWje
Poglej priponko 24560
nad Šri Lanko na poti v Indonezijo
Poglej priponko 24561
turbodizel, 26 ton potiska. brez DPF, EGR in katalizatorja..
Potem imaš priložnost da jih pošlješ k devicam Ti si pač kolateralecZa nas ni skoraj nobene razlike med cargo in pax. Ni to nic povezano.z zaupanjem
Firma je islandska, letimo pa potnike za Saudi Arabian, cargo pa za vec strank iz EU po celem svetu.
Trenutno najboljša tema na alterju
Mater maš dober šiht. Lepe fotke. Samo eno vprašanje: ko voziš avte: to ni zračni ro-ro, ampak verjetno naročila prevozov avto makerjev, kajne.? Kolko recimo košta tak prevoz?Gross-error check je periodična primerjava dejanskega položaja (izračunan položaj z navigacijskimi sistemi, povprečna pozicija laserskih žiroskopov in GPS) s predvideno potjo na navigacijskem planu. Npr. lahko bi se zgodilo, da bi nam v navigacijski sistem iz baze uploadali plan leta, ki se ne bi ujemal s trenutnim clearancem, mi pa tega ne bi opazili. Ko letiš izven območja, pokritega z radarsko kontrolo (oceani, puščave ipd), bi lahko to vplivalo na razdvajanje z ostalim prometom, še preden bi kontrola to opazila (komunikacija in samodejni position reporti grejo takrat preko satelitskega datalinka).
Poglej priponko 24569
oceanic clearance request preko datalinka
Poglej priponko 24570
spremembe plana s strani kontrole.
Poglej priponko 24571
komunikacija z bazo za razne operativne zadeve (zamude, podatki o vremenu, posebne zahteve za ground handling), možen je tudi klic preko satphonea. v ozadju sistem neprestano pošilja razne podatke, npr. tehnične napake v bazo in position reporte kontroli, kadar je to zahtevano.