BMW i3

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
V Ljubljani pogosto uporabljam Avant2go in je v celotni floti edino BMW i3 avto, ki bi ga imel tudi jaz doma. Za do službe in nazaj je idealen.

men je pa e-golf zelo vsecen.i3 mi je sel ko sem ga mel nekaj dni prav na jetra zaradi zadnjih vrat, zelo velikokrat kaj na zadnji sedez vrzem in mi je slo to blazno na zivce. Kot sama voznja mi je bil pa zelo vsec. Kot receno e-golf mi je bil zelo vsec.
 

bev

Majstr
25. apr 2017
385
261
63
Za na zadnje zice metat je odličen, precej boljš kot klasika. Problem je le vstopanje na zadnje zice na zelo ozkem prakingu.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Za na zadnje zice metat je odličen, precej boljš kot klasika. Problem je le vstopanje na zadnje zice na zelo ozkem prakingu.

Nikakor, ker morš zmer odpret najprej sprednja vrata in potem šele zadnje, to je pri meni v garažni hiši na parkirnem boksu bilo kar zoprno. Za vstopanje pa so super, ampak kot si rekel, na zelo ozkem parkingu si pa mrzel.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
sad: čez 2 leti, ko boš imel doseg novih elektro avtov za ca. 25.000 EUR 400 kilometrov boš golfa z manj kot 200 km realnega dosega prodal za 20.000 EUR? Morda v Sloveniji, ker je pač golf? :)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
A niste za i3 pisali, da je karoserija zelo draga za popravilo v primeru prometne nesreče? To drži?
Rešitev je kasko, ampak tudi zavarovalnica ni dedek mraz.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To drži. Je iz ogljikovih vlaken, avti se popravljajo v Nemčiji.
Problem rabljenega je, da je posledično hitro ekonomska totalka. Nekdo ti bo samo rikvercnil v zadnji bok avta, pa bo popravilo 20 jurjev, to ti pa zavarovalnica ne bo več krila pri 4 leta starem.
Sedaj veste, zakaj so tile avtočki skoraj zastojn rabljeni v ZDA. Je razlog. Gre za skrajno skompliciran avto, brez da bi komplikacije nosile kako visoko dodano vrednost. Enako pnevmatike, posebna domenzija, ekstra drage in ekstra kratko trajajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC in Pepe

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
To drži. Je iz ogljikovih vlaken, avti se popravljajo v Nemčiji.
Problem rabljenega je, da je posledično hitro ekonomska totalka. Nekdo ti bo samo rikvercnil v zadnji bok avta, pa bo popravilo 20 jurjev, to ti pa zavarovalnica ne bo več krila pri 4 leta starem.
Sedaj veste, zakaj so tile avtočki skoraj zastojn rabljeni v ZDA. Je razlog. Gre za skrajno skompliciran avto, brez da bi komplikacije nosile kako visoko dodano vrednost. Enako pnevmatike, posebna domenzija, ekstra drage in ekstra kratko trajajo.
V ZDA skoraj zastonj, pri nas pa 6 let star za.pol cene? Zato pa pravim da je predrag rabljen.
Ajd pa recimo da ga ne razbiješ po svoji krivdi, kako se karbon in kar je železa obnaša na I3 dolgoročno. Ker vse pač ni iz karbona najbrz (podvozje) . Je po dveh letih že vse pikasto, po petih pa že luknje v plehu, kovini?
Gume pa najbrž liže ogromno navora, sploh če si privoščis pospeške ki jih zmore.
Sem pa zasledil nekje v yt komentar da liže gume
 

bev

Majstr
25. apr 2017
385
261
63
Same blodnje. V bok mi je prletu c3, odpeljali so ga z avtovleko, jest sem šel pa v pralnico, ostala je ena praska. Druge škode zaenkrat nisem imel, baje pa če zjebeš recimo blatnik, ga enostavno dol potegnejo in drugega gor nabijejo. Tud to da se popravlja v nemčiji je kr neki. V primerjavi z ICE vozim z i3 hitreje, predvsem kar se pospeševanja tiče. Gume menjam od oka enako kot pri ICE. Pejte strokovnjaki na oddelek s pravljicami in tam sanjajte dalje.
Kar se rabljenih cen tiče .... noben vas ne sili da kupite i3, kupite za 2 jurja manj kio in je problem rešen. Rabljenega EV človek prodaja najbrž samo zato, ker se ga je naveličal in ima dost denarja, da si privošči novega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gas, tony in Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Hvala, da je bev napisal realne izkušnje.
Realna izkušnje je sicer tudi to: i3 lažja nesreča. Sicer me to ravno tako strašno ne skrbi, ampak zaenkrat pri elektriki še ni dovolj izkušenj med gasilci.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
A ni nekje spoj za prerezat? Pa da resevalci naj bi to vedeli?
Kar pa se popravil tiče, to zagotovo dobiš mojstra, ki bi zaflikal manjše stvari. Lahko tudi iz modelarskega foha ali kolesarskega, jadralskega...
Zahtevmejša popravila konstrukcije pa so verjetno predraga oz. kdo sploh ima pooblastilo to delat? Da pa se, seveeda.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
To drži. Je iz ogljikovih vlaken, avti se popravljajo v Nemčiji.
Problem rabljenega je, da je posledično hitro ekonomska totalka. Nekdo ti bo samo rikvercnil v zadnji bok avta, pa bo popravilo 20 jurjev, to ti pa zavarovalnica ne bo več krila pri 4 leta starem.
Več je karbona lažje je popravit ;).
Samo ne vozit k klasicnim kleparjem ampak k človeku, ki dela s kompoziti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
sad: čez 2 leti, ko boš imel doseg novih elektro avtov za ca. 25.000 EUR 400 kilometrov boš golfa z manj kot 200 km realnega dosega prodal za 20.000 EUR? Morda v Sloveniji, ker je pač golf? :)
Se bereva čez dve leti :). Subvencija je že šla na pol, pa še bo šla dol do takrat ;).
Recimo eCorsa je brez subvencije 29.000 EUR na njihovo financiranje, sicer še dražje ;).
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To drži. Je iz ogljikovih vlaken, avti se popravljajo v Nemčiji.
Problem rabljenega je, da je posledično hitro ekonomska totalka. Nekdo ti bo samo rikvercnil v zadnji bok avta, pa bo popravilo 20 jurjev, to ti pa zavarovalnica ne bo več krila pri 4 leta starem.
Sedaj veste, zakaj so tile avtočki skoraj zastojn rabljeni v ZDA. Je razlog. Gre za skrajno skompliciran avto, brez da bi komplikacije nosile kako visoko dodano vrednost. Enako pnevmatike, posebna domenzija, ekstra drage in ekstra kratko trajajo.

Prav nič posebnega ni. Sicer je to itak stvar zavarovanja in ni nobene razlike do drugih. Deli so bili celo izredno poceni... zastonj bi lahko rekel. Original sprednja šipa, ogromna in konkretno ukrivljena 300€, original karbon ojačana plastika hauba 200€. Da pride do poškodbe osnovne karbonske školjke mora kar fino ruknit nekam v posebno točko. Standardno popravljive cone spredaj zadaj pa so večinoma itak aluminijaste.

Menja se cele kose do karbona, uporabi se pa nete in karoserijsko lepilo, tako kot je original. Nobene kleparije ipd.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.677
1.488
113
Nekajkrat sem vozil i3 začetnega letnika, in kolikor se spomnim, električna spr. šipa ni serijska.

Tudi sicer 300 eur za originalno (?) šipo ni drago.