BMW i3

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Jaz se bom preselu na Maldive, sem pogledu da tam ne pade pod 20 stopinj, tko da mi rja ne bo avta razžrla.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.809
113
Seveda, sej zame mi je vseen, sam avto mora met pa idealne pogoje, pa tud ce crknem, sam da sosedi vidjo, da je avto lep.
To je bolje da zunaj parkiraš potem, pa da je skoz spucan.
tole za 5500€, zj... do amena, ampak če imaš na hofu parkiranega si zmagal
.

:evil:
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
LCja nima, si morda vozil švohotnejšo različico? Al pa nisi do konca gasa stisnil. :evil:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Mogoče kak drive mode? Eco/normal/sport?
Ima samo comfort, Eco in Eco pro.
Imel več ali manj stalno v comfort. Čeprav potem mi je enkrat uspelo priti do nekje 8s.
Sicer pa ok avto, močno pogrešam oporo za desno koleno.
Pa od tistih nazivnih nekih 200+ km je pri 33kwh bateriji precej optimističnih v zimskem času.
Dobil nafilanega na 100% z range nekih 130km , naredil 109, pa mi je ostalo 11%
Temperaturo imel nastavljeno na 21-22, na začetku vožnje se gretje sedežev na prvi stopnji.
Res pa da je bilo nekaj pospeševanj pedal to the metal, ampak zavore pa praktično nisem pipal in ob neki normalni vožnji lahko vozim brez zaviranja, tudi po večjih spustih.
 

Priponke

  • IMG_20201227_161819.jpg
    IMG_20201227_161819.jpg
    1,1 MB · Ogledi: 184

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
State of charge je malo važen. Z novejšim 2017 ni blo problema tam 7.2-7.6s pospešvat, vedno pod 8.

Pozimi pa poraba konkretno odstopa kot pri vsakem EV, za i3 60Ah in 94Ah je kar nujna garaža pa se kar pozna. Sicer se mi pa to meni, ker imam lepe relacije izredno pozna tudi pri dizlu/bencinarju klima/zima+zimske...