Beraški zdravniki

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #488
  • Začetni datum

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.654
2.732
113
Naša doktorca ima Gospodar zdravja - vse lepo in prav, včasih je odgovarjala na 12 ur, sedaj na tri dni - enostavno je drugače sploh ne dobiš več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.076
6.923
113
pri taščici
Na mejle sem se do sedaj z bivso , z sedanjo , z dohtarco starsev in otrok "vse" zmenil. Ce je bilo "nujno" tudi v prej kot eni uri. Tako da tukaj nimam pripomb cez nobeni zdravnico in ZD.
Če ne drugace, pa tako da sem v mejlu pustil gsm številko in me je poklicala ko je imela čas.
In ja, mejl je dve desetletji stara komunikacija, katero je ze nekaj ljudi osvojilo.
Razne aplikacije, kjer bo vsak zdravnik imel svojo je pa spet nekaj novega za učit.
Dokaz sem že jaz, butelj, ker sem app iskal na play store namesto na spletni strani.
Nekako sem pricakoval , da bi napisali da se prijavis preko aplikacije na spletni strani dozdravnika.si.
IT ijevcem je mogoce ze samoumevno tisti tekst ki so ga priložili v mejl odgovor, uporabnikom pa mogoce ne. Dokaz sem ze jaz.
Ko bodo ta tekst brali ljudje brez računalnika, brez znanja srfanja....
Cakam aplikacijo, kamor bos sporocil svojo smrt in zelje glede pogreba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.164
1.139
113
Spet vsak ZD svoj program za naročanje. Pa čemu to drobljenje?
Nima ravno bsak svojega.
Za naročanje so 2-3 spletne aplikacije, ZD si izbere, katero bo uporabljal.
Prav tako je na trgu cca 5 programov za "vodenje ambulante". Vsaka ima kakšno prednost. Ali enostavnost, ali kompleksnost za večji ZD, ali boljšo podporo eKartonu, ali boljšo povezljivost z NIJZ, ali....

V osnovi pa so ti programi za "ambulanto" še najbolj podobni računovodskemu programu za ZZZS. Vse ostalo je temu prilagojeno, ne zdravniku ali pacientu.

Portali za naročanje pa ponujajo različne stopnje integracije v program od ZDja. Da se naročeni pacient prenese v "čakalno vrsto" v programu, da se sporočilo prepiše v eKarton, da se datoteke nekam prilepijo,...

ZDLj je razvijal nek svoj portal za naročanje. Ne vem, če so v 2 letih končali.

"Najbolje" gre tistim ZDjem, ki so čim bolj poenotili način naročanja in komunikaceje s pacientom.
Recimo spletno naročanje, mogoče še klicni center.
Najslabše gre pa tistim, ki še vedno vztrajajo na emailih, telefonih direkt v ambulanto, pa vstopno točko za tiste, ki "kar tako malo mim pridejo".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ateis

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.306
820
113
Je plan da bo narocanje centralno in bodo vsi osebni zdravniki imeli dostop preko zvem za zdravnike in drugo osebje. Zd lj pa ima neko svojo resitev.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.691
9.904
113
40
MB
Se en v vrsti salabajzerizmov brez primere. Verjetno je blo treba po vec politicnih linijah posle zrihtat pa je pac vec aplikacij za isto stvar.

kak je fajn ko rvc ni pomemben.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sousis

Guru
16. nov 2019
1.617
1.084
113
Če bi bila pa ena aplikacija za celo državo, bi vsi že z vilami lavfali na ministrstvo in parlament, češ očitna korupcija, preferira se samo enega dobavitelja.

Da ne omenjamo koliko denarja bi ta en dobavitelj pobasal in koliko zdaj različnih firmic živi od takih aplikacij, ali pa koliko politično-gospodarskega vpliva bi se koncentriralo v majhnem številu posameznikov v primerjavi z zdajšnjim stanjem.

Da so pa vse te zdravniške/ambulantne aplikacije totalen poden, to se pa strinjam. Ko kdaj vidim pri svoji zdravnici, je to samo en kup polj nametanih na zaslon, nobenega premisleka kako bi se lahko kaj bolje organiziralo, zmanjšalo podvajanje itd... O varnosti, hitrosti, cross-platform delovanju in podobnih naprednih konceptih verjetno lahko samo sanjamo. Očitno še ni prave konkurence tukaj.

Kdo pa to financira? Vsak ZD sam iz sredstev, ki jih dobi. Privatniki pa iz svojih sredstev. Mimogrede, sredstva za IT v SLO zdravstvu so v % veeeeelikoooo manjša od podobnih v tujini (in to ne USA, kjer je zdravstvo zgodba zase).

Aja, nekaj pa imam v spominu, da je Loredan imel načrt uvesti enotni informacijski sistem za zdravstvo (ki bo seveda priklopljen na eZdravje), ne vem pa kaj je s tem zdaj.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.691
9.904
113
40
MB
Če bi bila pa ena aplikacija za celo državo, bi vsi že z vilami lavfali na ministrstvo in parlament, češ očitna korupcija, preferira se samo enega dobavitelja.

Da ne omenjamo koliko denarja bi ta en dobavitelj pobasal in koliko zdaj različnih firmic živi od takih aplikacij, ali pa koliko politično-gospodarskega vpliva bi se koncentriralo v majhnem številu posameznikov v primerjavi z zdajšnjim stanjem.

Da so pa vse te zdravniške/ambulantne aplikacije totalen poden, to se pa strinjam. Ko kdaj vidim pri svoji zdravnici, je to samo en kup polj nametanih na zaslon, nobenega premisleka kako bi se lahko kaj bolje organiziralo, zmanjšalo podvajanje itd... O varnosti, hitrosti, cross-platform delovanju in podobnih naprednih konceptih verjetno lahko samo sanjamo. Očitno še ni prave konkurence tukaj.

Kdo pa to financira? Vsak ZD sam iz sredstev, ki jih dobi. Privatniki pa iz svojih sredstev. Mimogrede, sredstva za IT v SLO zdravstvu so v % veeeeelikoooo manjša od podobnih v tujini (in to ne USA, kjer je zdravstvo zgodba zase).

Aja, nekaj pa imam v spominu, da je Loredan imel načrt uvesti enotni informacijski sistem za zdravstvo (ki bo seveda priklopljen na eZdravje), ne vem pa kaj je s tem zdaj.
to bi blo samo v primeru če dobavitelj nebi bil naš, za kaj takega pa po zadnjih dogodkih ni več prav veliko nevarnosti :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.306
820
113
Ce imas en sistem za celo drzavo, pol bi bil sele cel halo. Problem IT zdrsvstvenih resitev je v tem, da ni standardov in pol ne mores migrirat med sistemi in si obs0jen na to kar si prvo dobro ali slabo izbral.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.164
1.139
113
Zgleda, da se veseli december začenja:

Še kokice vzamem, pa gledam nadaljevanje: