Zgleda, da vsi preveč gledate "New Amsterdam", kjer vsi, od sester do zdravnikov vedno zgledaj potrti in sočutni in prijateljsko tolažijo sorodnike. In imajo enega psihologa samo za pogovore s svojci in terapijo zaposlenih.
Realnost je na žalost malo drugačna. Odgovarjanje na klice svojcev ni ravno visoko na prioritetni lestvici zdravnikov. Stanje razložijo pacientu, ne pa svojcem. Svojce lahko pacient obvesti. GDPR pa take dinte. Še moja 85-letna tašča je v bolnici imela tisti mobi telefon s tremi tipkami.
Se ja pa v opisanem primeru res moralo poklopiti več faktorjev, da je šlo vse "narobe". Od manjka kadra, do rotacije zaposlenih in izmen.
Ker drugje še nisem videl tako potrpežljivega in sočutnega kadra, kot na onko.
Realnost je na žalost malo drugačna. Odgovarjanje na klice svojcev ni ravno visoko na prioritetni lestvici zdravnikov. Stanje razložijo pacientu, ne pa svojcem. Svojce lahko pacient obvesti. GDPR pa take dinte. Še moja 85-letna tašča je v bolnici imela tisti mobi telefon s tremi tipkami.
Se ja pa v opisanem primeru res moralo poklopiti več faktorjev, da je šlo vse "narobe". Od manjka kadra, do rotacije zaposlenih in izmen.
Ker drugje še nisem videl tako potrpežljivega in sočutnega kadra, kot na onko.