Bencinar/Dizel?

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
KSZ

Sam imam Opel Astro H karavan z motorjem 1.9CDTi. Prej sem imel pa bencinarja (Lantro).

Kot prvo lahko povem, da so pospeški sedaj pri Astri fenomelnalni! (Lantra je imela 130KM, pa se mi vseeno zdi, da dizel veliko bolje potegne).

Kar se tiče zvoka motorja... na začetku me je malo motil zvok dizla, ampak sedaj sem čisto navajen in mi ne gre več na živce, še več, prav goody sound mi je
smile-1.gif
(sem se včeraj peljal v enem bencinarju in je moral voznik prestaviti v tretjo, da je nekoga prehitel, zvok mašine je bil pa tak, da sem mislil, da bo mašino ven vrglo - pač nisem več navajen na bencinarja, hehe). Kar se pa glasnosti tiče... zjutraj v mrzlem, se mi zdi, da je bil enako glasen kot Lantra, nevem sedaj težko rečem - sicer pa, mi je v bistvu vseeno, ker jaz se peljem itak v avtu, tako da nevem kaj drugi komplicirate, če je zunanji zvok malenkost glanejši - če se bojite, da boste zjutraj zbudili sosede (kot večkrat zasledim to opazko tukaj na forumu), potem si raje kupite kolo in boste čisto neslišno odšli od doma. Tudi bencinarja se sliši zjutraj, ko ga prižgeš - če se boš zbudil ob zvoku dizla, se boš tudi ob zvoku bencinarja, I guess.. - kot rečeno, jaz se nikoli ne obremenjujem, da bom koga zbudil - tako kot se verjetno tudi drugi ne, da bodo mene zbudili.

Kako je z gretjem v mrzlih dneh.. kaj pa vem, mogoče je majčkeno zakasnitve - sicer pa, kot je rekel nekdo malo više - jaz se tudi zjutraj usedem z bundo v avto, tako da mi tiste minutke dlje v mrzlem ni panike potrpeti, definitivno pa to ne bi bil razlog - in upam da nikoli ne bo - , za ne nakup dizla, kakor tudi ne glasnost avtomobila. To so takšne malenkosti.. da jih jaz sploh ne opazim, sploh jih nikoli ne vzamem v obzir, ko kupujem avto.
smile-1.gif


Pri dizlu mi je tudi to super, da potegne pri ene 1.500 obratih in dejansko čutiš tisto silo.. ok, še vedno je bolje zvezno pospeševanje., ampak vseeno, meni se dopade tisti "sunek" - imaš vsaj občutek, da je avto malo bolje potegnil.. podobno se pomojem počutijo v turbo bencinarjih.

Porabo imam povprečno 7 litrov (v Lantri povprečno 9), tako da prišparam ene 400€ na leto - oz. na koncu se mi nič ne pozna - v kasko gre (prej nisem imel kaska).

Tako da, moj glas je za 1.9 CDTi 120KM!

Pa še en minus za bencinarja; mislim da 1.8 bencinar - se mi zdi še najbolj primerljiv z 1.9CDTijem 120KM - pri Oplih ima 140KM (103kW) in avtomatsko padeš v višji razred pri registraciji.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:

Če gledaš porabo uporabnika MrDaco, ki ima porabo 7,2l pri 1.6 bencinski varianti bo razlika v porabi proti 1.9 dizlu samo 1l.
(drugače pa tudi moj bencinc 1.6 105KM poprabi v povprečju 7,2-7,5l)

Fantje...pa ne moreš gledati tako koliko kdo porabi.....kak tip vožnje ima MrDaco..ve samo on, in nekdo drug tudi pod razno ne bo imel istega....tako da razlike zgolj 1 liter enostavno en mroeš računat...ker je tudi ne bo!

Razlika med bencincem in dizlom gre nekako takole:
pri malčkih 1,5 litra (v korist dizla)
srednje gajbice (rang golfa) 2 litra
Više pa 3 litre in gor.

To je dejstvo.

Se pa ponavdi najdejo primerjatorji, ki primerjajo svojega Cliota 1.2 ki gavozijo na relacijah, z enim (primer) Passatom kjer uporabnik navaja porabo v mešanem načinu vožnje.

Kaj izbrati...pri tej kilometrini bo definitivno cenejš dizel...pa če še tako računamo. Kdor se požvižga na stroške, pač kupi bencinarja....mu pač uglajenost toliko več pomeni.

Sam motor...1.7 ali 1.9...sam sebe najbolj poznaš - torej veš kajs i želiš...ko sem jaz kupoval prvi avto sem hotel imeti Passata 130 konjskega, zdaj za drugega (3 leta kasneje) pa sem bil povsem zadovoljen s 70 konjskim dizlom.
Tako da....če bo to prvi avto, družinski...vzemi ziher opcijo pa vzameš 1.9 hkrati ga še čipneš...pa boš užival.

Je pa tak...čeje tukaj kak prostovolnjež z omenjanim motorjem..naj se javi pa da za kak krog (bencinar, dizel..različne kubature)...pa boš takoj vedel kje si.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik alesi0 pravi:
daj se pelji z bencinarjam, pa nehaj klatit to z vlecenjem
13.gif

saj zato pišem, ker sem se peljal...drugče ne bi (predvidevam
grims-1.gif
)

Sicer sem vozil že staro zasnovo motorja (Rover 216 Si - 111 konj, 16 V)..samo vraga...v zadnjem desetletju bencinarju ravno niso kaj dosti napredovali...torej bo tudi ta zadoščal.

In napišem kar me je motilo...ko si s hladnim prišel v križišče si spustil gas (in te je pri dizlu začelo ustavljat - namesto zaviranja)...tu pa te je dobesedno vleklo v križišče ...in dokler se ne navadiš je bilo parkrat kar malo nevarno (je pa seveda to zgolj drug način vožnje..pri dizlu spustiš gas...pri bencinarju pa moraš stisnit še sklopko).


------

Glede 3 cilndrskega dizla....nikjer ne pišem da je tih..nasprotno..glasen je ko legendarni 1.6 D
evil.gif
. Se mu pa pohabljenosti glede števila valjev med vožnjo praktično ne opazi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:

Razlika med bencincem in dizlom gre nekako takole:
pri malčkih 1,5 litra (v korist dizla)
srednje gajbice (rang golfa) 2 litra
Više pa 3 litre in gor.
Pretiravaš, in to ne malo. Sploh pri velikih ...
In tudi razlika med recimo 1,4 TSI 160 in 2.0 TDI 140 ni dva litra ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:

Sicer sem vozil že staro zasnovo motorja (Rover 216 Si - 111 konj, 16 V)..samo vraga...v zadnjem desetletju bencinarju ravno niso kaj dosti napredovali...torej bo tudi ta zadoščal.

In napišem kar me je motilo...ko si s hladnim prišel v križišče si spustil gas (in te je pri dizlu začelo ustavljat - namesto zaviranja)...tu pa te je dobesedno vleklo v križišče ...in dokler se ne navadiš je bilo parkrat kar malo nevarno (je pa seveda to zgolj drug način vožnje..pri dizlu spustiš gas...pri bencinarju pa moraš stisnit še sklopko).

Govorimo o sodobnih avtih, ne o Game overjih.
evil.gif


Resno: sorry, ampak tega, kar ti opisuješ, nisem doživel že leta in leta, pa ne vozim malo avtov. Tu in tam se najde kak avto (moja Corolla 1.4 je recimo taka), ki malo zamuja pri odvzemanju plina, pa še tu gre za starejše zasnove motorja (konec koncev je moj avto 5 let star, motor pa še več) ...
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Kolikšna pa je razlika po tvojem?Na testu, ki ga je vozila ena in ista oseba na isti relaciji je bila dva litra.Pa bencinar je bil z DSG menjalnikom (še manjša poraba za 0,2l).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pretiravaš, in to ne malo. Sploh pri velikih ...
In tudi razlika med recimo 1,4 TSI 160 in 2.0 TDI 140 ni dva litra ...

Niti ne.

Ajde...da vključimo še novejše mlinčke z veliko moči...pa rečemo da pri velikih od 2.5 litra in naprej.

Je pa s temi primerjavami porabe tako....vsak si mora izmeriti sam, ker po večini vsi tolčemo iste relacije in vemo kako imamo porabo (z določenim avtom)..seveda s pogojem da avto premore BC.

Sicer pri malčkih pa vseeno....ko sem pred časom (jeseni) gledal za Jazziko (1.4), ki smo jo imeli tudi na testu, smo v testnem vikendu z njo naredili 265 km, poraba pa jebila 5,9 litra...se mi je zdel to dober dosežek...plus tega da Honde slovijo po varčni vožnji. Sem pa precej pazil na tip vožnje..torej sem vozil 'uglajeno' ker je me je predvsem zanimalo kaj zmore malček s spodnjega vidika (torej najmanj porabe da prideš kam). Sama tema:
https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/384666/page/0/fpart/1/vc/1

Zdaj sem prepričan da s Polotom, ki ga zdaj vozim (1.4 TDi 70) na tej isti progi/poti tudi pod razno , ne bi presegel 4.3 litra porabe (verjetno bi bilo bolj okoli 4 pa vseeno..malo rezerve).

Saj dobro zgleda, ko ti nekdo pravi koliko mu porabi..samo jaz vem koliko je poraba, ko se usedem v avto in odpeljem relacijo, za katero imam naštudirano kaka je poraba tako s Passatom, kot zdaj s Polotom...pa že med tema dvema lahko rečem da je (sploh krajše relacije) razlika enormna....če se pa usedem v bencinarja (službenega..sicer ne ravno šparovnega pa vseeno), pa je realnost povsem nekaj drugega.

Tako da..komur je pomembna poraba (nižki stroški) bo brez oklevanja izbral dizla. Pa bo višja cena nakupa hitra pozabljena, 'slabosti' samih dizlov pa so dandanes že tako zmilizirane da praktično že težko najdeš koga, ki bi ga katera izmed njh tako motila, da bi namesto dizla vzel bencinarja. Zlasti ko je govora o sredjem razredu in naprej od teže avtomobila nad 1.5 tone.

(ne vem no..glasnost....do zdaj že vsak, kis je epeljal z mano s Passatom (pa ni vedel v kaj se je usedel - z motornega vidika) me je vprašal ali je bencinar ali dizel..torej stvar ni moteča (pa je PD motor sam po sebi praktično najglasnejši)..res pa je..da če bi potem skočil še v bencinarja bi opazil razliko..tak da...osebno si ne predtsvlam da bi vozil avto z 10 litri porabe...to je zame polom).

......čakam komentarje.......
wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
testni_voznik

sicer smo ti temo čisto razcufali
smile-1.gif
) na koncu odločil za en tip motorja.

In če bo to dizel..verjemi da boš zadovoljen nad svojo izbiro (o sami zanesljivosti oplovih motorjev ne bi, ker jih enostavno ne poznam..tako da ta vidik, trenutno ni merodajen). Da boš ziher vzameš 1.9 pa si zmagal.

Potem pa čez čas pokmentiraš izbiro..in pohvališ ali skurcaš tiste, ki so te prepričali v nakup (kakršen že bo).

Je pa dolgoprogašem na bencinarjih vedno težko narediti preboj med smrduhe...ampak ko že pride do njega (splej kot prej praktično vsak
evil.gif
) jih lahko prešeteješ na prste ene roke tiste, ki niso zadovoljni s preskokom (običjano je razlog ravno v zanesljivsoti določenega motorja pri določenem proizvajalcu).

tak
smile-1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Sem imel ravno tako Lantro kot ti vendar tega avta ne moreš primerjati z novejšimi bencinci. Sedaj imam Elantro 1.6 (ki je po svoji tehnologiji že tudi zastarela) in je kljub manjšemu navoru, 25KM manj moči, 100kg večji težji veliko bolj lahkotna za vozit. Tistih 130KM je bilo več ali manj neuporabnih, prišli so do izraza šele, ko si dvignil obrate nad 4000 to pa pri meni predstavlja manj kot 5% vožnje.
Še vedno pa mi ni jasno kako lahko sedaj vozim eno prestavo višje kljub manjšemu navoru.
confused-1.gif
Prej tudi pod razno nisem mogel peljati 50km/h v peti.
(Pa tiste Lantre glede hrupa v kabini ne moreš primerjati z novejšimi avtomobili, je bila precej glasna)
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj

Citat:
pri malčkih 1,5 litra (v korist dizla)

Taka razlika je samo pri VW grupi, ki slovi po svoji majhni porabi pri drugih znamkah je razlika cca 0,5l manjša.

Pred kratkim sem bral test Ford Fieste 1,25 bencin in 1,4 dizel in je bila poraba pri 130km/h enaka. Pri 70km/h je bilo 0,7l v korist dizla z višanjem hitrosti se je razlika manjšal in pri hitrostih večjih od 130km/h je bil pa v plusu bencinar.

Če voziš zmerne relacije ti verjamem da lahko dosežeš 1,5l manjšo porabo ampak pri malčih je takih primerov bolj malo.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Citat:
pri malčkih 1,5 litra (v korist dizla)
Taka razlika je samo pri VW grupi, ki slovi po svoji majhni porabi pri drugih znamkah je razlika cca 0,5l manjša.

Bo držalo. Clio 1.2 16v mi pije liter manj kot ibiza 1.4, pa cliota bolj stiskam kot ibizo, ker ta itak v vsakem primeru ne da nič od sebe. S cliotom dizlom pa tudi nisem uspel dosečt liter manjše porabe kot z bencinarjem. Govorim za vsak dan isto relacijo.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Večji, kot je avto, večja bo razlika v korist dizla. In bolj energično, kot ga voziš, bolj se bo večala razlika...
Pri teh malih gajbicah pa res ne more biti velike razlike.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.671
6.709
113
pri taščici
Kot so ti že napisali- kratke fure - bencinar
dolge fure (dajše od 30 km) pa dizel....

O zmrzovanju v avtu so ti že pisali pri dizlih... če ga boš vozil šparovno na relaciji (pač mrzlega ni ravno dobro v rdeče tišat) bo 10 km v popolni zmrzlini (sploh če bo cesta navzdol)
za speljevanje pred semforjem (ne vem kako je s tvojimi motorji) je tudi bolje bencinar. Če dizla "zamoriš" ga zlepa ne pobereš.....
Jaz pač svojega dizla kadar se mi "mudi" v semaforju" speljujem z gasom, ker sicer mi lahko spomenik postavijo v križišču. Je pa dizel zakon za relacijo. Pri 60 vržeš v peto in pozabiš na menjalnik, medtem ko pri NA bencinarju.....
SJTV(in njemu podobni uporabniki alterja):
Meni veliko več pove podatek o pospešku v 4. med 50 in 90 kmh in v končni prestavi (5-6) med 80 in 130 kot pa od 0-100.
Praktično nikdar ne pospešujem na polno od 0-100, velikokrat pa se mi zgodi da pri 80 enostavno zmanjka gasa ....
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Sem imel ravno tako Lantro kot ti vendar tega avta ne moreš primerjati z novejšimi bencinci. Sedaj imam Elantro 1.6 (ki je po svoji tehnologiji že tudi zastarela) in je kljub manjšemu navoru, 25KM manj moči, 100kg večji težji veliko bolj lahkotna za vozit. Tistih 130KM je bilo več ali manj neuporabnih, prišli so do izraza šele, ko si dvignil obrate nad 4000 to pa pri meni predstavlja manj kot 5% vožnje.
Še vedno pa mi ni jasno kako lahko sedaj vozim eno prestavo višje kljub manjšemu navoru.
confused-1.gif
Prej tudi pod razno nisem mogel peljati 50km/h v peti.
(Pa tiste Lantre glede hrupa v kabini ne moreš primerjati z novejšimi avtomobili, je bila precej glasna)

To je res, da se tistih 130KM ni poznalo ... mi je bilo pa to všeč, da je zvezno vlekel od skoraj 1000 obratov pa do skoraj rdečega polja. Drgač pa, jaz sem pri vsakem prehitevanju začel pri 4000 obratih (prestavil v tretjo), tako da očitno ti nisi prehiteval, da nisi izkoristil vse moči.
smile-1.gif


Drgač sem pa jaz Lantro vozil v 5 prestavi pri 50km/h (tukaj se tudi pomojem malo pozna tistih 130KM - verjetno s šibkejšim motorjem tega ne moreš, nimam izkušenj).. govorim za recimo Celovško, kjer ni bilo neke dinamične vožnje, ampak lepo v kolonci.. pa mi avto ni nič "cukal" oziroma zgubljal moči (ne vem kako bi to strokovno opisal).

Nja, sem tudi sam vozil Elantro 2.0 140KM na parih relacijah, pa je res lepše za vozit, kot stara Lantra. Ampak če mene vpraša ne na račun motorja, ampak na račun izdelave samega vozila. Motor se mi je pa zdel, da je podobno pospeševall, kot v Lantri, tudi zvok se mi ni zdel bistveno drugačen (nisem stručko na avtomobilskem področju, tako da govorim iz mojega stališča). (Ok, Elantra kot praviš je težja, tako da verjetno zaradi tega so podobni pospeški).

Sicer pa tema ni o Lantri, ampak Opelicah, hehe
cool-1.gif
 

alesi0

Pripravnik
15. okt 2008
98
0
6
Lej tvoje merilo je poraba. S porabo me ne prepričaš, tako kot jaz tebe ne prepričam v svoja merila (niti te ne prepričujem).
Zadnji dizel, ki sem ga vozil 3 tedne je imel 1,5l manjso porabo od bencinskega (oba cca 105kW in nad 1.500kg).
Kljub enaki ceni, sem takrat raje vzel bencinskega. Ti se za glavo držiš kaj sem naredil, jaz bi se pa za glavo držal kaj bi ti naredil. Tvoja merila niso splošna merila, tako kot niso moja.
Če bi kupoval velik avto, z večjo prostornino motorja, težjega in nešportnega, pa bi se verjetno odločil za dizla. Avti do ranga pasata sigurno z bencinskim motorjem, avtomobili nad rangu pasata skoraj sigurno z dizl motorjem. Za avtomobile v rangu pasata pa bi zelo dobro premislil in se v tem trenutku nebi opredelil.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Meni veliko več pove podatek o pospešku v 4. med 50 in 90 kmh in v končni prestavi (5-6) med 80 in 130 kot pa od 0-100.
Praktično nikdar ne pospešujem na polno od 0-100, velikokrat pa se mi zgodi da pri 80 enostavno zmanjka gasa ....
Pri 50 ga daj v tretjo, 80-130 pa v 4, pa bo ... Še bolje: omisli si avtomatika (klasičnega ali DSG), pa s tem ne bo težav. Moj naslednji privat avto bo vsekakor dvosklopkast ali avtomatik.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
A nima avtomatik po defaultu ~1l več porabe? Pa tudi 6. prestav avtomatika še nisem videl?
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
na trgu lahko kupiš avtomatika s petimi, šestimi, sedmimi ali osmimi prestavami