Citat:
Uporabnik vincent pravi:
hladen bencinec se za moje pojme (moj okus) še slabše pelje..ker ti sam 'zavg' vleče avto naprej (ko je najmanj treba).
Hehe, katerega si pa to vozil? Golfa enko z vplinjačem še in ročnim zaugom? Malce bolj realen bi pa lahko bil. Mrzel bencinar se čuti ampak je daleč od razlike med mrzlim in segretim dizlom.
Citat:
Glede potrošne robe....pumpa?...hm, kolikokrat pa crkne....pa če že, pri kakih kilometrih?, isto injektorji, turbina. Lahko crkne...v povprečju, za povprečnega uporabnika (torej da prevozni z avtom tja od 150.000 do 200.000 km...se to ne zgodi).
Loool, khm, 1.5 dCi, jih je kar nekaj z menjanimi motorji ali celotnim sistemom za dovod goriva pri daleč nižjih km.
Pa malce poglej tukaj vprašanja v tehniki. Precej več kot pol se jih nanaša na težave z dizli, pa moraš računat, da je dizlov manj kot pol. Toliko o možnosti za okvaro, na hitro seveda in ocena na pljunek.
Citat:
Razliko v porabi imaš pa v povprečju nižjo za2 litra na 100 km..torej pri 20.000 letni kolemtrini (in bencinu po 1 EUR) znese to 400 EUR prihranka letno.
Pa če vzamemo da ga voziš 8 let (da prevoziš teh 150.000 km) je to prihranek 3.200 EUR. Za ta denar si pa lahko 'privoščiš' menjavo turbine, injektorjev in obnovo boš pumpe...pa si ravno na nuli (samo moraš imeti pa poezijo odmotorja, da se ti pri teh kilometrini vse to zgodi...verjetnost je praktično enaka nuli)
Pozabil si na 5% razliko v ceni goriva in pa na višje stroške servisiranja dizla. Aja, pa ne mi sedaj metat tvoje zastonjsko servisiranje pod kozolcem ven. Gledamo oboje realno. In ja, olja za dizle so dražja, filtri so tudi dražji, itd... Žal. Torej se tale prihranek malce stali.
In če si že vse crkne si po tvojem na nuli. Jok brate. Toliko let si žrl tisti ropot, zmrzoval zato, da si prišparal, potem si pa na nuli. Meni tole izgleda nateg, ne pa nula
.
Citat:
Kot pravim... mene nizka (nižja) poraba prepriča do te mere da sem pripravljen poslušati in prenačšati tudi klenkanje dizelskega motorja (sploh je to bolj izrazito v malih mlinčkih...pri večjih avtih skoraj ne opaziš razlike).
No vidiš, TEBE prepriča in požreš ropot in vse ostalo. Tukaj nimam problemov.
Ne pa nakladat, da je dizel ''malček'' bolj glasen zjutraj
.
V glavnem, meni tudi paše traktor in to iz samo tistega razloga kot si ga omenil. Prihranek. Ampak jaz delam 60k letno in to same dolge fure. Tako da, imam slabosti dizla na minimumu, vse prednosti pa do konca izkoristim. Da bi se pa z njim jajcal po mestu, pa ni šans. In za kratke fure raje vzamem bencinsko kantico, katera je 2 razreda nižje, pa mi je še vedno bolj v njej, kot pa da bi se z mrzlim traktorjem vlekel med semaforji.