Bencinar/Dizel?

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
bom se jaz neki vprasu, pa da ne odpiram glih nove teme

koliko porabi 1.4 TSI 122KM pri hitrostih tam od 150-170km/h?
razmisljam, da bi Golfa dizla zamenju za Sciroccota z omenjenim motorjem

Golf mi na relaciji BE-SLO pije 6 litrov plus/minus 0.2, cez DE ga ponavadi ne sparam

a bi 1.4 motor pil precej vec?
sprasujem se.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Pomoje je vse odvisno od obratov. Bencinar pri 3000 pije tudi relativno malo, problem je, če avto nima prestavnih razmerij za vožnjo po AC in ima pri 170kmh 5000 ali več rpm, potem pa šluka.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
[Brez zamere, ampak komentar je zgolj tale:
hysterical-1.gif

Sploh, če ima večinoma kratke vožnje. Ja, šklepetanje mrzlega dizla je prav užitek poslušat
hysterical-1.gif
Pa ne mi začet o novih dizlih, kateri so oh in sploh. Bullshit. Za kratke fure ga ni čez bencinarja.

a dej no
grin1.gif
zdej pa ti pretiravaš...kako lahk narediš 20.000 km letno na kratke proge z ohlajenim (mrzlim) avtom?

Dizel je malček bolj glasen zgolj zjutraj ob prvem vžigu...potem čez cel dan več ni nikakšrnega 'problema' ..pa govorim iz izkušenj...ker delam trenutno po nekaj km dnevno s polovico 1.9 TDI.ja
evil.gif
(1.4 TDI in 70 konjskega (sicer na steroidih))...pa je vožnja nekaj v tem stilu: štart, 800 metrov, 'počitek' 10 minut, štart 800 metrov, počitek 8 ur, nazaj grede isti šmorn - 2 x 800 metrov. Proti večeru pa mogoče keke 3 km v eno smer (kake aktivnosti in trgovina) ter seveda nazaj.
Pa se reč čisto OK pelje - vsaj jaz sem več kot zadovoljen (aja....pa menjavo jermenov oz. veliki servis imam pri 150.000 km
grims-1.gif
).

Tak da....tudi z dizlom se da peljat poljubno kot z bencinarjem...na vsak način pa cenovno (ne glede na način vožnje) konkretno ceneje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Pa se reč čisto OK pelje - vsaj jaz sem več kot zadovoljen
No, ti si zadovoljen. In ja, reč se res pelje. Potem pa vzemi bencinca pa se z njim pelji. Pa boš potem povedal, kateri je bolj ''udoben'' za krajše razdalje.

Citat:
na vsak način pa cenovno (ne glede na način vožnje) konkretno ceneje.
Če govorimo o novih turbo bencinskih turbo motorjih bi znalo celo biti tako, ker so možnosti za drage težave približno enake pri obeh. Tudi, če kupiš nova avto in ga pri 100k km prodaš je verjetno cenovni prihranek tudi na strani dizla. Če pa govorimo o rabljenih avtih in NA bencinarju, potem pa je ta prihranek lahko zelo boren ali pa celo en velik minus. En injektor koliko stane? Turbina? Pumpa?
Je pa res, imaš navor, vendar zraven tudi traktoriranje, zmrzovanje kot cucek pozimi, možnosti, da na cesti obstaneš, itd. Pač je za razmislit, kaj ti bolj paše. Ampak za po mestu, pri meni ni šans, da bi se z dizlom drk.al.
 

alesi0

Pripravnik
15. okt 2008
98
0
6
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Dizel je malček bolj glasen zgolj zjutraj ob prvem vžigu...potem čez cel dan več ni nikakšrnega 'problema' ..

malček bolj glasen? si ti kdaj slišal kako glasen je hladen bencinar... a res? čez dan da ni teh "problemov"... problemi so vedno ko avto ni ogret.
t-dizli me spominjajo na stare 118kW hondine motorje... ko je uporaben samo delček vrtljajev
sam delam med 40k in 50k km letno pa mi več pomeni miren tek avtomobila kot pa poraba.

Avtorju teme: sprobaj vsakega... in boš videl kaj ti bolj sede; s takšno temo samo zanetiš nepotreben dvoboj dizl-bencin
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik testni_voznik pravi:

1.6 TWINPORT ECOTEC® 85 kW/115 KM
1.7 CDTI ECOTEC 74 kW/100 KM
1.7 CDTI ECOTEC 81 kW/110 KM
1.9 CDTI ECOTEC 88 kW/120 KM



nahrung002.gif

V naboru teh motorjev ti vsekakor priporočam 1,9 CDTI. Načeloma sem proti dizlom, ampak med temi je ta najbolj smotrna izbira.
Opel z bencinarji caplja par korakov zadaj za trenutnimi trendi in razvojem.

Trenutno so tehnično najbolj dovršeni, kot že omenjeno, malolitražni bencinarji s turbinami.
Mala poraba, zelo solidne zmogljivosti, precej navora. Porabijo komaj kak liter več, kot podobno zmogljivi dizli, cenejše vzdrževanje in servisi, nižja cena pri nakupu novega, plus, bencin je cenejši od nafte.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
hladen bencinec se za moje pojme (moj okus) še slabše pelje..ker ti sam 'zavg' vleče avto naprej (ko je najmanj treba).

Glede potrošne robe....pumpa?...hm, kolikokrat pa crkne....pa če že, pri kakih kilometrih?, isto injektorji, turbina. Lahko crkne...v povprečju, za povprečnega uporabnika (torej da prevozni z avtom tja od 150.000 do 200.000 km...se to ne zgodi).

Razliko v porabi imaš pa v povprečju nižjo za2 litra na 100 km..torej pri 20.000 letni kolemtrini (in bencinu po 1 EUR) znese to 400 EUR prihranka letno.

Pa če vzamemo da ga voziš 8 let (da prevoziš teh 150.000 km) je to prihranek 3.200 EUR. Za ta denar si pa lahko 'privoščiš' menjavo turbine, injektorjev in obnovo boš pumpe...pa si ravno na nuli (samo moraš imeti pa poezijo odmotorja, da se ti pri teh kilometrini vse to zgodi...verjetnost je praktično enaka nuli)

Glede nabavne in prodajen cene...dizla in bencinca je pa tako da več daš pa tud več dobiš...torej niti ni neke kalkulacije.

Kot pravim...mene nizka (nižja) poraba prepriča do te mere da sem pripravljen poslušati in prenačšati tudi klenkanje dizelskega motorja (sploh je to bolj izrazito v malih mlinčkih...pri večjih avtih skoraj ne opaziš razlike).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik alesi0 pravi:malček bolj glasen? si ti kdaj slišal kako glasen je hladen bencinar... a res? čez dan da ni teh "problemov"... problemi so vedno ko avto ni ogret.
Hehe, on je primerjal glasnost mrzlega dizla s ''tihostjo''
evil.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik alesi0 pravi:
sam delam med 40k in 50k km letno pa mi več pomeni miren tek avtomobila kot pa poraba.

Saj to je... ne moreš gledat vsega čez strošek goriva. Pri majhnih avtih je pa sploh zelo majhna razlika v porabi. Sam sem se pravilno odločil za bencinarja kljub skoraj tvojim letnim kilometrom. Sem probal s cliotom dizlom na šiht, pa sem se hitro prepričal, da to ne gre. Sredi zime štartal v Nm, toplo je začelo pihat malo od Trebnjega naprej. Bencinar piha toplo še preden je konec prve ulice. Res pa je, da navor pri dizlu naredi vožnjo zelo nenaporno in ropota se pri potovalni hitrosti niti približno ne sliši. Pri večjem avtomobilu bi precej bolj razmišljal o dizlu, me pa trenutno še bolj vleče turbo bencinar. Do spomladi se bom zagotovo pravilno odločil
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
hladen bencinec se za moje pojme (moj okus) še slabše pelje..ker ti sam 'zavg' vleče avto naprej (ko je najmanj treba).
Hehe, katerega si pa to vozil? Golfa enko z vplinjačem še in ročnim zaugom? Malce bolj realen bi pa lahko bil. Mrzel bencinar se čuti ampak je daleč od razlike med mrzlim in segretim dizlom.
wink-1.gif

Citat:
Glede potrošne robe....pumpa?...hm, kolikokrat pa crkne....pa če že, pri kakih kilometrih?, isto injektorji, turbina. Lahko crkne...v povprečju, za povprečnega uporabnika (torej da prevozni z avtom tja od 150.000 do 200.000 km...se to ne zgodi).
Loool, khm, 1.5 dCi, jih je kar nekaj z menjanimi motorji ali celotnim sistemom za dovod goriva pri daleč nižjih km.
evil.gif
Pa malce poglej tukaj vprašanja v tehniki. Precej več kot pol se jih nanaša na težave z dizli, pa moraš računat, da je dizlov manj kot pol. Toliko o možnosti za okvaro, na hitro seveda in ocena na pljunek.

Citat:
Razliko v porabi imaš pa v povprečju nižjo za2 litra na 100 km..torej pri 20.000 letni kolemtrini (in bencinu po 1 EUR) znese to 400 EUR prihranka letno.

Pa če vzamemo da ga voziš 8 let (da prevoziš teh 150.000 km) je to prihranek 3.200 EUR. Za ta denar si pa lahko 'privoščiš' menjavo turbine, injektorjev in obnovo boš pumpe...pa si ravno na nuli (samo moraš imeti pa poezijo odmotorja, da se ti pri teh kilometrini vse to zgodi...verjetnost je praktično enaka nuli)
Pozabil si na 5% razliko v ceni goriva in pa na višje stroške servisiranja dizla. Aja, pa ne mi sedaj metat tvoje zastonjsko servisiranje pod kozolcem ven. Gledamo oboje realno. In ja, olja za dizle so dražja, filtri so tudi dražji, itd... Žal. Torej se tale prihranek malce stali.
In če si že vse crkne si po tvojem na nuli. Jok brate. Toliko let si žrl tisti ropot, zmrzoval zato, da si prišparal, potem si pa na nuli. Meni tole izgleda nateg, ne pa nula
wink-1.gif
.

Citat:
Kot pravim... mene nizka (nižja) poraba prepriča do te mere da sem pripravljen poslušati in prenačšati tudi klenkanje dizelskega motorja (sploh je to bolj izrazito v malih mlinčkih...pri večjih avtih skoraj ne opaziš razlike).

No vidiš, TEBE prepriča in požreš ropot in vse ostalo. Tukaj nimam problemov.
Ne pa nakladat, da je dizel ''malček'' bolj glasen zjutraj
hysterical-1.gif
.

V glavnem, meni tudi paše traktor in to iz samo tistega razloga kot si ga omenil. Prihranek. Ampak jaz delam 60k letno in to same dolge fure. Tako da, imam slabosti dizla na minimumu, vse prednosti pa do konca izkoristim. Da bi se pa z njim jajcal po mestu, pa ni šans. In za kratke fure raje vzamem bencinsko kantico, katera je 2 razreda nižje, pa mi je še vedno bolj v njej, kot pa da bi se z mrzlim traktorjem vlekel med semaforji.
zmaga.gif
 

alesi0

Pripravnik
15. okt 2008
98
0
6
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
hladen bencinec se za moje pojme (moj okus) še slabše pelje..ker ti sam 'zavg' vleče avto naprej (ko je najmanj treba).

Glede potrošne robe....pumpa?...hm, kolikokrat pa crkne....pa če že, pri kakih kilometrih?, isto injektorji, turbina. Lahko crkne...v povprečju, za povprečnega uporabnika (torej da prevozni z avtom tja od 150.000 do 200.000 km...se to ne zgodi).

Razliko v porabi imaš pa v povprečju nižjo za2 litra na 100 km..torej pri 20.000 letni kolemtrini (in bencinu po 1 EUR) znese to 400 EUR prihranka letno.

Pa če vzamemo da ga voziš 8 let (da prevoziš teh 150.000 km) je to prihranek 3.200 EUR. Za ta denar si pa lahko 'privoščiš' menjavo turbine, injektorjev in obnovo boš pumpe...pa si ravno na nuli (samo moraš imeti pa poezijo odmotorja, da se ti pri teh kilometrini vse to zgodi...verjetnost je praktično enaka nuli)

Glede nabavne in prodajen cene...dizla in bencinca je pa tako da več daš pa tud več dobiš...torej niti ni neke kalkulacije.

Kot pravim...mene nizka (nižja) poraba prepriča do te mere da sem pripravljen poslušati in prenačšati tudi klenkanje dizelskega motorja (sploh je to bolj izrazito v malih mlinčkih...pri večjih avtih skoraj ne opaziš razlike).

To ko pravis da ti zaug pr bencincu sam vlece avto... dizl v osnovi vlece bolj kot bencinc z zaugom.
Vse kar si nastel so najpogostejse(izkljucno) okvare avtomobilov z dizl motorji. Pohvalno!
Vsak dizl avtomobil ko sem peljal je ropotal. Tiste katere sem imel v rokah vec tednov, pa sem sploh opazil njihovo ropotanje...
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
V glavnem, meni tudi paše traktor in to iz samo tistega razloga kot si ga omenil. Prihranek. Ampak jaz delam 60k letno in to same dolge fure. Tako da, imam slabosti dizla na minimumu, vse prednosti pa do konca izkoristim. Da bi se pa z njim jajcal po mestu, pa ni šans. In za kratke fure raje vzamem bencinsko kantico, katera je 2 razreda nižje, pa mi je še vedno bolj v njej, kot pa da bi se z mrzlim traktorjem vlekel med semaforji.
zmaga.gif
S tem se popolnoma strinjam.
Če se dela malo kilometrov in to večinoma mestne vožnje je dizel kr neki, ker je preglasen (govorimo o 4cilindraših), 3cilinderski so pa itak polom.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
hladen bencinec se za moje pojme (moj okus) še slabše pelje..ker ti sam 'zavg' vleče avto naprej (ko je najmanj treba).

Pa ti veš kaj je zavg (zaug)?
Yugo ga je mel, pa še kašne R5, potem se je pa počasi nehalo.
Avtomobili po letu cca. 1995 zauga nimajo več. basta.
Kako pa dela sistem za vbrizgavanje pri hladnem motorju oz motorjih je pa stvar (ne)sposobnosti posameznih proizvajalcev.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:Kako pa dela sistem za vbrizgavanje pri hladnem motorju oz motorjih je pa stvar (ne)sposobnosti posameznih proizvajalcev.
Samo nekateri imajo res bolj švoh rešeno, skoraj kot bi zaug nabil gor. Ko je avto mrzel, ti tišči na 1300 vrtljajih prosti tek.
rolleyes-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Saj to je... ne moreš gledat vsega čez strošek goriva. Pri majhnih avtih je pa sploh zelo majhna razlika v porabi. Sam sem se pravilno odločil


smirk-1.gif
fantje..vpogled v svoje denarnice imate zgolj vi sami (in po možnosti še žene...) in vsak pri sebi odloča kam bo namenil svoj denar.

Roko na srce...tudi pri majhnih avtomobilih je razlika v porabi!...pa sploh ne majhna (primer: Yariska 1.0 - 68 konj od mame ima povprečje porabe 6,3 litra jaz na mojem Polotu 1.4 TDI 70 konj (dejansko 95) nekje 4,7...torej 1,5 litra razlike. Pa je razlika pri teh malčkih pri nakupu mogoče 500 EUR v korist bencina....ob prodaji pa verjetno dobiš jurja več za dizla. Pa da ne razpravljamo kako se katerega izmed teh dveh vozi...ob dejstvu da sta tam tam po moči.

Tako da...pravilnost odločitve je stvar posameznika
evil.gif
(na koncu se vsi prav odločilmo...več ali manj).

Glede mraza in gretja....meni ne predstavlja težave...res je dizel začne kasneje greti, ampak jaz se pozimi vsedem v avto v bundi in že ko zaprem vrata je občutek bolši kot zunaj, po enem kilometru začne (vsak) avto greti..eni bolj, drugi manj...na vsak način pa že toliko da ne zmrzuješ. In če je po parih kilomertih v avtu 5 ali 15 stopnj je vseeno..itak si v bundi..torej če te ni zeblo pri - 10 stopinjah te ne bo tudi ob vklopljenem gretju. Pa da bi zaradi tega celo leto imel 20 % višjo porabo...je pa tudi en malček bosa.

(aja....jaz sem pristaš dizla
hysterical-1.gif
...)
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.902
113
Pa da še jaz dodam izkušnje z mojo Opelico.

Imam 1,6 twinport 105 konjski motor. Poraba zadnjih 60kkm je 7,2 litra. Se pravi na relacijah manj, po mestu pač več. Problemov za zdaj ko je čez 70k še ni. Pospeški so zadovoljivi, vožnja pri 140km/h dovolj udobna. Več itak ne vozim, pa ne zaradi tega, ker avto več nebi šel, ampak enostavno iz osebne varnosti.
Klima poleti mu malo pristriže peruti in dvigne porabo za 0,5 litra. Vendar zgornji podatek o porabi še vedno velja, ker je sem podal povprečje 2 let. Zraven tega se glasnost motorja ob klimi tudi dvigne za kak decibel ali dva.
Podvozje je za moje pojme (prej sem vozil Francoza) malo trdo, a zato je lega predvidevam da boljša.

Če bi pa sam kupoval dizla bi pa sigurno kupil 1,9. Ti motorji se po zanesljivosti in delovanju lahko kosajo z vsakim WAGom.

Glede Bosh pump, pa ne krivite Opla ampak edino in nič drugega kot Bosh. Namig: a kateri japosnsko-korejski proizvajalec spolh povoha Bosha? .. Ne, ker vedo kaj napis Bosh pomeni.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
hladen bencinec se za moje pojme (moj okus) še slabše pelje..ker ti sam 'zavg' vleče avto naprej (ko je najmanj treba).

Pa ti veš kaj je zavg (zaug)?
Yugo ga je mel, pa še kašne R5, potem se je pa počasi nehalo.
Avtomobili po letu cca. 1995 zauga nimajo več. basta.
Kako pa dela sistem za vbrizgavanje pri hladnem motorju oz motorjih je pa stvar (ne)sposobnosti posameznih proizvajalcev.





Novejsi avti vec nimajo ROCNEGA zauga ampak "program" za delovanje pri nizki temperaturi kaj je v bistvu enaka zadeva.