bedaki na cesti

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.744
6.105
113
pri taščici
Pri Tesli sveti v 3 krasne in so mi zadnjic tudi blendali kamioni, zato sem ugasnil dolge luci. Potem sem jih nekoliko znizal in levo nastavil manj v levo. Bilo je manj blendanja, bilo pa je se vedno. Tako da tu bo treba se iskat najboljso nastavitev. Ali pa bo tesla moral se kak updejt poslat.
Ker dolge luci sicer svetijo res precej visoko po drevesih.
IN ce tistega ne ugasne Tesla,potem verjamem da slepim kamionarja.
Po ograji se sicer vidi, da ugasa sektorje in tisto n bi smelo obsvetit kamionarja. Ampak ocitno v visji legi pa ne ugasa dovolj na siroko da motimo voznike kamionov
 
  • Žalosti me
Reactions: tony

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.901
6.549
113
Pri Tesli sveti v 3 krasne in so mi zadnjic tudi blendali kamioni, zato sem ugasnil dolge luci. Potem sem jih nekoliko znizal in levo nastavil manj v levo. Bilo je manj blendanja, bilo pa je se vedno. Tako da tu bo treba se iskat najboljso nastavitev. Ali pa bo tesla moral se kak updejt poslat.
Ker dolge luci sicer svetijo res precej visoko po drevesih.
IN ce tistega ne ugasne Tesla,potem verjamem da slepim kamionarja.
Po ograji se sicer vidi, da ugasa sektorje in tisto n bi smelo obsvetit kamionarja. Ampak ocitno v visji legi pa ne ugasa dovolj na siroko da motimo voznike kamionov
Pac ugasaj jih ce ne dela. Ne neki poskusov delat pa nastavljat. Ocitno ne dela. Ker mogoce bo naslednjic en kamionar ugotovil da lane assist vcasih dela vcasih pa ne ampak bo vseeno malo testiral…. Pol bo pa levo zavil, ti bos (kot pravi alteras) odreagiral in odvil desno s ceste pol bomo pa naslednjih 20 let v vsakem drugem postu brali o tvoji kalvariji skozi bolnice itd.

ugotovil si da mas avto ki mu avtomatsko ugasanje dolgih luci ne dela kot bi moralo. Pac uporabljaj je.beno stikalo kot celo zivljenje prej. Ne pa “bo treba iskat se boljso nastavitev”. Naj to iscejo razvojniki ne pa ti na cesti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.744
6.105
113
pri taščici
Apollo8
Ce ti na tehnicnem ugotovijo, da ti luci svetijo drugam kot bi morale, pocakas na razvojnike, al vzames sraufciger(peljes na servis) v roke pa nastavis?
Mal heca, mal zares?
Sicer pa kot si napisal.
Sem tolk mal ponoc na AC, da bom komot prezivel tistih nekaj ur letno s kratkimi, oziroma z rocnim ugasanjem na ročki. Itak je to zadnja Tesla z rockami kot kaze.
Z FL bodo izginile
 

B81

22. jul 2007
35.378
9.526
113
Adaptive led, od bimera
Adaptive led ne pomeni, da ugaša in prižiga dolge/kratke. Pomeni, da sveti v ovinek.

Ugašanje dolgih/kratkih je pač ena funkcija (prepoznaš s senzorjem v ogledalu in dvema gumbona na strani leve ročke).

Na A3 2010 sem imel adapt. bixenon z aut. dolge/kratke, top shit... zdaj na starem bimeru pa le led s pomočjo v ovinkih (cornering lights)- Za podnevi je dobro.
 

B81

22. jul 2007
35.378
9.526
113
E, bmw je 100k ;)
Zato pa nisem tiho, ker Tesla ima felerje ki si jih niti Dacia "ne privosci".
Sicer pa ob nakupu sploh ni bilo matrixa.
Matrix je prisel letos po novem letu z updejtom.
No ja, nimajo le 5ke dobrih luči.

Torej luč v tesli je že pripravljena, zdaj z updejtom pa bo znala uporabit senzor, da bo videla, kdaj in kako se ji bliža avto?
Ti lahko na daljavo avto tudi ugasnejo, če je potrebno?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.744
6.105
113
pri taščici
No ja, nimajo le 5ke dobrih luči.

Torej luč v tesli je že pripravljena, zdaj z updejtom pa bo znala uporabit senzor, da bo videla, kdaj in kako se ji bliža avto?
Ti lahko na daljavo avto tudi ugasnejo, če je potrebno?
Ciljas na krajo?
Ali kaj drugega?
Skoraj gotovo.
Ker ga lahko jaz na daljavo vzgem, pa se ti vsedes v njega in odpelješ.
Hmm ne morem ga pa ugasniti.
Ja, z updejtom so "odklenili" matrix.
Ocitno.pa rabijo se kak updejt senzorja, da bo "videl" tudi kamione.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.744
6.105
113
pri taščici
Adaptive led ne pomeni, da ugaša in prižiga dolge/kratke. Pomeni, da sveti v ovinek.

Ugašanje dolgih/kratkih je pač ena funkcija (prepoznaš s senzorjem v ogledalu in dvema gumbona na strani leve ročke).

Na A3 2010 sem imel adapt. bixenon z aut. dolge/kratke, top shit... zdaj na starem bimeru pa le led s pomočjo v ovinkih (cornering lights)- Za podnevi je dobro.
Matrix pomeni (za moje pojme) da dolge ostanejo prizgane in se ugasajo samo segmenti ki bi obsvetili predmete, ko bi jih to motilo. To se lepo vidi ko se od zadaj blizas avtu. Avto ostaja v temi, po levi in desni strani pa moje luci svetijo "naprej od njega.
Ne zdaj v matrix vpletati cornering in avtomatsko ugasanje prižiganje dolgih kratkih.
Cornering se cakam(updejt je ze, nekateri ga ze imajo), avtomatsko ugasanje sem pa dobil ze ob nakupu.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.857
1.246
113
Adaptive led ne pomeni, da ugaša in prižiga dolge/kratke. Pomeni, da sveti v ovinek.

Ugašanje dolgih/kratkih je pač ena funkcija (prepoznaš s senzorjem v ogledalu in dvema gumbona na strani leve ročke).

Na A3 2010 sem imel adapt. bixenon z aut. dolge/kratke, top shit... zdaj na starem bimeru pa le led s pomočjo v ovinkih (cornering lights)- Za podnevi je dobro.
Ne. To se pri bmw imenuje cornering in imas tudi na halogenkah. Adaptive pa omogoca se vse ostale funkcije (nad tem je samo se laser). Ne vem tocno katere kratice vse so se dodane pri meni, ampak tudi maskira predele ceste. Ima pa manj segmentov kot zadnje izvedbe (mislim da 8 vs. 32) in zato manj ostro maskira
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.901
6.549
113
Apollo8
Ce ti na tehnicnem ugotovijo, da ti luci svetijo drugam kot bi morale, pocakas na razvojnike, al vzames sraufciger(peljes na servis) v roke pa nastavis?
Mal heca, mal zares?
Sicer pa kot si napisal.
Sem tolk mal ponoc na AC, da bom komot prezivel tistih nekaj ur letno s kratkimi, oziroma z rocnim ugasanjem na ročki. Itak je to zadnja Tesla z rockami kot kaze.
Z FL bodo izginile
Peljes ga na servis ker ga ne mores registrirat ker ne naredis tehnicnega.

karkoli pa nastavljas - ne testiras tega na kamionarjih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: nacek in Gonzo

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.095
9.210
113
EU
Moj ima vklop in izklop navadnih dolgih luči prek kamere. Dela OK.
Čaki, čaki, kaj je to,? Ima še gumb "auto in manual". :evil:
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.006
3.116
113
Jao, pa saj sem vse pojasnil.

Radarji na nevarnih odsekih resujejo zivljenja, tam pred hr mejo pa resujejo samo proracunsko luknjo.

Mogoče se pa zaletavajo ravno zaradi radarja :evil:

1721633423108.png
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.554
1.242
113
Tale lokacija je prava.

Zajeta slika.PNG



Zajeta slika1.PNG


200km/h v ta levi ovinek ni lih pametno glede na to, da je za ovinkom počivališče.

Ampak ja, šipoze si pojejo "ne može nam niko ništa, oz. askush nuk mund të na bëjë asgjë". V Švici pa vsi peljejo kot posrani, ker so vse povsod radarji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.319
4.839
113
Če imamo pravilo, da je omejitev 130 km / h, ni rešitev v tem, da radarja ne postaviš, ampak, če je pravilo preostro, spremeniš omejitev.
Tipični balkanec sicer meni, da omejitve morajo biti, da so še premalo ostre, le za njega ne bi smele veljati. Ker ima on tak in tak avto, vozi takrat, ko "ni nobenega", gotovo nobenega ne ogroža ...
Odlična pozicija radarja, da na meji poračunajo in dodatnih stroškov s pregonom tujcev.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.001
2.313
113
Pomurje
Pri Tesli sveti v 3 krasne in so mi zadnjic tudi blendali kamioni, zato sem ugasnil dolge luci. Potem sem jih nekoliko znizal in levo nastavil manj v levo. Bilo je manj blendanja, bilo pa je se vedno. Tako da tu bo treba se iskat najboljso nastavitev. Ali pa bo tesla moral se kak updejt poslat.
Ker dolge luci sicer svetijo res precej visoko po drevesih.
IN ce tistega ne ugasne Tesla,potem verjamem da slepim kamionarja.
Po ograji se sicer vidi, da ugasa sektorje in tisto n bi smelo obsvetit kamionarja. Ampak ocitno v visji legi pa ne ugasa dovolj na siroko da motimo voznike kamionov
Da nisi ti kaj preveč šaril po nastavitvah?
Meni vse deluje ok.
 
19. jul 2007
2.796
1.525
113
Verjamem da ti nasproti vozeči tovornjakari po vrsti kupujejo pivo...

aja to ni tvoj problem.

Če so avtoceste tako narejene kot bi morale biti, lahko voziš po svojem pasu z dolgimi lučmu (pravilno nastavljenimi), brez da bi se oziral na nasproti vozeče avtomobile ali kamione (se osredotočiš le na svoj vozni pas in promet pred/za tabo) - zelo pripomore k varnosti prometa.

Če je konfiguracija terena problematična, se to rešuje s z mrežami ali pa paneli. Prva slika prikazuje mrežo (komaj se jo vidi, ponoči pa zelo učinkovito blokira direkten snop svetlobe), ki prepreči, da bi vozilo s dolgimi lučmi motilo promet na nasprotem pasu, primer je iz tujiine.
Bolj luksuzna rešitev so paneli, ki imajo isto vlogo, druga slika, ta je pa celo pri nas - dolenjski krak, so pa paneli postavljeni, da z avtoceste ne slepiš promet na paralelni lokalni cesti.

1721638862430.png


1721638938951.png