bedaki na cesti

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.235
2.554
113
V Sloveniji ni še nikoli toliko voznikov vozilo s predpisano hitrostjo, kot v času kontrole!

p.s. koliko nezgod in nesreč pa je v tem času bilo zaradi neprilagojene(!)/ prevelike hitrosti?
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Verjetno so se kar veliko prestavljali, da bi naredili nek efekt strahu.
Ne vem zakaj se mi zdi, da v Sloveniji vidim največ policije na cestah. Varnost in vozniška kultura pa nič posebnega. Očitno se dela marsikaj narobe, pa to ni samo krivda policije, temveč predvsem tistih, ki načrtujejo ceste in lokalnih šerifov, ki dosežejo, da so magistralke prepletene s pretiranimi omejitvami ... Namesto, da bi jih bilo manj, tam, kjer so nujne in da so tam tudi izdatno nadzorovane.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in gr69

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.560
6.646
113
pri taščici
Kako ves da si preckal mejno kontrolo (ki je zaradi schengena ni vec)
Po kvaliteti ceste.
V nedeljo Kranj, Jezersko, Pliberk, SG....
V avstriji povsod po podezelju omejitev 100, pri nas pa marsikje 50, potem pa se radar postavijo. Tudi v petek ue bil. Vsaj sodec po objavljeni lokaciji.
jurek1973
Itak da niso bili 12 ur na istem mestu, niti ne vem ce so imeli 12 urbo izmeno. So pa imeli 12 urni maraton, kot vem morata biti vsaj dva policaja za meritev, izdali so pa nekih 900kazni.
Ocenjejuem da je bila povprecna visina kazni pod 100 evri.
Zdaj pa racunaj....
90k€/ 1200 policaji = 75€ na policaja /12ur
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Avstrijci so svoja zgodba. Magistralke imajo več kot solidnih 100 km / h, praviloma ne silijo z omejitvijo, ker stoji ena hiša ob cesti in to rešijo drugače. Po drugi strani pa imajo avtoceste tudi marsikje znižano hitrost na 100 km / h.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.923
10.651
113
kod Džej-Zija
Že leta nazaj so naši prometni strokovnjaki sami ugotovili, da imamo ob cestah postavljenih cca 70 % znakov PREVEČ. Za vsako možno bedarijo je postavljen znak do te mere, da jih vozniki enostavno ignoriramo, torej dosežen ravno nasprotni učinek od želenega. Ampak tako se cestarji in ostali odgovorni pač zavarujejo, nihče jim pa ne stopi na prste.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.923
10.651
113
kod Džej-Zija
Saj to. Kakšne ljubljanske vpadnice so glede tega zelo zabavne. Za vsako križišče opozorilo na križišče, pa na prehod za pešče, pa za vse mogoče prepovedi obračanja, pa prednosti in neprednosti, pa omejitve, ki se spremenijo na vsakih 50 m, pa luknje na cesti, pa razvrstilne table, prepovedi parkiranja in ustavljanja, ... Res je kar noro. Kako morajo biti tujci pri nas zmedeni. Si sploh ne predstavljam avtonomne vožnje. Avtomatika bo pri nas polovico časa v temi. Potem pa še slovenski unikum, razveljavitev hitrostne omejitve s križiščem, ampak mora biti križišče enakovrednih cest.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.019
2.424
113
Take stvari so ravno za samodejno vožnjo pis of kejk. Pa posebna pravila po državah tudi, enkrat vneseš v sistem in je tam not za večno.

Pa ko bo enkrat res velika večina samovozečih, bo lahko pol znakov manj in pravila precej poenostavljena.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.304
10.608
113
Saj to. Kakšne ljubljanske vpadnice so glede tega zelo zabavne. Za vsako križišče opozorilo na križišče, pa na prehod za pešče, pa za vse mogoče prepovedi obračanja, pa prednosti in neprednosti, pa omejitve, ki se spremenijo na vsakih 50 m, pa luknje na cesti, pa razvrstilne table, prepovedi parkiranja in ustavljanja, ... Res je kar noro. Kako morajo biti tujci pri nas zmedeni. Si sploh ne predstavljam avtonomne vožnje. Avtomatika bo pri nas polovico časa v temi. Potem pa še slovenski unikum, razveljavitev hitrostne omejitve s križiščem, ampak mora biti križišče enakovrednih cest.
potem pa še pod vsako tablo dopolnilna, če je dež ali megla. Vmes pa še Jumbo plakati z povečini neumno vsebino. Zmaga.

Kaj mamo zdaj to Servus Marjan, Zdravo Dominika? A SDS drka koalicijo?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.528
3.034
113
Saj to. Kakšne ljubljanske vpadnice so glede tega zelo zabavne. Za vsako križišče opozorilo na križišče, pa na prehod za pešče, pa za vse mogoče prepovedi obračanja, pa prednosti in neprednosti, pa omejitve, ki se spremenijo na vsakih 50 m, pa luknje na cesti, pa razvrstilne table, prepovedi parkiranja in ustavljanja, ... Res je kar noro. Kako morajo biti tujci pri nas zmedeni. Si sploh ne predstavljam avtonomne vožnje. Avtomatika bo pri nas polovico časa v temi. Potem pa še slovenski unikum, razveljavitev hitrostne omejitve s križiščem, ampak mora biti križišče enakovrednih cest.
Te razveljavitve mene še zdaj marsikje zmedejo, ker je enostavno nasranih toliko znakov, da na koncu sploh več ne veš koliko je omejitev in ali je prejšnje križišče razveljavilo omejitev ali ne. Ironično pri takih pasteh najraje čakajo z radarjem. Tako se mi zdaj včasih zgodi, da včasih vozim 50, ko bi lahko 70 in podobno.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.923
10.651
113
kod Džej-Zija
Take stvari so ravno za samodejno vožnjo pis of kejk. Pa posebna pravila po državah tudi, enkrat vneseš v sistem in je tam not za večno.

Pa ko bo enkrat res velika večina samovozečih, bo lahko pol znakov manj in pravila precej poenostavljena.
Hja, to bo veljalo, ko bo celotna Slovenija do zadnjega makadama kartirana in vnešena v bazo. Trenutno gps-i pol časa nimajo pojma, koliko je dejanska omejitev. Machine learning pa tudi ne more dojeti, ker so pravila preveč nejasna. Sem bolj kot nejeverni Tomaž: ko bom videl, bom veroval.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.304
10.608
113
sem ekrat štel, da je bilo med bencinsko tepanje pa do exita za tepanje, na tistih par sto metrih v eno smer cca 15 do 20 tabl, če si 100 peljal, niti nisi mogel vse pogledat, kaj šele sprocesirat in upoštevat.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.557
2.607
113
še v SLO - ampak komaj
Te razveljavitve mene še zdaj marsikje zmedejo, ker je enostavno nasranih toliko znakov, da na koncu sploh več ne veš koliko je omejitev in ali je prejšnje križišče razveljavilo omejitev ali ne. Ironično pri takih pasteh najraje čakajo z radarjem. Tako se mi zdaj včasih zgodi, da včasih vozim 50, ko bi lahko 70 in podobno.

Daj prosim to, kar sem zgoraj označil, malo bolj razloži. Katero križišče pa ne razveljavi omejitve?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.557
2.607
113
še v SLO - ampak komaj
Saj to. Kakšne ljubljanske vpadnice so glede tega zelo zabavne. Za vsako križišče opozorilo na križišče, pa na prehod za pešče, pa za vse mogoče prepovedi obračanja, pa prednosti in neprednosti, pa omejitve, ki se spremenijo na vsakih 50 m, pa luknje na cesti, pa razvrstilne table, prepovedi parkiranja in ustavljanja, ... Res je kar noro. Kako morajo biti tujci pri nas zmedeni. Si sploh ne predstavljam avtonomne vožnje. Avtomatika bo pri nas polovico časa v temi. Potem pa še slovenski unikum, razveljavitev hitrostne omejitve s križiščem, ampak mora biti križišče enakovrednih cest.

Enako kot pri Daniel - od kod ideja, da mora biti križišče enakovrednih cest?