Vesten očalar tako menja očala na 2 leti, vsaj jaz in moji domači jih (mogoče kdo z nizko dioptrijo na 3 leta). Sicer pa 2 celi razlike je toliko, da si pri v enem primeru slabo viden, v drugem pa že praktično slep
0,5 spremembe se že zelo pozna.
Mi je pa zanimivo ko vas berem, kako bi eni vse nad 60 let zbasali iz cest pa ne vem kaj. Statistično gledano je še zmeraj največji problem na naših cestah hitrost, predvsem med mladimi in alkohol. Veliko več nesreč povzročijo ti dejavniki kot stari vozniki zaradi vožnje v kontra smer. Res pa, da ti zadnji skoraj zmeraj koga ubijejo (poleg sebe).
Preventiva kot praci Apollo8 bi bila prava stvar. Dodatne ure vožnje, kak teoretičen preiskus in take zadeve bi pasale v vsako desetletje starosti.
Na splošno pa mi je zanimivo, da jih je toliko brez staršev, brez dedkov in babic, mam in očetov. Nekako ne živite v realnosti in ne razumete kako je s starejšimi, še manj, da obstajajo okrog nas in vozijo avte. Ne gre kar vsakemu odvzez izpita in avta. Kako bodo prišli do zdravnika, do trgovine, do vnukov in podobno. To so ljudje s svojimi potrebami in navadami. Jih je pa potrebno ozaveščati, se pogovarjati, jim razlagat kaj je danes normalno in kaj več ne...
Moj 78 letni foter se je npr. čisto navadil, da sam več ne vozi okrog, edino ko je mati zraven. Ne vozi več po avtocesti in obvnoznici. Skušam ga prepričati, da tam kjer je pred 20 leti vozil 100 ne more več tako voziti, ker pač to ni ok. Med drugim tudi za to, ker je takrat naredil 15k km letno, danes pa jih naredi mogoče 1k.
V glavnem, ne gre kar stare nekam zapret in niso glavni problem na naših cestah. Jim je pa potrebno pomagati in jih ozaveščati.