Fak, koliko bluzenja, samo zato ker se ti ne da prebrat ali ne razumet kaj želim povedat. Na eni strani ceste o kateri govorimo je spalno naselje, na drugi pa travniki in gozd. In dejstvo je, da je in bo šlo stotine ljudi vsak dan čez, ne glede na to, ali prehod je ali ga ni. Ja podhod bi moral biti tam že leta 1985, pa ga še danes ni, ker je cesta državna, problem pa občinski.Naselje je po definiciji tam, kjer so stanovanjske hiše, kjer ljudje stanujejo, in ne tam, kjer folk vse hodi. Koneckoncev folk hodi v kolonah tudi na Triglav, pa zato še ni cela pot naselje.
Od tam, kjer ti praviš da folk hodi čez bivšo regionalko je do prvega stanovanjskega bloka 400m + in pred 30 in več leti tam, kjer hodi folk čez cesto ni bilo table za naselje.
Potem se je šele nekdo spomnil, da bi se tam dalo fajn zaslužit, pa so prestavili tablo za naselje in tja redno postavljajo radar.
Na delavskem mostu je odkar obstaja že bila omejitev 50, 60, 70, 80 in 90. Je bil delavski most v naselju in tudi izven naselja.
Težko rečemo, da je na eni strani ceste spalno naselje, če je naselje oddaljeno od te ceste, o kateri govorimo več kot 300m. Pa vmes še kakšna druga cesta. in s tem opravičujete omejitev 50 v kao naselju.Fak, koliko bluzenja, samo zato ker se ti ne da prebrat ali ne razumet kaj želim povedat. Na eni strani ceste o kateri govorimo je spalno naselje, na drugi pa travniki in gozd. In dejstvo je, da je in bo šlo stotine ljudi vsak dan čez, ne glede na to, ali prehod je ali ga ni. Ja podhod bi moral biti tam že leta 1985, pa ga še danes ni, ker je cesta državna, problem pa občinski.
Direkcija za ceste? Kaksna direkcija? Za metanje kurca na roke kvecjemu. Pretocnost bodo povecali z dvopasovnico kar je jasno vsakemu kmetu z zdravo kmecko pametjo in ne semaforjem. Mati mila kaksne ljudi producira ta zemlja, ni Bog zastonj namenil nekaterim, da ne morejo imeti otrok. Vse je z razlogom.Direkcija za ceste dela plane, da bi krožnega na priključku Kranj vzhod, pri bivšem Baumaxu preuredila v semaforiziranega, takega kot delajo sedaj v Vodicah. Računajo, da bi se na ta način znebili stoječe kolone ob popoldnevih na avtocesti. Kaj pa to pomeni za tiste iz smeri Šenčurja pa vemo.
Čak, a niste ob odprtju krožišča pri Mercatorju razlagali, kako bo krožišče bolj propustno, in kako bo rešilo problem kolon s šenčurske strani, pa tolkli po meni, ko sem pisal da je krožišče slabše kot prej, pa da so samo miljon zapravili. Pa da js ne znam vozit.Direkcija za ceste dela plane, da bi krožnega na priključku Kranj vzhod, pri bivšem Baumaxu preuredila v semaforiziranega, takega kot delajo sedaj v Vodicah. Računajo, da bi se na ta način znebili stoječe kolone ob popoldnevih na avtocesti. Kaj pa to pomeni za tiste iz smeri Šenčurja pa vemo.
Od petrola v šenčurju do krožnega pri mercatorju si ob največji gužvi (16.00) v petih minutah.Čak, a niste ob odprtju krožišča pri Mercatorju razlagali, kako bo krožišče bolj propustno, in kako bo rešilo problem kolon s šenčurske strani, pa tolkli po meni, ko sem pisal da je krožišče slabše kot prej, pa da so samo miljon zapravili. Pa da js ne znam vozit.
Zdej pa stoječe kolone na avtocesti. Ki pa jih spet rešujejo povsem napačno.
Dobra rešitev bi bila izgradnja izvoza/uvoza iz AC na Britofu. Ozko grlo je pa xx semaforjev od Mercatorja do mesta, ker ni sevarne obvoznice.
A si mogoče pozabil, da je med tistim (prenovljenim) krožiščem in AC izvozom, kjer se začne nabirati kolona, vmes še eno krožišče (pri ex-Baumaxx) , ki ne požira tega prometa? Med obema krožiščema pa je stanje opazno bolje kot pred prenovo krožišča. Prav tako ne opažam neke bajne gužve (kot nekoč) s škofjeloške smeri.Čak, a niste ob odprtju krožišča pri Mercatorju razlagali, kako bo krožišče bolj propustno, in kako bo rešilo problem kolon s šenčurske strani, pa tolkli po meni, ko sem pisal da je krožišče slabše kot prej, pa da so samo miljon zapravili. Pa da js ne znam vozit.
Zdej pa stoječe kolone na avtocesti. Ki pa jih spet rešujejo povsem napačno.
Dobra rešitev bi bila izgradnja izvoza/uvoza iz AC na Britofu. Ozko grlo je pa xx semaforjev od Mercatorja do mesta, ker ni sevarne obvoznice.
Kolk je pa v komentarjih dober izraz ... Subhuman shitstain
A res?Komentarji na 9gagu so zelo velikokrat zlata vredni, kdaj celo boljši od osnovne objave
Res. Zelo pogosto se najde pri zelo veliko "topicih" določen procent komentarjev, ki so za razliko od večine naravnost fenomenalni.A res?
Aja take fore Jaz sem pa res mislil, da so ti bolj v oko padli tisti drugi, velikokrat zelo nestrpni ali kako drugače prizadeti in manj sprejemljivi komentarji.Vem, vem, sem te le malo trolal...