To so res učili še dobrih 20 let nazaj. Pa se to še uči?Nas so na praksi učili, da pred zavijanjem je potrebno pogledati čez ramo nazaj, da se izniči mrtvi kot.
Še se uči. Meni je od mulca inštruktor rekel, naj to vestno spremljam, in da če ne pogleda, naj trkam po šipi, da bo prišlo v podzavest.To so res učili še dobrih 20 let nazaj. Pa se to še uči?
Moj vtis je bil, da je bila to ostalina iz časov, ko avti niso imeli desnega ogledala...
Od kar jih imajo je pogled samo desno od sebe (v kombinaciji z vzvratnim in desnim ogledalom) dovolj...
V tem križišču je men en priletel v rit, kriva pa kolesarka, ki je spizdila. Zavijam desno, spremljam nazaj kolesarje, speljem, potem mi pa prileti kolesarka direktno levo na prehod mimo enga kombija, ki je stal tam kjer stoji na sliki bela Škoda. Jest po bremzi, tip za mano pa v mojo rit, ker je spremljal kolesarje, mene pa že videl speljat. Se zgodi, babnica je pa imela srečo, da me ni porinil vanjo.Sem dosti krat sam na kolesu, pa vedno preverjam če me oseba v avtu vidi, res delam kontak z očmi, da vidim da me je videl in ali ve da imam jaz prednost
in se potem lahko varno zapeljem naprej... Ker v avtu res kdaj ne vidiš dobro kolesarjev, električni skiroji so pa sploh poglavje zase...
Štajerska cesta in rondoji na njej so pa pač štajerski
p.s. najboljša rešitev v LJ za voznike ki zavijajo desno in da ti kolesar ne pade v mrtvi kot! Ogledalo za spremljanje kolesarjev
Poglej priponko 56977
Gledanje čez ramo se mi zdi koristno/nujno pri zavijanju desno ko presekaš kolesarsko stezo, ampak takrat so učili, da se čez ramo gleda tudi npr. pri menjavi voznega pasu... To se mi zdi pa pretirano...Še se uči. Meni je od mulca inštruktor rekel, naj to vestno spremljam, in da če ne pogleda, naj trkam po šipi, da bo prišlo v podzavest.
Ena od teorij pravi, da so krožišča v vsaki vasi popularna zato, ker zanje rabiš kupiti (mnogo) več zemljišča kot za obično križišče (ki bi bilo tudi sicer cenejše), ko se zapravlja velike količine javnega denarja pa je vedno prilika, da kaj pade v žep posvečenim...Včasih so bili avti bolj kockasti in zato bolj pregledni. Vsekakor pregled čez ramo desno da kako dodatno informacijo in ga prakticiram. Če nisi ravno v tovornem kombiju ali avtodomu. Tam moraš upati, da se ima nekdo rad in se ne zanaša na svojo absolutno prednost. Pa tudi pri osebnih avtih so lahko deli območja, ki ga voznik ne vidi, precej veliki.
Ko si s kolesom ali peš, se moraš preprosto imeti rad ... Poškodbe znajo svinjsko boleti.
Moje mnenje je, da so danes tako priljubljena krožišča, zelo slaba rešitev za kolesarje in pešce. Ampak načrtovalcem cest so silno všeč. Verjetno zato, ker lahko v sredino vržejo eno skulpturo prijatelja umetnika, ki sicer ne bi imela kupca.
To so tudi mnogo bogatejše države.Iz stališča pretočnosti so krožišča - seveda pravilno izvedena in z normalno naučenimi vozniki - XY krat boljša od klasičnih križišč.
Čudno da so popularna tudi v Avstriji, Nemčiji, Švici, Danski, Norveški,...... tam pa menda ni mafije - no razen Balkanske.
Ravno to je najbolj neumen način - živim pri takem super duper semaforiziranem križišču, ki dejansko deluje, AMPAK - ko ni nikogar v bližini gorijo povsod rdeče luči, kar v praksi pomeni, da kljub dokaj hitrem vklopu zelene moraš praktično ustavit in potem speljat, pri praznem krožišču se preprosto zapelješ not...... - rabiš zanke, ki zaznajo, da avtov na eni od cest ni in tam prižgejo rdečo.
Največji problem slovenskih krožišč je pravzaprav, da so za zaresen, šolski potek prometa *mnogo* premajhna, tudi če imajo več pasov. Pa smo spet pri denarju.
Iz napisanega sklepam, da so kranjski svetniki (preglas na e) res pravi svetniki (preglas na i).Ena od teorij pravi, da so krožišča v vsaki vasi popularna zato, ker zanje rabiš kupiti (mnogo) več zemljišča kot za obično križišče (ki bi bilo tudi sicer cenejše), ko se zapravlja velike količine javnega denarja pa je vedno prilika, da kaj pade v žep posvečenim...
Da se čez ramo gleda tudi npr. pri menjavi voznega pasu... To se mi zdi pa pretirano...
Dvomim da so semaforizirana križišča ceneje, kvečjemu dražja, ker je to "posebna oprema" katera mora imeti nevem koliko certifikatov o zanesljivosti in vzdržljivosti in jo ponuja samo par ponudnikov z ustreznimi certifikati, podobno kot medicinsko opremo, in še vsa vzdrževanja...Ena od teorij pravi, da so krožišča v vsaki vasi popularna zato, ker zanje rabiš kupiti (mnogo) več zemljišča kot za obično križišče (ki bi bilo tudi sicer cenejše), ko se zapravlja velike količine javnega denarja pa je vedno prilika, da kaj pade v žep posvečenim...
(Menda je enaka scena v Italiji, ki jo imamo za mafijsko državo, ampak ne, mi pa že nismo taki...)