Ni bilo to. Ker tam se spuščaš proti križišču in lepo vidiš direkt skozi steklo.Lahko da je taki kot križišča in se pri določeni hitrosti tak poklopi, da maš celi čas skritega za stebričkom.
Ni bilo to. Ker tam se spuščaš proti križišču in lepo vidiš direkt skozi steklo.Lahko da je taki kot križišča in se pri določeni hitrosti tak poklopi, da maš celi čas skritega za stebričkom.
Verjamem. Saj zdaj s tem NOBEN nima nič, ker so tako zelo zajebali. Če bi bilo OK, bi se vsi hvalili. Tako pa so zdaj vsi tiho kot pi*keObčina nima s to cesto in objekti na njej nič.
Daj no. Dejstvo je, da krožišč *pri nas* ne znamo delati kot je treba. Da bomo prišli do tega znanja, bo očitno še trajalo.Al prodajaš zanke in semaforje, ali pa res bolj obvladaš kot vsi načrtovalci prometa v Evropi.
Kakorkoli je lahko fant siten ko driska, če se tako odloči, in da se z njim ne strinjam o več stvareh kot se - ima o tem, da sta nova dva rondoja ob Brniškem letališču proizvod visoko funkcionalnega debila s štempljom IZS, popolnoma prav.Dve križišči kot vsa druga. Če ne gre drugače se ga loti kot mirsi krožnega. Peš.
Dvom je odveč. Cena krožišča je hitro lahko milijon evrov.Dvomim da so semaforizirana križišča ceneje, kvečjemu dražja, ker je to "posebna oprema" katera mora imeti nevem koliko certifikatov o zanesljivosti in vzdržljivosti in jo ponuja samo par ponudnikov z ustreznimi certifikati, podobno kot medicinsko opremo, in še vsa vzdrževanja...
Krožišče je cenejše, krepko, traja pa verjetno dlje, da pridobiš vsa soglasja in odkupiš tisto zemljo okoli...
Ne vem koliko let nazaj sem slišal znesek za ureditev nekega križišča in mislim da je bila cena okrog 15Mio SIT preračunano v € 63.000€, za tistih par
semaforjev, predpotopni računalnik in povezavo v nek nadzorni center... zdej je cena verjetno že 100.000€ ...
Krozisca so ze fajn, tam kjer je veliko prometa iz vsaj treh smeri, ali tam kjer so velike hitrosti (100+). S tem se naredi promet bolj tekoc in omili posledice nesreč.To so tudi mnogo bogatejše države.
Pretočnost križišč se da urediti z nekaj tehnike - rabiš zanke, ki zaznajo, da avtov na eni od cest ni in tam prižgejo rdečo. Glavna prednost krožišč naj bi bila nižja hitrost prometa in zato manj nevarni trki (pojma nimam, kako se to izkaže s kolesarji in pešci). Po drugi strani pa ustavljanje in pospeševanje pomeni več hrupa in večjo porabo goriva (Greenpiss, pejte protestirat proti rondojem! )
Največji problem slovenskih krožišč je pravzaprav, da so za zaresen, šolski potek prometa *mnogo* premajhna, tudi če imajo več pasov. Pa smo spet pri denarju.
Ljubljanska severna obvoznica vključno z vsemi priključki je projektantski dosežek svoje vrste.Daj no. Dejstvo je, da krožišč *pri nas* ne znamo delati kot je treba. Da bomo prišli do tega znanja, bo očitno še trajalo.
Da smo največje krožišče v državi - Tomačevo poštimali v funkcionalni objekt smo rabili 15 let. Prej je tam pokalo ob vsaki mali plohici, zadnja leta pred prenovo s semaforji pa se je iz severne obvoznice nabiralo toliko gužve, da smo za vstop na Tomačevo v popoldanski konici vedno čakali že na koncu zaviralnega pasu iz obvoznice. Po vgradnji semaforjev pa se to ne zgodi nikoli več.
Bodi pošten in iz svojega konca naštej še 30 drugih, ki so brezvezni...Ljubljanska severna obvoznica vključno z vsemi priključki je projektantski dosežek svoje vrste.
Ne boš verjel, ker se očitno omejuješ na svoje okolje - v Sloveniji je veliko odličnih krožišč, recimo tako tri na pamet: Izola izvoz/uvoz iz AC, Maribor Titova pri Europarku, Murska Sobota vsa nova na vpadnici iz AC.
Nisem z Gorenjske, tam najbolj jamrate nad slabimi krožišči. Od kakih vseh v MB so mogoče 3, 4 totalno faljena, pa še to gre za neke začasne rešitve, recimo konec Kardeljeve, pa pri Mladi lipi je malo premajhen, čeprav promet kar OK laufa.Bodi pošten in iz svojega konca naštej še 30 drugih, ki so brezvezni...
To je verjetno edina naložba v ceste v prekmurju zadnje čase vredna svojega denarja. 5 let prepozno. Ampak važno polagati asfalt kjer to ni trebaDvom je odveč. Cena krožišča je hitro lahko milijon evrov.
Prvi zadetek z gugla, nižja cena, ker ni sredi Ljubljane: "Na razpis sta bili oddani dve ponudbi. Izbran je bil cenejši ponudnik, in sicer Pomgrad, gradbeno podjetje d.d. iz Murske Sobote. Vrednost investicije znaša 642.299,98 evra z DDV."
Nevarno križišče na puconski ravnici bo preurejeno v krožišče - Pomurec.com
Nevarno križišče na puconski ravnici bo kmalu preurejeno v krožišče. Izbran je tudi že izvajalec del. ...www.pomurec.com
A ne bojo tam gradili doma za ostarele? Bolje da so že zdaj vse pripravili.
Na zacetku domzal iz katere smeri?Hja, denar je treba zapraviti in poskrbeti za zaslužne
Btw., na začetku Domžal bo iz križišča (za katerega se zdi, da je povsem OK funkcioniral... Se kdo tukaj tam veliko vozi in ve kaj več?) kot kaže nastal rondo... Vsaj prostora je veliko, čeprav še zdaleč ni nujno, da ne bo na koncu ta spet premajhen... Živi bili pa videli...