A če plačaš kasko, pa voziš med točo s slabo vidljivostjo, na spolzki cesti in letnimi gumami pa nikogar ne ogrožaš?Ja seveda, kakopak. Valda je lažje in bolj smiselno ustavit pod nadvozom ter s tem ogrožati sebe in druge udeležence prometa kot pa dati par deset € na leto za delni kasko toča. In teh par deset € mislim dobesedno, cifre so načeloma od cca.30€ navzgor, odvisno od vozila seveda. Mene stane to za avto, ki je po e-taxu rangiran na 65k€ novonabavne vrednosti (od česar se računa kasko premija) nekje okoli 50€ oz. 90,59€, ko popust še ni obračunan. Brez soudeležbe pri popravilu seveda.
Če komu ni prav živeti v EU lahko spoka v RusijoTo pooblaščenko bi res nekdo moral po pameti vprašat.
krucefiks, mi imamo samo enega, pa se to je zeleznica spodaj.Nadvoze v vsako slovensko vas, pod njih pa vsaj 6 pasovnico
Pa ne samo to, treba razširiti nadvoze, da pod njim lahko več avtov "parkira" v času toče.Nadvoze v vsako slovensko vas, pod njih pa vsaj 6 pasovnico
če želiš, da se kaj naredi v zvezi s tem, ne piši sestavkov na tem forumu, ampak odpri stran https://www.dars.si/ in klikni na ikonco za pošto desno zgoraj.Ob ponedeljkih zjutraj je vedno zastoj tovornjakov pred Karavankami. Posledica prepovedi vožnje čez vikend. Razumljivo. A nerazumljivo, kako se obnašajo vozniki tovornjakov in blokirajo uvoz na in izvoz s črpalke - blokirajo, da moraš čakati na voznem pasu, da sploh lahko zaviješ dol, pri vključevanju nazaj ti mora voznik pokazati, če sploh, da se lahko vključiš direktno na prehitevalni pas, vse to je seveda zelo nevarno. Tankajo na delu, ki je namenjen osebnim vozilom in blokirajo štiri točilna mesta. Če že vozniki ne morejo biti uvidevni, kje so organi, da jih naučijo uvidevnosti? Doslej jih še nisem videl, pa je tako vsak ponedeljek. V tujini so na črpalkah šikane, tako da na del za osebna vozila pridejo le osebna vozila. In zgolj retorično vprašanje " zakaj se na drugi strani Karavank obnašajo drugače".
saj ni bilo toče, so vremenarji narobe napovedali.Saj še prave toče na krije, če ti cenilec reče da ta vdrtina pa je bila že od prej in zihr ne od toče.
Tudi mednarodni, predvsem pri tovornjakih...Držanje prekratke varnostne je nacionalni šport.
DARS je svoje naredil, postavil je opozorilno tablo. Zgolj delil sem izkušnjo. Nimam nobenih pričakovanj, saj se uvidevnost na cesti začne z učenjem v zibelki. Ampak ker starši niso opravili naloge, ali mulc ni poslušal, se zgledoval po očetu, ki se agresivno obnaša na cesti, v avto šoli pri tej temi sedel na ušesih in to obeh, smo tam, kjer smo. Žal na Balkanu, kamor na žalost sodimo po mentaliteti, čeprav mislimo, da smo boljši od njih, pomaga zgolj represija. Kjer živim, so objestne voznike umirili tako, da so z radarjem pobrali nekaj vozniških, od takrat je mir. In ti isti so v Zahodni Evropi pohlevni. Zakaj? Ker je nadzor sistematičen in boš slej ko prej ujet. Pri nas pa tega ni.če želiš, da se kaj naredi v zvezi s tem, ne piši sestavkov na tem forumu, ampak odpri stran https://www.dars.si/ in klikni na ikonco za pošto desno zgoraj.