bedaki na cesti

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Kaj ne? Si sam dal zgoraj simulacijo, kjer je v 13.sekundi lepo prikazano, da za boljšo pretočnost skozi semafor lahko poskrbi le, da se ne ustvari varnostne razdalje, ampak vsi štartajo in vozijo skozi semafor en drugemu na rit prilepljeni.


Verjamem da je tako v avtomatiziranem sistemu. Samo kolikor vem danes vozijo ljudje in ne avtomatika.
1 zaspi 10 sec. ker se igra z telefonom.
2 je živčen in mu trobi.
3 je spet na telefonu in ne je... situacije
itd.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Zastoje povzroča količina prometa. Če neka točka požira maksimalno 30 vozil na minuto, hkrati pa bi skozi to točko rado v 10 minutah prišlo 500 vozil, imaš pred to točko zastoje. Pa lahko ne vem kakšni doktorji znanosti izumljajo modele in simulacije. To, da pa vsak drug vozi za ritjo, pa samo pomeni, da bo z isto hitrostjo premikanja skozi morda prišlo vseh 500 vozil v 10 minutah (imaš zgoraj primer 13.sekunde Thrivialovem posnetku), ali pa se bo zmanjšala hitrost premikanja kolone sorazmerno ustrezni razdalji med vozili in bo spet skozi to točko prišlo le 300 vozil v 10 minutah. Vsak, ki pa ima podvojeno varnostno razdaljo od optimalne, pa bo poskrbel, da bo namesto 2 vozil v 4 sekundah skozi to točko šlo samo 1 vozilo. Torej vsak s povečano varnostno razdaljo od optimalne, poskrbi da gre skozi točko kakšno vozilo manj v nekem časovnem obdobju.


Zastoje v 90% primerih povzročajo ritopiki.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann in mirsi

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Zastoje povzroča količina prometa. Če neka točka požira maksimalno 30 vozil na minuto, hkrati pa bi skozi to točko rado v 10 minutah prišlo 500 vozil, imaš pred to točko zastoje. Pa lahko ne vem kakšni doktorji znanosti izumljajo modele in simulacije. To, da pa vsak drug vozi za ritjo, pa samo pomeni, da bo z isto hitrostjo premikanja skozi morda prišlo vseh 500 vozil v 10 minutah (imaš zgoraj primer 13.sekunde Thrivialovem posnetku), ali pa se bo zmanjšala hitrost premikanja kolone sorazmerno ustrezni razdalji med vozili in bo spet skozi to točko prišlo le 300 vozil v 10 minutah. Vsak, ki pa ima podvojeno varnostno razdaljo od optimalne, pa bo poskrbel, da bo namesto 2 vozil v 4 sekundah skozi to točko šlo samo 1 vozilo. Torej vsak s povečano varnostno razdaljo od optimalne, poskrbi da gre skozi točko kakšno vozilo manj v nekem časovnem obdobju.

Model ti tako nimaš pojma, Žlender je v primerjavi s tabo znanstvenik. A sploh bereš kaj pišeš?

Praviš : "Vsak, ki pa ima podvojeno varnostno razdaljo od optimalne" in "Edina resnica v prometu je, da je maksimalna varna pretočnost ceste 1 vozilo na 2 sekundi".

Pri vožnji 110 km/h (toliko sem se dane speljal zjutraj ob 8h po AC) je po tvoje optimalna varnostna to je razdalja 60 m. Te razdalje ne drži zjutraj noben, če je 20 metrov lahko vriskaš. Ti pa praviš da ljudje držijo še več. Probaj to naredit boš videl kaj se zgodi, jaz sem probal, v 2 sekundah imaš še 2 vmes.
Da bi vsi držali 20 do 30 metrov kar je pol tvoje oprimalne bi bil promet precej bolj tekoč kot pa je sedaj ko držijo 10 m (če imaš srečo). Potem pa en samo bremzo poboža pa jih zadaj 10 na polno bremza. če bi mel 30 m (ali pa po tvoje 60m) niti približno ne bi rabili bremzat, bi dal za sekundo ali 2 nogo z gasa in bi dovolj zmanjšal hitrost.

ČE pa najdeš kakega ki ima 2x varnostno torej 4 sekunde (120 m pri 110 km/h) med vozili pa kar pošlji sliko. (Pa kolona na levem pasu medtem ko sta na desnem samo 2 vozili ne šteje)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.485
10.727
113
bolj je problem zakaj mora nekdo bremzat. Se strinjam s pubetocom, Problem je prvi v koloni. :evil:
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Pelji se Graz proti MB. Takoj za Seiersbergom je tabla za omejitev 100. Nato imaš čez 500m priključek iz iz Dunaja, omejitev še vedno 100, ampak tu se že začne kaos (skaknje iz dense v najmanjšo mišjo luknjo, izsiljevanje, slalomiranje - you name it). Potem se na levi začnejo postajališča za tovornjakarje in naenkrat omejitev 60. Vsi bremzajo kot fookjeni, ni tedna, da tam nebi spokalo, predvsem zaradi "ritopikov," "slalomistov" in "dinamikov". Nato imaš čez par km konec omejitev (torej na 130 km/h) in potem čez kak km se spomnijo, da bi blo fajn vklopit IG-L na 100 km/h in spet bremzanje na puno... POtem imaš IG-L praktično do meje (6km pred mejo) kjer se izklopi, tam pa ga potem vžegojo po 160 - 180 km/h (zaradi jeze, ker so se drkali 40km z 100 km/h) in potem spet pred mejo bremz...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Potem pa en samo bremzo poboža pa jih zadaj 10 na polno bremza. če bi mel 30 m (ali pa po tvoje 60m) niti približno ne bi rabili bremzat, bi dal za sekundo ali 2 nogo z gasa in bi dovolj zmanjšal hitrost.
Malo širše razmišljaj, kot trenutno ko gledaš samo na vozilo pred tabo, sebe in vozilo za sabo.
Če vozilo pred tabo bremzo poboža, ti pa samo malo gas spusiš, bo v vsakem primeru 5.vozilo za tabo že na polno bremzalo. In v prometu, kjer gre za par sto vozil na isti poti, je povsem irelevantno, ali na polno brezmaš ti, ali komaj oni za tabo. Ne obstaja tu nobena študija in simulacija, ki bi lahko odpravila ta problem.
Če je težko dojeti oz. razumeti ... najbrž veš, kako deluje peščena ura. Lahko se tista zrna peska še tako prerivajo, si jemljejo prednost, prehitevajo po levi in desni v bučki, ura ne bo nikoli prej odtekla ... pa definitvni tudi ne bi nič hitreje odtekla, če bi bilo v pesku par drekačev, ki bi bremzali, skrbeli za varnostno razdaljo, hupali in blendali vsem naokoli. Vedno je problem tam, kjer je najožje grlo, oni zadaj nimajo nobenega vpliva na pretočnost.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Malo širše razmišljaj, kot trenutno ko gledaš samo na vozilo pred tabo, sebe in vozilo za sabo.
Če vozilo pred tabo bremzo poboža, ti pa samo malo gas spusiš, bo v vsakem primeru 5.vozilo za tabo že na polno bremzalo.

A ti povem iz prakse........ne ne bo, ker je v koloni vsake toliko kakšen ki to počne m pa se zadaj čisto lepo peljejo. Problem je edino če tisti spredaj ki bremzajo in speljujejo vsake 3 sekunde obstojijo za dkje kot ta do njih pripelje. Potem pa mu zmanjka manevrskega in vsi obstojijo.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Zastoj je vedno že pred ritopikom in se tudi nikoli ne pelje nič počasneje in nič hitreje kot vozilo pred njim. Lahko ga obravnavaš kar kot prikolico vozila pred njim. On je samo tisti, ki potegne tvojo jezo na sebe, ko si obtičal v zastoju.
sem precej na AC
zastoje v 90% kreirajo ritopiki.

Ritopik mora skoraj ustaviti da se ne zaleti v spredaj vozeče vozilo.
Ritopik za tem ritopikom mora pa ustaviti da se ne zaleti. In kreira ti "fantomski" zastoj.
Medtem ko vozilo na ustrezni varnostni razdalji samo spusti gas in se samo počasneje pomika naprej.

Ali boš zdaj trdil da je 0km /h hitreje kot 10km/h ?
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Pelji se Graz proti MB. Takoj za Seiersbergom je tabla za omejitev 100. Nato imaš čez 500m priključek iz iz Dunaja, omejitev še vedno 100, ampak tu se že začne kaos (skaknje iz dense v najmanjšo mišjo luknjo, izsiljevanje, slalomiranje - you name it). Potem se na levi začnejo postajališča za tovornjakarje in naenkrat omejitev 60. Vsi bremzajo kot fookjeni, ni tedna, da tam nebi spokalo, predvsem zaradi "ritopikov," "slalomistov" in "dinamikov". Nato imaš čez par km konec omejitev (torej na 130 km/h) in potem čez kak km se spomnijo, da bi blo fajn vklopit IG-L na 100 km/h in spet bremzanje na puno... POtem imaš IG-L praktično do meje (6km pred mejo) kjer se izklopi, tam pa ga potem vžegojo po 160 - 180 km/h (zaradi jeze, ker so se drkali 40km z 100 km/h) in potem spet pred mejo bremz...


Zjutraj v smeri Graza je stalno vklopljen IGL 100 in se začne pri Lipnici.
Zaradi ritopikov se pa lahko voziš max 0-80km/h proti Grazu.

Brez ritopikov bi komot šlo 80-120km/h.
In bi v Graz prišel 30-50min prej.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Če vozilo pred tabo bremzo poboža, ti pa samo malo gas spusiš, bo v vsakem primeru 5.vozilo za tabo že na polno bremzalo.

Drži. In če boš imel dovolj varnostne razdalje, bo tudi vse OK. Lahko pa se najde en "dinamik," ki je mnenja da imaš absolutno preveliko varnostno razdaljo in se vrine pred tebe. Zdaj pa 5 pred tabo malo bremzo poboža, 5. v vrsti že bremza na polno, tisti "dinamik" pred tabo že panika, ti pa lepo njemu v rit - postaneš "ritopik", ker se je par sekund pred tem tvoja "varnostna razdalja" spremenila samo v "razdaljo" - ne gelde na to, kar misli "dinamik" pred teboj.

najbrž veš, kako deluje peščena ura. Lahko se tista zrna peska še tako prerivajo, si jemljejo prednost, prehitevajo po levi in desni v bučki, ura ne bo nikoli prej odtekla

Lahko pa se zrna zaradi prerivanja in tiščanja zagozdijo (pride do "karambola") in potem ura ne bo nikoli odtekla, ker po zamašena. Če bi vsa zrna lepo tekla in se ne "prerivala," resda ura ne bo prej odtekla, bo pa odtekla. Vedno znova. In vedno enako. Torej bo imela svojo "maksimalno pretočnost"
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.485
10.727
113
sem precej na AC
zastoje v 90% kreirajo ritopiki.

Ritopik mora skoraj ustaviti da se ne zaleti v spredaj vozeče vozilo.
Ritopik za tem ritopikom mora pa ustaviti da se ne zaleti. In kreira ti "fantomski" zastoj.
Medtem ko vozilo na ustrezni varnostni razdalji samo spusti gas in se samo počasneje pomika naprej.

Ali boš zdaj trdil da je 0km /h hitreje kot 10km/h ?
Zakaj bi se ritopik zaustavil za nekom ki vozi 80. ? ritopik pač mora zabremzat na 80, da ga ne spluzi.? Od kod tebi, da se ritopik potem ustavi? Sej je gargy lepo napisal cel spis..problem so omejitve. ceprav mogoče ni tega na prvi uč prepoznal.

Problem ritopikov so zgolj to da so moteči in ker niso vsi hamiltoni ter šumaherji so tudi nevarni. Potem se še poleg najdejo cvetka, tipa bom te pošoolal in ritopiku zabremza da je zabava večja. Potem pa smo tam.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Ritopikom dodajte vsaj še neuporabo smernikov in rinjenje na prehitevalni za vsako ceno. Največje sranje običajno nastane zaradi kombinacija naštetega.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Ritopikom dodajte vsaj še neuporabo smernikov in rinjenje na prehitevalni za vsako ceno. Največje sranje običajno nastane zaradi kombinacija naštetega.
Pravi ritopik se itak vključi na uvozu direkt na prehitevalnega in zapusti avtocesto iz prehitevalnega direkt na izvoz. Če ne bi bilo sanjačev na prehitevalnem, noben sploh ne bi opazil, da gre za ritopika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zaseka in sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.485
10.727
113
jaz zastoje opazim zaradi dela na cesti za brezveze, postalvjan zoozitve..na meji se čaka po 2 uri itd, ne vidim vzroka v ritopikih in ultra dinamikih. Razen če se razlimajo. So pa moteči.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Problem teh "ritopikov" (in prav nobeden od njih ni ne Hamilton, ne Šumaher) je, da takoj ko vidijo bremz lučko, jih fookne v panic mode in pohodijo bremozo. Praktično vsi, skorajda brez izjeme.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Saj nima izbire pri 5m varnostne. Ker če slabo oceni je takj v blatniku.
Če ohrani 5m razdalje, pomeni da ni zaviral nič bolj in nič manj kot vozilo pred njim. Kot da bi bil prikolica vozilu pred sabo ... torej brez objektivnega vpliva na okolico, razen na emocije opazovalcev.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Če ohrani 5m razdalje, pomeni da ni zaviral nič bolj in nič manj kot vozilo pred njim. Kot da bi bil prikolica vozilu pred sabo ... torej brez objektivnega vpliva na okolico, razen na emocije opazovalcev.

Zdaj pa je že čas, da se nehaš blamirat. Reakcijski čas zelo dobrega voznika je nekje 0.5 sek, povprečnega voznika pa okrog 1 sek. Pomeni, da bo zelo dober voznik pri samo 50 km/h in varnostni razdalji 5m, zdemoliral vozilo pred seboj, da se o povprečnem vozniku ne menimo...

Prej si omenil, da je istočasno speljevanje kolone z človeškim voznikom znanstvena fantastika (kar se strinjam), zdaj pa bi ti ustavljal za vozilom kot prikolica. Majster.