Da bi vsi držali 20 do 30 metrov kar je pol tvoje oprimalne bi bil promet precej bolj tekoč kot pa je sedaj ko držijo 10 m (če imaš srečo). Potem pa en samo bremzo poboža pa jih zadaj 10 na polno bremza. če bi mel 30 m (ali pa po tvoje 60m) niti približno ne bi rabili bremzat, bi dal za sekundo ali 2 nogo z gasa in bi dovolj zmanjšal hitrost.
To je za večino znanstvena fantastika.Probaj ne gledat avto pred sabo, ampak 2, 3 ali več naprej. Redko se mi zgodi, da začnem zavirati (oz spustim gas) kasneje, kot tisti neposredno pred mano.
Se strinjam z SJTV1.
Meni ni problem spremljat prometa daleč pred sabo, ker imam visok avto (kombi C. Spacetourer). Tovrstna težava glede spremljanja prometa pa nastane pri malih nizkih jajčkih a'la Clio, Golf, Polo ter nizkih limuzinah. Tam pa se sedi nizko in se težje vidi dogajanje pred njim, sploh če so pred njim kakšni večji SUV-ji ipd.
Imam nizek avto in nimam tega problema skoraj nikoli. Če ga imaš je v 99% primerov zato, ker imaš premajhno varnostno razdaljo.Se strinjam z SJTV1.
Meni ni problem spremljat prometa daleč pred sabo, ker imam visok avto (kombi C. Spacetourer). Tovrstna težava glede spremljanja prometa pa nastane pri malih nizkih jajčkih a'la Clio, Golf, Polo ter nizkih limuzinah. Tam pa se sedi nizko in se težje vidi dogajanje pred njim, sploh če so pred njim kakšni večji SUV-ji ipd.
Kaj je pa un na levi vedu, zakaj je tisti na desni ustavil pred prehodom za pešče, ki je v naselju blokov in 2x označen z prometnim znakom.
Imam še doma Yarisa (starejši model), pa je kot noč in dan glede preglednosti oz. spremljanja prometa 3 ali 4 vozil pred seboj v primerjavi s Spacetourerjem... Kar se tega tiče, so višji avtomobili neprimerljivo boljši za na cesto.Imam nizek avto in nimam tega problema skoraj nikoli. Če ga imaš je v 99% primerov zato, ker imaš premajhno varnostno razdaljo.
Tisti, ki dejansko tako razmišljajo, bi morali nemudoma vrnit izpit. Že zdrava kmečka pamet ti pove, da če se je nekdo ustavil pred prehodom za pešce, se ni zaustavil za brezveze... Žal je pa veliko takih, ki ne jebejo sistema oz. ne znajo s tisto eno možgansko celico predvidevat.Tako žal razmišlja večina voznikov, drži.
Ne nakladaj. Se da čist lepo gledat naprej tud iz nizkega avta.Imam še doma Yarisa (starejši model), pa je kot noč in dan glede preglednosti oz. spremljanja prometa 3 ali 4 vozil pred seboj v primerjavi s Spacetourerjem... Kar se tega tiče, so višji avtomobili neprimerljivo boljši za na cesto.
Tudi policajem se zgodiKaj je pa un na levi vedu, zakaj je tisti na desni ustavil pred prehodom za pešče, ki je v naselju blokov in 2x označen z prometnim znakom.
Saj bi dal plac tistemu, ki se vključuje v promet. Ampak čisto vsak pred mano je spustil 1 ali 2 in tako pridem na vrsto skozi semafor šele 13-sti!
Seveda je bolje glede preglednosti, če si višje. To nihče ne negira. Dejstvo pa je, da imaš z nizkim avtomobilom komot normalno preglednost, če gledaš nekaj vozil naprej in imaš primerno varnostno razdaljo. To je isto, kot če bi ti s Spacetourerjem vozil za kamionom pri 100km/h z 2m varnostne razdalje. Boš kaj videl? Ne boš. Torej, če ne vidiš, se postaviš malo bolj nazaj ali si pa bedak. Enostavno, a hkrati nepredstavljivo za (žal) precej voznikov.Imam še doma Yarisa (starejši model), pa je kot noč in dan glede preglednosti oz. spremljanja prometa 3 ali 4 vozil pred seboj v primerjavi s Spacetourerjem... Kar se tega tiče, so višji avtomobili neprimerljivo boljši za na cesto.
Predvidevam da so bili na intervenciji. Če so imeli zvočne in svetlobne signale je tu v prvi vrsti bedak pešec.Tudi policajem se zgodi
Imam nizek avto in nimam tega problema skoraj nikoli. Če ga imaš je v 99% primerov zato, ker imaš premajhno varnostno razdaljo.
Se strinjam z SJTV1.
Meni ni problem spremljat prometa daleč pred sabo, ker imam visok avto (kombi C. Spacetourer). Tovrstna težava glede spremljanja prometa pa nastane pri malih nizkih jajčkih a'la Clio, Golf, Polo ter nizkih limuzinah. Tam pa se sedi nizko in se težje vidi dogajanje pred njim, sploh če so pred njim kakšni večji SUV-ji ipd.