bedaki na cesti

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
Nikjer nisem napisal naj se ne bi iz stranskih nihče vključil. Vedno se najde prostor za vključitev na glavno cesto, ker je vedno nekdo z veliko vr. razdaljo (govorim o regionalni cesti II. reda). Pri 90 km/h zmanjševat za 50 ali več mi pač ni ok in zato vozim največ z 2 sek. vr.
Idej je neomejeno, tudi v zatesnjeni podstrehi.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Vprašanje je, zakaj nekdo vozi na takšni varnostni razdalji. Verjetno zato, ker se tako počuti varnega. Ali zaradi slabih refleksov, ali zaradi slabih izkušenj - lahko je miljon stvari. Če se premika z enako hitrostjo kot kolona, pač ne upočasnjuje prometa.
Vedno se bo pa našel en dinamik, ki je bolj pameten od vseh drugih in "najjaći na brdu". Seveda bo takega "sanjača" prehitel, nevarno zmanjšal varnostno razdaljo (in s tem ogrozil sebe in ostale) in bil en avto hitreje na semaforju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Vprašanje je, zakaj nekdo vozi na takšni varnostni razdalji. Verjetno zato, ker se tako počuti varnega. Ali zaradi slabih refleksov, ali zaradi slabih izkušenj - lahko je miljon stvari. Če se premika z enako hitrostjo kot kolona, pač ne upočasnjuje prometa.
Vedno se bo pa našel en dinamik, ki je bolj pameten od vseh drugih in "najjaći na brdu". Seveda bo takega "sanjača" prehitel, nevarno zmanjšal varnostno razdaljo (in s tem ogrozil sebe in ostale) in bil en avto hitreje na semaforju.
Glavnega razloga nisi napisal. GSM
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Vprašanje je, zakaj nekdo vozi na takšni varnostni razdalji. Verjetno zato, ker se tako počuti varnega. Ali zaradi slabih refleksov, ali zaradi slabih izkušenj - lahko je miljon stvari. Če se premika z enako hitrostjo kot kolona, pač ne upočasnjuje prometa.
Vedno se bo pa našel en dinamik, ki je bolj pameten od vseh drugih in "najjaći na brdu". Seveda bo takega "sanjača" prehitel, nevarno zmanjšal varnostno razdaljo (in s tem ogrozil sebe in ostale) in bil en avto hitreje na semaforju.
In vedno se bo našel nekdo, ki bo jokcal, če ga nekdo prehiti. Po možnosti mu bo to celo poskušal preprečiti s pospeševanjem in nato še trobljenjem in blendanjem. :gorjaca:
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Vedno se bo pa našel en dinamik, ki je bolj pameten od vseh drugih in "najjaći na brdu". Seveda bo takega "sanjača" prehitel, nevarno zmanjšal varnostno razdaljo (in s tem ogrozil sebe in ostale) in bil en avto hitreje na semaforju.

Če bi imeli samovozeče avtomobile, bi bila lahko varnostna razdalja 1 meter. Ker jih nimamo, moramo pač upoštevati faktor, da so z nami na cesti tudi ljudje, ki bodo zaradi takih ali drugačnih vzrokov naredili neumnost. Fantomski zastoji pa nastanejo zaradi dinamikov, ki "optimizirajo promet" (lol) in se potem naredi efekt elastike. En izmed mnogih člankov na to temo, pa še animacija je zraven, mogoče bo kakšnemu šerifu uspelo povezati tisti svoji dve možganski celici: https://www.csail.mit.edu/news/improving-traffic-tailgating-less
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Če bi imeli samovozeče avtomobile, bi bila lahko varnostna razdalja 1 meter. Ker jih nimamo, moramo pač upoštevati faktor, da so z nami na cesti tudi ljudje, ki bodo zaradi takih ali drugačnih vzrokov naredili neumnost. Fantomski zastoji pa nastanejo zaradi dinamikov, ki "optimizirajo promet" (lol) in se potem naredi efekt elastike. En izmed mnogih člankov na to temo, pa še animacija je zraven, mogoče bo kakšnemu šerifu uspelo povezati tisti svoji dve možganski celici: https://www.csail.mit.edu/news/improving-traffic-tailgating-less
Hvala za ta link, kjer je lepo razvidno, da zastoj naredi nekdo, ki pretirava z varnostno razdaljo. In če ga nekdo prehiti, bo definitivno poskrbel za boljšo pretočnost, ker bo kot prvo rdeči začel pospeševati, hkrati pa bo onemu za njim nastala večja varnostna razdalja in bo tudi prej lahko začel pospeševati za rdečim.
 

Priponke

  • Brez naslova.png
    Brez naslova.png
    112,8 KB · Ogledi: 179

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Hvala za ta link, kjer je lepo razvidno, da zastoj naredi nekdo, ki pretirava z varnostno razdaljo. In če ga nekdo prehiti, bo definitivno poskrbel za boljšo pretočnost, ker bo kot prvo rdeči začel pospeševati, hkrati pa bo onemu za njim nastala večja varnostna razdalja in bo tudi prej lahko začel pospeševati za rdečim.

Na, imaš tukaj še zvok zraven, če težko razumeš članek:

 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Na, imaš tukaj še zvok zraven, če težko razumeš članek:

Glej, to so navadne gluposti, ki se začnejo pri 13.sekundi posnetka. Cela kolona bo istočasno štartala ... pa daj prosim te ... v trenutku ko štartaš moraš imeti neko minimalno varnostno razdaljo pred sabo in te varnostne razdalje ne moreš drugače dobiti, kot da počakaš trenutek, da se vozilo pred tabo oddalji. Tak da glej, takšne študije, članke, simulacije lahko samo bedaki na biciklih delajo, neumneži pa jim verjamete.
Tudi če vsi tvegajo nesrečo in res istočasno štartajo, bo pa pri 50km/h vseeno čas, da se začne varnostja razdalja ustvarjati, ker pri tej hitrosti pa je res idiotizem še vedno nekomu 2m za ritjo vstrajati. In takrat se začne bremzanje, da 3. v koloni še stoji. :bonk:
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Torej - študija na MIT je glupost, v resnici držijo zakonitosti, ki jih za šankom nagrunta Pbutec.

No, vsaj vemo kje smo. Upam, da te čim manjkrat srečam kje na cesti.
Edina resnica v prometu je, da je maksimalna varna pretočnost ceste 1 vozilo na 2 sekundi, ne glede na hitrost vožnje. Torej bo v eni minuti šlo skozi eno točko 30 vozil, pa ni važno ali vozijo 150km/h ali vozijo 20km/h. To maksimalno pretočnost se da povečati samo z zmanjšano varnostno radaljo, ki tvega nesrečo. Vsaka povečana varnostna razdalja od optimalne, pa ima za posledico manjšo pretočnost ceste - zastoji.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Edina resnica v prometu je, da je maksimalna varna pretočnost ceste 1 vozilo na 2 sekundi, ne glede na hitrost vožnje. Torej bo v eni minuti šlo skozi eno točko 30 vozil, pa ni važno ali vozijo 150km/h ali vozijo 20km/h. To maksimalno pretočnost se da povečati samo z zmanjšano varnostno radaljo, ki tvega nesrečo. Vsaka povečana varnostna razdalja od optimalne, pa ima za posledico manjšo pretočnost ceste - zastoji.

Ne.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Pozabljate da vožnja za ritjo povzroča zastoje in s tem zelo zmanjšuje pretočnost ceste.
Še vedno je pri 10km/h na uro večja pretočnost kot pi 0km/h.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kalbo in bertoncl

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Pozabljate da vožnja za ritjo povzroča zastoje in s tem zelo zmanjšuje pretočnost ceste.
Še vedno je pri 10km/h na uro večja pretočnost kot pi 0km/h.
Zastoje povzroča količina prometa. Če neka točka požira maksimalno 30 vozil na minuto, hkrati pa bi skozi to točko rado v 10 minutah prišlo 500 vozil, imaš pred to točko zastoje. Pa lahko ne vem kakšni doktorji znanosti izumljajo modele in simulacije. To, da pa vsak drug vozi za ritjo, pa samo pomeni, da bo z isto hitrostjo premikanja skozi morda prišlo vseh 500 vozil v 10 minutah (imaš zgoraj primer 13.sekunde Thrivialovem posnetku), ali pa se bo zmanjšala hitrost premikanja kolone sorazmerno ustrezni razdalji med vozili in bo spet skozi to točko prišlo le 300 vozil v 10 minutah. Vsak, ki pa ima podvojeno varnostno razdaljo od optimalne, pa bo poskrbel, da bo namesto 2 vozil v 4 sekundah skozi to točko šlo samo 1 vozilo. Torej vsak s povečano varnostno razdaljo od optimalne, poskrbi da gre skozi točko kakšno vozilo manj v nekem časovnem obdobju.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Tako je, jebesh doktorje, znanost, modele, simulacije... mi imamo dinamičnega Pbutec-a, ki nam pove kako in kaj. Hitro, dinamično in na nož!

Kot je rekel Thrivial - upam, da te srečam na cesti čim manj.

:bonk:
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Tako je, jebesh doktorje, znanost, modele, simulacije... mi imamo dinamičnega Pbutec-a, ki nam pove kako in kaj. Hitro, dinamično in na nož!

Kot je rekel Thrivial - upam, da te srečam na cesti čim manj.

:bonk:
Teh simulacij ne delajo doktorji znanosti, ampak debili tipa Bojan Žlender.