Če bi tovornjak imel prižgan smerokaz levo (torej bi imel namen obvoziti oviro), bi mu zagotovo dali prostor, da se umakne. Ampak kot rečeno, zagotovo še 30m pred trčenjem ni videl, da nekaj stoji pred njim.
Dvomim - ker tisti, ki bi bili za tovornjakom na srednjem pasu sploh ne bi videli zakaj tovornjak rine mimo.
Še enkrat - sreča kako se je končalo.
In ja - voznik tovornjaka je v trenutku, ko bi še lahko "normalno" zavrl in mogoče ne udaril v vozilo, očitno bil s pogledom ali mislim kje drugje (radio, "doma", "pri ljubici", nenazadnje na telefonu - ampak nič tega ne vemo) ali pa dejansko ni sprocesiral, da avto stoji.
In naj prvi vrže kamen, ki se mu nikoli ni zgodilo, da ni bil z mislimi 100% na cesti, zakinkal, pogledal na radijo, tipkal po navigaciji ali ošvrknil telefon ...
K sreči so danes obvezni asistenti v novih tovornjakih, žal pa tudi ti ne morejo vedno rešiti situacije, ker zatajijo. Žal je tako tudi en naš spregledal stoječe osebno vozilo pred sabo (je gledal kaj se dogaja na levem pasu in ali se bo moral umakniti) in stoječega tovornjaka in osebnega vozila za njim spregledal. Bremsassist pa tudi ni reagiral ozr. je sprožil zaviranje šele, ko je že udaril v vozilo pred sabo. In ne - voznik ni bil na telefonu, in ne - voznik ni bil utrujen, in ne - voznik ni neki šalabajzer. Voznik je žal v odločilnem trenutku zatajil in ima sedaj dve življenji na vesti. In ja - je tragedija.
Pa da bomo jasnei - vse tiste, ki med vožnjo berejo sporočila ali surfaju po facebooku, slikajo, kuhajo kavo, drkajo ali delajo karkoli kar ni direkt povezano z vožnjo, bi maltil do krvavega, ker očitno samo to še pomaga.
Ne bom pa za vsako nesrečo povzročitelja obsodil in označil z bedakom.