bedaki na cesti

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Jaz vidim tudi to, da je direkt pikiral v človeka pred sabo in bi ga enostavno zgazil, če ta zadnji hip ne bi skočil vstran. Tudi verjetno ni brez razloga skakal pol metra visoko pred tovornjakom in istočasno mahal pred njim, ampak je človek sam videl, da ga tovornjakar sploh ne vidi. Potem pa zadnje 2m pune po žlajfi, ko ga je zagledal.

To ja, se vidi da je zadnji hip skočil vstran in pri tem še mahal. Tekel je potem naprej za avtom ker je tovornjak premaknil vse skupaj vsaj kakšnih 20m
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Glede na to, da je kamijon dokaj nov, bi si upal skoraj trditi, da je tukaj vmes skočila kakšna asistenca podobno, kot v tem primeru:
za las je šlo

Žal tudi to ne naredi čudežev, v tem primeru je otrok pač odtekel na drugo stran, avto pa je pač obstal.

Sam sem mnenja, da če ta voznik ne bi imel asistence bi tole nagazil na polno brez zaviranja.

Poudarjam še enkrat, da so to moje domneve, malo poznam ta svet, ne bi pa dal roke v ogenj.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.099
3.158
113
Glede na to, da je kamijon dokaj nov, bi si upal skoraj trditi, da je tukaj vmes skočila kakšna asistenca podobno, kot v tem primeru:
za las je šlo

Žal tudi to ne naredi čudežev, v tem primeru je otrok pač odtekel na drugo stran, avto pa je pač obstal.

Sam sem mnenja, da če ta voznik ne bi imel asistence bi tole nagazil na polno brez zaviranja.

Poudarjam še enkrat, da so to moje domneve, malo poznam ta svet, ne bi pa dal roke v ogenj.

Od 1. novembra 2015 morajo imeti vsi novi tovornjaki vgrajen AEB vprašanje pa če je tovornjak tako nov ker potem bi moral ustavit.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Na avtocesti je tovornjak vozil 90 km / h. Pri dveh sekundah reakcijskega časa je to najprej 50 metrov, preden začne resno zavirati. Dolg reakcijski čas me ne bi presenetil, ker v podzavesti nekako ne verjameš, da boš na avtocesti na voznem pasu naletel na pešca in ustavljeno vozilo. Ob zaviranju na polno, bi se ob pravilno naloženem tovoru verjetno ustavil v dobrih 50-ih metrih. Če pa je malo zamudil in iskal prostor, če je možno zaviti levo, pa smo verjetno bolj pri 150-ih metrih od prve zaznave.
Pod črto: po mojem se je še hitro ustavil. Nauk, če se mi avto pokvari, kaj poskušam narediti. Pobegniti s ceste ...
 
5. apr 2015
1.402
726
113
Mah.. sreča, da se je izteklo, kot se je. Men je pa grozna situacija, da dec prvo napada tovornjak in tovornjakarju hebe mater, kaj je pa v avtu, pa niti ne obregne. Pač šok, instinkt, ka te jas vem, upam, pa da ne bom v tej situaciji na nobenem položaju.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Ta tvoj nauk je tisto najpomembnejše v tej debati. Ustavi in že med ustavljanjem išči prostor, kjer bodo vsi v avtu skočili preko ograje na zunanjo stran avtoceste. Vrag po stvareh in premoženju, če ti potniki umrejo.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
1. PRISEBNOST
2. VKLOPI VSE SMERNIKE če se da in če delajo.
3. PUSTI VSE, TAKOJ VARNO VEN in če je še možno vzameš ODSEVNIK in takoj za ograjo
4. Rufeš 113 ali pokličeš DARS, če je kje blizu.....
5. VMES nonstop 1.
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Tukaj jest vidim samo to, da očitno kamionar dela nekaj drugega in ne vozi.

Saj iz posnetka kakor ga sam vidim je imel kamionar dovolj časa, da avto opazi in ustrezno odreagira.

Vidi se tudi, da je zadnji moment skočil na bremzo oz. kot je nekdo pred mano napisal mu je pomagala kakšna asistenca.

Res pa je tudi, da so po bitki vsi generali.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38

Drugače je to kolega. V isti sekundi je stekel ven, odprl prtljažnik in iskal trikotnik. Žal prepozno, da bi pravočasno opozoril tovornjakarja.
Skakat za ograjo z enomesečnim otrokom sredi viadukta tudi ni prijetno. MAmica je odpuščena iz intenzivne, tamala je v umetni komi s počeno lobanjo, mogoče bo tako še 14dni do 3 tedne. Upam, da se bo dobro izteklo.
Ne vem še točno, ali je tovornjakar uporabljal telefon med vožnjo ali ne. Iz posnetka je videti, kot da ni bil z glavo na cesti. Glede na to, da sedi višje od ograje, bi lahko opazil stoječ avto. Lahko da se motim. Bom šel en dan preverit.

Kogarkoli blatit in obtoževat je nesmiselno. Nesreča se je zgodila. Smola pač. Avto megane 1.9dci. Crkne sredi vožnje in to na posnetku so posledice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

cat

Fizikalc
3. sep 2007
908
59
28
Nima kaj ustavljat na voznem pasu. Pa makar za počasna vozile. Pika.
Je bila tu že debata o tistem mehankarju, ko ga je zbilo, ko je pomagal pri menjavi gume. Sveto ste zaprisegli, Naprej za vsako ceno.
Pa si malce oglejte nasvete in nicke.

Ali ti ločiš med "gumo mi je razpizdilo, ampak BMK, peljem se makar po felni do prvega izvoza" in "med vožnjo po klancu navzgor je avto enostavno crknil in ne morem niti metra več naprej" ?
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.807
388
83
Vipavska dolina
Ksz
kar poznam šoferjev te firme uporabljajo prostoročno telefoniranje. Zdaj je predaleč da bi videl tablice, drugače bi mogoče še vedel kdo je vozil.
Je pa tako, po bitki je lahko vsak general, važno da ni mrtvih...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.616
113
še v SLO - ampak komaj
Počakajmo, da malo (malega?) zbudijo iz umetne kome - potem si lahko vsi oddahnemo.
Voznika kamiona nabijati na križ, brez da bi mu bilo dokazano, da je čaprkal po telefonu, je pretirano.
Dovolj je, da je pogledal ali obrnil postajo na radiju, lahko je le za trenutek bil z glavo kje drugje (hebi ga - vsi smo ljudje) - kriv bo za povzročitev nesreče zaradi neprilagojene hitrosti. Upam le, da ne bo nesreče s težjo poškodbo ali bog ne daj smrtnim izidom - ker v tem primeru bodo najmanj 4 žrtve te nesreče.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
S posnetka smo vsi prepričani, da bi lahko voznik kamiona videl, kaj se godi. Kaj pa ostali? Nekako je normalno, da narediš v takem primeru prostor za vozila na voznem pasu. Nekateri pa vsaj upočasnijo, da napasejo zijala. Nič takega se ni zgodilo. Zato menim, da s stališča voznikov zadaj tukaj ni bilo tako zlahka ugotoviti, da je vozilo obstalo.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.099
3.158
113
Tole je posnetek iz googla na mestu kjer je tovornjak zadel avto. Tovornjak ki se pelje po desnem pasu je točno na lokaciji avtomobila ko ga je zadel. Oprosti ampak to da ga ni videl je lahko samo zaradi tega ker je gledal bog-si-ga-vedi-kam drugam kot na cesto. Tovornjakar vidi še iz višje pozicije kot pa je tale slika. Torej avta ni zakrivalo čisto nič!!
nesreca.png