ljudje radi mislimo, da se svet vrti okoli nas, in potem stvari v tem duhu tudi dojemamo.Normalnost je v bistvu pogojena s pogostostjo, gre za neko povprečje in zdaj, če imaš na slovenskih cestah idiote v večini to potem pomeni, da so oni tisti ta normalni, bolj umirjeni, defenzivni oz. varni vozniki pa nenormalni.
čestitamTisti, kateri ni sposoben vožnje osebnga avtomobila s hitrostjo prometnega toka in primerno varnostno razdaljo, bi moral vrniti vozniško
če dobro pomislim, me praktično vsi na AC motijo, malo je še normalnih voznikov kot sem jaz.
"Žal" je to kar nekako definicija normalnosti ---> Kaj je normalno? Tisto, kar je družbeno gledano najbolj pogosto, v uporabi, standardno in kot tako torej očitno v tistem trenutku/času/obdobju najbolj sprejemljivo. Je to prav lepo razvidno, če od daleč pogledaš standarde na različnih področjih skozi čas in ti že to lepo direktno pokaže, kako se dojemanje kaj je normalno spreminja na podlagi množične uporabe v praksi.Ja tako bi eni radi dojemali stvari, pa žal ne gre tako.
In Imas prazne avtoceste.Tisti, kateri ni sposoben vožnje osebnga avtomobila s hitrostjo prometnega toka in primerno varnostno razdaljo, bi moral vrniti vozniško
Torej si problem ti in ne drugi
drugače povedano, je teh 72 metrov nepotrebnih kar se vidi v praksi.In Imas prazne avtoceste.
Če 1000 daš da ti pokazejo razdaljo 70m ti bo to pokazal 1 od 1000 ostali pa ne.
in 72m je varnostna razdalja 2 sec pri 130km/h.
Po domače povedano na tako razdaljo parkiraš 3 40t tovornjake. in še ostane
Ja, kadar je vse vredu, je nepotrebnih.drugače povedano, je teh 72 metrov nepotrebnih kar se vidi v praksi.
Ce imas slab dan (pa v kaksni poledici...) ti tudi 500m ne pomaga. Se bolj bomo buljili v telefone. Se pa strinjam , da ce ne vidis vec avtov pred seboj(da si skrit za avtobusom, camperjem....) je dobro imeti vec kot "10"m varnostne.Ja, kadar je vse vredu, je nepotrebnih.
Ko ni... Zato pa je to varnostna razdalja.
Saj zamenjat pas s pravo varnostno je itak znanstvena fantastika, ker so fitipaldiji na prehitevalnem nabiti en drugemu na odbijače... zato pa je popolnoma vsak dan po radiu slišat o nesrečah na AC...Ce imas slab dan (pa v kaksni poledici...) ti tudi 500m ne pomaga. Se bolj bomo buljili v telefone. Se pa strinjam , da ce ne vidis vec avtov pred seboj(da si skrit za avtobusom, camperjem....) je dobro imeti vec kot "10"m varnostne.
Meni osebno se zdi pametno imeti nekih 50m. Pa sem pogosto pod to razdaljo. Ko zacnem menjavati pas, takrat obicajno nimam 50 metrov.
Jaz nimam nobenega problema s tem.Saj zamenjat pas s pravo varnostno je itak znanstvena fantastika, ker so fitipaldiji na prehitevalnem nabiti en drugemu na odbijače... zato pa je popolnoma vsak dan po radiu slišat o nesrečah na AC...
Kaksno varnostno ima za mano me prav posebno ne zanima. Jaz pa ohranjam svojo do spredaj vozecega. In ko ti kaksen skoci na prehitevalni pas sem jaz na zavori. Kaj pa oni zadaj dela pa ne vem, sem pa jih še videl plesat po dveh kolah tudi...
Cesta ni igrišče.Te bo zanimalo, ko ti bo priletel v rit. Statistika pravi, da je tisti spredaj na slabšem (vrat, hrbtenica) kljub temu, da imaš prtljažnik vmes. Še posebej, če je zadnji težji, kar je pri ritopikih precej verjetno.
Kaj šele, če imaš otroke zadaj.