Spremljevalni ekipe je blazen zegen proti fjaki dir dirke ali taglavnega dohtarja.Bicikli na strehi niso nobena ovira in marsikaj tudi odleti dol. In vozi se velikokrat, ne samo po klancu dol, ampak ko je treba kje presekat da prideš na naslednjo okrepno, se dejansko s spremljevalnim avtom ožema na polno, kolikor fizika dopušča. Ali ko se gre scat, ko je treba kolesa na strehi zamenjat, koga pobrat,....
Pojma nimam kaj bi ti rad povedal, jaz sem samo odgovoril na namigovanje, da naj bi kdorkoli v karavani vozil previdneje zaradi dejstva, da ima bicikle na strehi.Spremljevalni ekipe je blazen zegen proti fjaki dir dirke ali taglavnega dohtarja.
Tam nekdo prej omenjal relly vs giro( tour de dezele te ali one). Motorist z kamermanom ima obicajno poslihtano glavo in ve kako njegov motor deluje na polni kilazi svojega motorja. Pa mora odjebat obicajne zelje prve kamere za hrbtom. V avto sportu dosti lazje pokrivanje spic trenutkov dirke.
In povprečen avtomobilist je hitrejši od povprečnega kolesarja.Ja, če se želi ugotoviti kaj je absolutno hitrejše navzdol skozi ovinke. Kar pa se primerja sedaj je pa situacija v praksi s povprečnimi avtomobilisti in povprečnimi kolesarji.
o fak ne!!!Ne bi rad zagovarjal specialkarjev, ker mi gredo isto ali še bolj na krščen duš kot vsem ostalim.
Ampak na kolesarski je dejansko omejitev hitrosti 25 km/h, kar pa s specialko zlahka presežeš.
ja je treba bit mal strpen tud do drugih udeležencev v prometu ane.Jaz sem sicer raje na kolesarkah, ampak deloma pa je problem, da se folk na njih (in pešci jih zelo radi uporabljajo) enostavno ne gleda okoli sebe. In je tistih 30+, kolikor jih sam peljem z MTB po ravnem (oz 40+ in 50+ pri dobrih rekreativcih) postane nevarno. In ko imaš 1 ali 2 taki situaciji na kilometer, greš pač na cesto.
Ja glej, vse za kronce v segmentih Pol je mel pa pr nas na enmu hribu vse kronce gor in dol Moho, k se je enkrat slučajno čez naše konce vračal domov s treninga.A s'ti na glavo padu?
Pol pa Strava pa stava dol pade. S čim pa se bomo po pregonjenih 100+km/dan hvalili kot s čim večjo brzino, sekanjem ovinkov,...?
zdaj pa v avto naloži familijo in se zapelji dol z Vršiča tako hitro kot tisti na MTB, pa opazuj, po koliko ovinkih bodo otroci na zadnji klopi začeli bruhati. in boš vedel, zakaj povprečen avtomobil po ovinkasti cesti na klancu dol vozi počasneje od povprečnega kolesarjaIn povprečen avtomobilist je hitrejši od povprečnega kolesarja.
Jaz v avtu sem na katerikoli cesti hitrejši od mene na kolesu (MTB, pa mi na makadamu, na primer, ni tuje drsenje prednjega ali zadnjega kolesa na biciklu na meji oprijema).
In moja žena v avtu je definitivno hitrejša od moje žene na biciklu v isti primerjavi.
a se ni bl simpl dobit u enmu pajzlu pa si tiče kazat pa z metrom gruntat, kdo ma dalšga?S čim pa se bomo po pregonjenih 100+km/dan hvalili
Pa če nimaš? Greš na kolo?a se ni bl simpl dobit u enmu pajzlu pa si tiče kazat pa z metrom gruntat, kdo ma dalšga?
česa nimaš? tiča, metra al pajzla?Pa če nimaš? Greš na kolo?