A vi kle zdaj pravite da gre kolo hitreje cez ovinek kot avto?
Seveda in to kar precej hitreje.A vi kle zdaj pravite da gre kolo hitreje cez ovinek kot avto?
Vsak prelaz s serpentinami. Nisem kolesar, sem pa motorist in avtomobilist. Po serpentinah težko kolesarja loviš, če ni ravno turist. Drugo so daljši, bolj odprti ovinki.Radij? Hitrost?
Verjemi, pa vem o cem govorim. Nekaj let dirke po Slo izkusenj, takoj za ritjo vedno najhitrejsim.A vi kle zdaj pravite da gre kolo hitreje cez ovinek kot avto?
Ne. Ravno obratno, ti pelji z vršiča ali mangarta z avtom na polno, jaz ti bom pa za ritjo s kolesa zehal.Ne vem no, tukaj se uposteva da avto vozi laganini, kolesar pa na robu smrti?
se vedno je crn. impact mu ni barve snelKako je iz notranjosti kombija videti trenutek, ko vanj s polno hitrostjo trešči vlak? Preverite v tem srhljivem videu
Zgodilo se je v ZDA, Amazonov dostavljavec Alexander Evans pa jo je čudežno odnesel brez kakršnihkoli posledic. Nesreča se je pripetila sicer že leta 2021, zdaj pa je na plano prišel precej srhljiv posnetek nesreče, in to iz same kabine kombija.avto-magazin.metropolitan.si
Ajde dajmo vršič, to je tak vsem poznan. Lagano greš s peciklom dol in si hitrejši, v serpentini ga pa tak prehitiš, da brezveze. Če bi pa šel na polno pa ni šanse.Ne vem no, tukaj se uposteva da avto vozi laganini, kolesar pa na robu smrti?
Pa si prepričan, da je zavorna pot kolesa krajša od zavorne poti avta? Vsepovsod najdem obratno. Tudi motorji zavirajo slabše kot avto. ADAC je zmeril celo, da je motor zaviral slabše kot avto s prikolico (https://www.amzs.si/motorevija/mobilnost/promet/2015-12-04-kako-zavirajo-razlicna-vozila).Ajde dajmo vršič, to je tak vsem poznan. Lagano greš s peciklom dol in si hitrejši, v serpentini ga pa tak prehitiš, da brezveze. Če bi pa šel na polno pa ni šanse.
Moreš vedet da maš ti zavorno pot v metrih na peciklu in ne v desetinah metrov kot v avtu. In že tu se ful pridobi. Pol pa če je ovinkasta zaprta cesta te pa tak nimaš šanse z avtom.
Oziroma se moreš z avtom res potrudit in bit na meji med tem, ko kolesar ne bo kaj dosti pretiraval če hočeš da je tam tam.
Pri peciklu se zavorna pot meri v mm ko se zakanta v skalo ali pa drevo. Odvisno kako daleč mu uspe premakniti slednje...Ajde dajmo vršič, to je tak vsem poznan. Lagano greš s peciklom dol in si hitrejši, v serpentini ga pa tak prehitiš, da brezveze. Če bi pa šel na polno pa ni šanse.
Moreš vedet da maš ti zavorno pot v metrih na peciklu in ne v desetinah metrov kot v avtu. In že tu se ful pridobi. Pol pa če je ovinkasta zaprta cesta te pa tak nimaš šanse z avtom.
Oziroma se moreš z avtom res potrudit in bit na meji med tem, ko kolesar ne bo kaj dosti pretiraval če hočeš da je tam tam.
Pri peciklu se zavorna pot meri v mm ko se zakanta v skalo ali pa drevo. Odvisno kako daleč mu uspe premakniti slednje...
Pa kje ti živiš da ima kolo boljšo zavorno pot ?