V to ne bi bil prepričan. Bedakov na kolesih v realnem prometu je dovolj. Kot jih je dovolj na motorjih, e-skirojih, v avtomobilih in kamionih. Kdaj pa kdaj se komu ne izide, ker prometna cesta niti pod razno ni enako kot cesta zaprta zaradi dirke. Pa še tam pride do zaletov zaradi bedakov druge sorte..Noben turist ne bo vozil bicikla z vrsica na meji...
Če se ne motim, nismo nikjer primerjali dirkalnega avta s kolesarjem. Tu je jasno, da nek Loeb v WRC-jki na spustu nažge katerega koli kolesarja. Debata je bolj v smeri, da nek dokaj spodoben kolesar na normalni (dokaj zaprti!) cesti pri spustu brez težav pusti za seboj normalnega voznika v normalnem avtu. In tu se strinjam. Nimam se za nekega hudega kolesarja, ampak na dovolj zaprtih spustih sem s hardtailom brez težav bežal avtomobilom.Je cisto vseeno ce gume sjripljejo. Noben turist ne bo vozil bicikla z vrsica na meji... Moje vprasanje je ce je bicikelj (dirkac) hitrejsi od avta (dirkalnega) cez ovinke. Samo to me zanima. Glede na to da divjaki na motorju niti pod razno ne grejo cez ovinke tako hitro kot jaz z avtom ce zelim ..
Hitro vožnjo enačiš s kršenjem vseh predpisov, zdrave pameti in fizike, svojo zablodo pa potem podkrepiš s kakšnim drobnjakarskim mikrodejstvom (traktor z 10 km/h, kolesar na 8 metrov široko kvalitetni površini,....). Ah ja.Eno je dirka na zaprti cesti, drugo pa je realni promet, kjer nikoli ne veš, če ni za nepreglednim ovinkom pokvarjen tovornjak, če nekdo ne seka ovinka na polno ali traktor, ki leze s polno prikolico lesa navzdol 10 km / h. Lahko pride do situacije, ko je dobro, če se ti na kolesu uspe ustaviti do konca. Res je, da ni nujno, da se tega kolesar drži, zato pa smo pač že pospremili na drugi svet kakega dobrega kolesarja. Tudi slovenskega. Včasih enostavno prostora ni.
Vsi so bedaki, hitrejši od mene je bedak in počasnejši od mene je bedak , ker moram vozit za njimNajhitrejši so bedaki na cesti!
Debata je itak brezpredmetna, ker tisti, ki gledamo katero od treh velikih kolesarskih dirk vemo, da na dolgih spustih kolesarji pustijo motoriste, ki jih spremljajo krepko zadaj in se kamera premakne na helikopter, ker jim motorji ne morejo slediti.
Ja, če se želi ugotoviti kaj je absolutno hitrejše navzdol skozi ovinke. Kar pa se primerja sedaj je pa situacija v praksi s povprečnimi avtomobilisti in povprečnimi kolesarji.Če že..bi moral postaviti ob bok poklicnega kolesarja in poklicnega voznika (motorja ali avtomobila)...ne vem no...
Bicikli na strehi niso nobena ovira in marsikaj tudi odleti dol. In vozi se velikokrat, ne samo po klancu dol, ampak ko je treba kje presekat da prideš na naslednjo okrepno, se dejansko s spremljevalnim avtom ožema na polno, kolikor fizika dopušča. Ali ko se gre scat, ko je treba kolesa na strehi zamenjat, koga pobrat,....Upoštevaj, da ima motorist zadaj stoječega kamermana zadaj..ni na dirki, ampak mu je naloga da snema dogajanje. Tudi avtomobili v povprečju vsi s 5 do 10 biciki na strehi...tam rally špilat ne bo poceni.
Z biciklom si 'ožji' in lahko bolj sekaš ovinke, hkrati se lahko tudi ogneš kaki neumnosti (večinoma svoji, ker preveč seksaš).
Če že..bi moral postaviti ob bok poklicnega kolesarja in poklicnega voznika (motorja ali avtomobila)...ne vem no...