bedaki na cesti

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.401
1.405
113
Debata je itak brezpredmetna, ker tisti, ki gledamo katero od treh velikih kolesarskih dirk vemo, da na dolgih spustih kolesarji pustijo motoriste, ki jih spremljajo krepko zadaj in se kamera premakne na helikopter, ker jim motorji ne morejo slediti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Eno je dirka na zaprti cesti, drugo pa je realni promet, kjer nikoli ne veš, če ni za nepreglednim ovinkom pokvarjen tovornjak, če nekdo ne seka ovinka na polno ali traktor, ki leze s polno prikolico lesa navzdol 10 km / h. Lahko pride do situacije, ko je dobro, če se ti na kolesu uspe ustaviti do konca. Res je, da ni nujno, da se tega kolesar drži, zato pa smo pač že pospremili na drugi svet kakega dobrega kolesarja. Tudi slovenskega. Včasih enostavno prostora ni.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.987
9.531
113
Debata je, kdo je hitrejši na spustu, avto, motor ali kolo in odgovor je itak jasen brez filozofiranja. Če pa še ne verjameš, pa poglej kak posnetek iz spremljevalnih avtomobilov, bo zanimiv, ker gume škripljejo, da je veselje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik

jezek

Guru
24. jul 2008
3.663
1.522
113
Je cisto vseeno ce gume sjripljejo. Noben turist ne bo vozil bicikla z vrsica na meji... Moje vprasanje je ce je bicikelj (dirkac) hitrejsi od avta (dirkalnega) cez ovinke. Samo to me zanima. Glede na to da divjaki na motorju niti pod razno ne grejo cez ovinke tako hitro kot jaz z avtom ce zelim ..
 
  • Všeč mi je
Reactions: model1a in jendomen

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Noben turist ne bo vozil bicikla z vrsica na meji...
V to ne bi bil prepričan. Bedakov na kolesih v realnem prometu je dovolj. Kot jih je dovolj na motorjih, e-skirojih, v avtomobilih in kamionih. Kdaj pa kdaj se komu ne izide, ker prometna cesta niti pod razno ni enako kot cesta zaprta zaradi dirke. Pa še tam pride do zaletov zaradi bedakov druge sorte..
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.074
6.921
113
pri taščici
jezek
Tudi turist v avtu najbrz ne na meji.
Oziroma vecja moznost je da bos kolesarja na meji vude kot avtomobilista.
Vrsic je namenjen posyavljanju meja. Ce ti ti me ustreza, se peljes od KG v pkanico in nazaj ali do Belopeških jezer
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Je cisto vseeno ce gume sjripljejo. Noben turist ne bo vozil bicikla z vrsica na meji... Moje vprasanje je ce je bicikelj (dirkac) hitrejsi od avta (dirkalnega) cez ovinke. Samo to me zanima. Glede na to da divjaki na motorju niti pod razno ne grejo cez ovinke tako hitro kot jaz z avtom ce zelim ..
Če se ne motim, nismo nikjer primerjali dirkalnega avta s kolesarjem. Tu je jasno, da nek Loeb v WRC-jki na spustu nažge katerega koli kolesarja. Debata je bolj v smeri, da nek dokaj spodoben kolesar na normalni (dokaj zaprti!) cesti pri spustu brez težav pusti za seboj normalnega voznika v normalnem avtu. In tu se strinjam. Nimam se za nekega hudega kolesarja, ampak na dovolj zaprtih spustih sem s hardtailom brez težav bežal avtomobilom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert in Pepe

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Eh kaj bomo te mi zaj pametni. Jezek ve, da to ni res in gotovo. Tak da naslednjic ko gre. Na furo bom mel cigl zraven, da ga vlecem za sabo, da bojo z avti hitrejsi.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.900
113
Eno je dirka na zaprti cesti, drugo pa je realni promet, kjer nikoli ne veš, če ni za nepreglednim ovinkom pokvarjen tovornjak, če nekdo ne seka ovinka na polno ali traktor, ki leze s polno prikolico lesa navzdol 10 km / h. Lahko pride do situacije, ko je dobro, če se ti na kolesu uspe ustaviti do konca. Res je, da ni nujno, da se tega kolesar drži, zato pa smo pač že pospremili na drugi svet kakega dobrega kolesarja. Tudi slovenskega. Včasih enostavno prostora ni.
Hitro vožnjo enačiš s kršenjem vseh predpisov, zdrave pameti in fizike, svojo zablodo pa potem podkrepiš s kakšnim drobnjakarskim mikrodejstvom (traktor z 10 km/h, kolesar na 8 metrov široko kvalitetni površini,....). Ah ja.

Prav veliko nepreglednih ovinkov človek v življenju ne more posekat. Ne z avtom, ne z motorjem, ne s kolesom, za peljat po klancu dol hitreje od avta pa ni treba nič od naštetega, ni treba biti totalni debil in ni treba kršit nobenega predpisa. Se pa da prehitet marsikje, kjer se z avtomobilom ne da, ker ni prostora.
 
  • Všeč mi je
Reactions: irCAR81 in krko

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.900
113
Te spet skrbi za moje zdravje, kaj pa prstki, opravičila in psihološki profil?

Da ne znaš nehat nabijat na področjih, kjer se ti pol qrca ne sanja je tvoj problem, ne moj. Ja, Robič se je ubil na spustu ker je sekal ovinek direkt v avto. In kaj zdaj? Dokazal si si, izpeljal iz riti potegnjeno forrmulo tako da si potrdil svojo blodnjo, plosk plosk, zdaj pa pejt spat, ker vse skupaj z dejstvom da je kolo navzdol hitrejše od avtomobila nima popolnoma nobene veze.
 
  • Haha
Reactions: Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
jello: saj sem ti rekel, da imaš prav. Pomiri se. Bodi zdrav.
Zmeraj je prostor, samo včasih ga ni, pa kdo umre. Če boš prebral par postov nazaj, tudi jaz vem, da je kolo navzdol hitrejše od avtomobila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
Nimam težav s sprejemanjem tega, da so kolesarji velikokrat hitrejši po klancu navzdol. Ampak glede na posledice ki sem jih doživel, ko me je leta nazaj kot motorista s polno zaščitno opremo zradiralo pri 30-40 kmh, si niti ne predstavljam, kaj pomeni da kolesarja ubriše pri 60 - 70 s tisto bogo čeladico in kolesarsko majico namesto želve... Da o kolenih sploh ne govorim.

Jaz sem razbil čelado in počohal kombinezon, pa sem bil tri tedne v bolniški ker nisem spal od bolečin zaradi topega udarca v hrbet. Kolesar pa ... si niti ne predstavljam
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
saj ne gre za to, da bi kolesarji vozili 60-70 po klancu navzdol okoli ovinkov. vožnja po ovinkasti cesti je za sopotnike, še posebej tiste na zadnji klopi, lahko neprijetna, zato avtomobili praviloma vozijo precej počasneje, kot pa sama cesta varno omogoča. kolesarji težav s slabostjo na ovinkasti cesti nimajo, zato gredo lahko hitreje
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Debata je itak brezpredmetna, ker tisti, ki gledamo katero od treh velikih kolesarskih dirk vemo, da na dolgih spustih kolesarji pustijo motoriste, ki jih spremljajo krepko zadaj in se kamera premakne na helikopter, ker jim motorji ne morejo slediti.

Upoštevaj, da ima motorist zadaj stoječega kamermana zadaj..ni na dirki, ampak mu je naloga da snema dogajanje. Tudi avtomobili v povprečju vsi s 5 do 10 biciki na strehi...tam rally špilat ne bo poceni.

Z biciklom si 'ožji' in lahko bolj sekaš ovinke, hkrati se lahko tudi ogneš kaki neumnosti (večinoma svoji, ker preveč seksaš).
Če že..bi moral postaviti ob bok poklicnega kolesarja in poklicnega voznika (motorja ali avtomobila)...ne vem no...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.900
113
Upoštevaj, da ima motorist zadaj stoječega kamermana zadaj..ni na dirki, ampak mu je naloga da snema dogajanje. Tudi avtomobili v povprečju vsi s 5 do 10 biciki na strehi...tam rally špilat ne bo poceni.

Z biciklom si 'ožji' in lahko bolj sekaš ovinke, hkrati se lahko tudi ogneš kaki neumnosti (večinoma svoji, ker preveč seksaš).
Če že..bi moral postaviti ob bok poklicnega kolesarja in poklicnega voznika (motorja ali avtomobila)...ne vem no...
Bicikli na strehi niso nobena ovira in marsikaj tudi odleti dol. In vozi se velikokrat, ne samo po klancu dol, ampak ko je treba kje presekat da prideš na naslednjo okrepno, se dejansko s spremljevalnim avtom ožema na polno, kolikor fizika dopušča. Ali ko se gre scat, ko je treba kolesa na strehi zamenjat, koga pobrat,....