Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Jah pri vodiku ne pozabit da je infrastruktura dostikje že postavljena. Msilim da imamo oz. smo imeli tudi v slo par črpalk za vodik v lasti petrola, če so še?
Torej vodik ni noben bawbaw, dobi se povsod črpalke ki so bile sicer postavljene s preračunljivostjo naftnih lobijev ampak vseeno.
Pomojem bodo naftni in energetski lobiji šli v smer vodika ker to pomeni lažji prehod za "denar" in pa predvsem imajo oboji od njega korist (tako elektrika kot nafta sta osnovi za pridelavo vodika v večjih količinah). Vodik v določenih pogledih pomeni "full zero" emisije. Najboljša stvar pa je da se ohrani koncept "pump" za gorivo enak, torej se ustaviš, natankaš, plačaš in greš. To ne pomeni nobene dodatne povezovalne infrastrukture.
Sicer pa to dejstvo sem že 1x omenil, ko bodo vsa vozila šla s fosilnih goriv bo cena goriva (bilokakšno že bo) rastla naprej kot do sedaj. Torej ne si delat utvar da je električna prihodnost poceni, bo enako draga in posledično bodo tehnologije ki bodo lažje uporabna imele bolj pomembno vlogo.
Prehod na vodik ne spremeni ničesar v načinu uporabe avtomobila,
medtem ko prehod na elektriko se spremeni tudi način uporaba avtomobila:
1. Doma moraš uredit električno napeljavo kjer ga boš polnil, za tiste v bloku je še večji problem,
brez polnjenja doma električni avto skoraj ni uporaben.
2. Pri potovanju se moraš ustavljat npr. vsakih 200km in polnit 20-30 min
Ali vam ustreza tak način uporabe električnega vozila, vsak bi to bere naj odpiše
ali je pripravljen uredit električno napeljavo za polnjenje in
ali je pripravljen malo počasnej potovati 1000km in vmes 4krat polnit po 30min