Baterije, cokla razvoja EV

I

Izbrisan uporabnik 474

Ja pa kaj zdaj pričakuješ, da bomo šli za tistih 5 elektroavtov, ki so v Sloveniji CHADEMO postaje postavljat. Izvoli, investiraj, postavi mrežo pa se pol po prsih tolči. Al pa se prizemlji in sam pri sebi razčisti, da v Sloveniji pač ni uporabnikov EV in tudi trend ne nakazuje, da se bi množili kot zajci. In tudi če bi vas bilo 100x toliko, še vedno niste ekonomsko tako močni, da bi bilo smiselno postavljat mrežo polnilnic.

Ko jebe Talum in njihovo talilnico. Pa kaj če ne more počakat tisto uro, da se v bližini 3 Tesle nafilajo... Karikirano, ampak upam da razumeš problem. Še boljše bi bilo, če bi sploh vedel, koliko bi stala ureditev priklopa za recimo 5 polnilnih mest po 50kW.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:In če boste čakali še dolgo, tudi drugi ne boste, ker za prihajajočo zimo Tesla Motors načrtuje postavitev SuperCharger polnilnih postaj po Sloveniji:
http://www.teslamotors.com/en_GB/supercharger

Prestavite slider na zemljevidu na WINTER 2014-2015.

Kolikor vem, ne bo treba niti do zime čakat za prvo. Še do jeseni verjetno ne ...

Super! Mogoče veš - na SuperCharger strani zgleda, kot da bo še ena lokacija nekje na obali. Bo to v Sloveniji ali v Italiji?
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Če bi po tem gornjem grafu omejil polnenje na 50kW, ki v tem primeru, ko nekje pri 33 minutah pade pod 50kW, bi se polnenje s 50kW še nekaj časa nadaljevalo. Celoten potek polnenja bi se pa podalšal za cca 15-20 minut.

Na SC se ustaviš samo 15 do 30min in ponavadi ne polniš do konca,
vsakih 200km 20 minut polniš na SC, razen če naslednjih 300km nimaš nobene polnilnice
napolniš do konca.

Moč 135kW še kako izkoristiš, koliko je to dobro za akumulator je pa druga stvar.

Moč 50kW bo kmalu premalo.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Utisevalec, hvala, poznam podatke
smile-1.gif
(sem postavil bolj kot retorično vprašanje)

Hotel sem jih še slišati iz Petrolovih ust
wink-1.gif
, da se lahko nasmejemo investiciji v vodikovo črpalko.

Če bi namesto le-te postavili hitre DC polnilne postaje na strateška mesta na avtocestnem križu, koliko EV prometa bi bilo že lahko danes po Sloveniji, in koliko lastnikov Leaf-ov, C-Zero-ov,... bi se že vozilo na morje in nazaj neomejeno.

Je AvtoMagazin (SJTV1) to napisal že lep čas nazaj, ko smo se iz Kopra do Ljubljane peljali z Leaf-om in Vectrix-om:

http://www.avto-magazin.si/blogi-am/avto-magazin/reportaza-z-nissan-leafom-od-kopra-do-ljubljane/

Tisti ki se že vozite z električnimi, koliko pogosto in
kje bi postavili Chademo + CCS polnilnice
in kje počasne 22kW polnilnice.

Recimo da bo čez 10 let v Sloveniji 10.000 električnih avtomobilov,
koliko hitrih polnilnic potrebujemo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hitre polnilnice:
Koper, Postojna, Lj-Barje (nakupovalni centri na Rudniku), Lj-BTC (BTC, CityPark), Celje (CityCenter), Maribor.
 
Nazadnje urejeno:

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Moč 50kW bo kmalu premalo.
To zavisi predvsem od razvoja baterij. Današnje dovoljujejo 1C polnenje. Če bi se res pojavile bombažne dual karbonske baterije, o katerih je bilo pred kratkim precej napisanega, ki bi omogočajo 20C polnenje, potem bi pa potrebovali 500kW polnilce. Mislim pa, da bi bile 170kW, kar bi omogočale CCS polnilnice popolnoma dovolj.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hitre polnilnice:
Koper, Postojna, Lj-Barje (nakupovalni centri na Rudniku), Lj-BTC (BTC, CityPark), Celje (CityCenter), Maribor.

Dolenjce in Gorenjce pa na ignore?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Po Dolenjski se skoraj ne vozim, tako da nimam izkušenj, zato tudi nima smisla, da kaj pišem. Za Gorenjsko pa nimam ene pametne ideje.

Že zdaj, če pogledaš zemljevid obstoječih polnilnih postaj, vidiš, da so v glavnem postavljene na osi JZ-SV. Gorenjska je skoraj prazna, Dolenjska pa tudi. Nimaš ene pametne lokacije, da bi jih postavil in ljudem kaj ponudil v vmesnem času. Vsaj, ne da bi jaz vedel.
 
Nazadnje urejeno:

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
Na gorenjskem bi lahko bila pri Baumaxu.
Razlogi:
- povsem ob avtocesti
- zelo veliko parkirišče, ki je vedno vsaj 50% nezasedeno (posledično nebi nihče parkiral bencinarjev na polnilnicah)
- lokal kjer lahko spiješ kavo, medtem ko se ti avto fila
- lahko greš še na sprehod po Baumaxu...
grin1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vidiš, to je pa dobra ideja. Čisto sem pozabil na Baumax, ker so ga postavili pred kratkim in vedno se peljem le mimo in sploh nisem pomislil nanj.
Dobra lokacija (zraven AC, tam je še dobra kvaltieta ceste) + nekaj lahko ponudiš gostom.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Problem edino je, da ob največji prometni konici, čisto zabasan izvoz kranj vzhod in potem vpadnica v kranj
wink-1.gif
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
Jaz se vsak dan peljem mimo ob cca 16:30. Do Baumaxa prideš dokaj hitro; gneča je predvsem od krožnega pri Baumaxu pa do Mercatorja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Hm...če pa včasih je že sam izvoz tako zabasan, da folk stoji že na odstavnem pasu...

Potem bi bila kakšna polnilnica rajši na kateri izmed petrol pump? saj kdo pa potrebuje "SC", tranzit, lokalci itak filajo doma.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampak vseeno je fino tiste pol ure do ene ure kaj početi. Da te drugi gledajo, da stojiš ob avtu in čakaš, da se napolni in se ti ob tem drugi nasmihajo, se mi ne zdi kot najbolj koristno preživljanje časa.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Ja, ampak švaba ne bo šel v baumaxa, veliko več mu pomeni kakšna kavica ali pa obrok.

IMO
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vsekakor, ampak futuristic je zgoraj napisal, da se da tam tudi kavico spiti. Poleg tega je pa velika možnost, da je do lokacije že potegnjena infrastruktura za velike električne moči, med tem, kot do Petrola, ki je tam že konkretno časa, ni nujno, da je. Recimo nekje okoli 400kW, bi bilo zadosti?
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
Aha torej ker je izvoz 1x dnevno 20minut zabasan (čeprav se avti vseeno dokaj hitro premikajo naprej), je zaradi tega lokacija neprimerna?
Po tem takem v LJ nebi smelo biti nobene polnilne postaje...
bonk.gif