Mislim, da so gorivne celice svojo prihodnost v avtoindustriji že zamudile.Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
To od Japončkov sem videl ! Upam, da bo kaj na tem..! Čeprav Toyota forsira gorivne celice!
Mislim, da so gorivne celice svojo prihodnost v avtoindustriji že zamudile.Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
To od Japončkov sem videl ! Upam, da bo kaj na tem..! Čeprav Toyota forsira gorivne celice!
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj pa se potem toliko proizvajalcev trudi s to tehnologijo?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ekzekli to je bil namen mojega prvega posta, ampak je potem philips skurcal to idejo
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Vse lepo in prav, če ne bi bila distribucija vodika tako prekleto komplicirana in s tem tudi draga. Te pomanjkljivosti ne more rešiti nobena praktična rešitev.
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Vse lepo in prav, če ne bi bila distribucija vodika tako prekleto komplicirana in s tem tudi draga. Te pomanjkljivosti ne more rešiti nobena praktična rešitev.
Enako velja tudi za uhajanje iz tanka. To je za večino velik deal breaker.
Po mojem mnenju bo prej kaka baterija s tekočim elektrolitom, kjer boš lahko "natankal" elektriko enako hitro kot zdaj fosilna goriva.
(OK, malo drugače bo, ker se bo moral stari elektrolit prej izčrpati)
EDIT: ekstremno hitro polnenje klasičnih baterij namreč tudi ne pride v poštev, zaradi zelo velikih potrebnih tokov in s tem povezane infrastrukture. Razen če bodo vmes izumili tudi kak "normalen" superprevodnik...
Prepozno, mogoče jim bi to uspelo pred 10 leti. Sedaj so baterije že toliko razvite in tudi uporabne, da vodik nima več kaj dosti možnosti.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Instead of batteries and electric charging stations, players like General Motors, Mercedes, Honda and Toyota are focusing their efforts on a very different sort of fuel system: hydrogen.
Tako veliki playerji vedo slabše kot alter? Ne bi rekel, da bi kak toto iz indije razvijal v tej smeri...