Baterije, cokla razvoja EV

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
To od Japončkov sem videl ! Upam, da bo kaj na tem..! Čeprav Toyota forsira gorivne celice!
Mislim, da so gorivne celice svojo prihodnost v avtoindustriji že zamudile.
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.855
686
113
Vodik ni kul. Za pridobivanje rabiš več energije kot jo dobiš nazaj, ima zelo malo energijsko vrednost, je zelo eksploziven in uhaja iz tanka (v par tednih bo tank sam od sebe prazen).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj pa se potem toliko proizvajalcev trudi s to tehnologijo?

Zato ker je vodik možno "enostavno" spremenit v elektriko in nazaj. Skratka vodik je neke vrste baterija oz. idealen fizičen medij za shranjevanje elektrike.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Ekzekli to je bil namen mojega prvega posta, ampak je potem philips skurcal to idejo
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ekzekli to je bil namen mojega prvega posta, ampak je potem philips skurcal to idejo
smile-1.gif

Philips je povedal čisto realno. Vodik porivajo naprej predvsem zaradi tega, ker je EKO (relativno seveda). Po mojem mnenju v tej smeri ni prihodnosti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Instead of batteries and electric charging stations, players like General Motors, Mercedes, Honda and Toyota are focusing their efforts on a very different sort of fuel system: hydrogen.

Tako veliki playerji vedo slabše kot alter? Ne bi rekel, da bi kak toto iz indije razvijal v tej smeri...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Verjetno računajo na hladno fuzijo, ker potem bi lahko proizvajali vodik dokaj enostavno in poceni!
evil.gif


Trenutno je pač vodik+gorivna celica cenejša tehnologija od baterij. Da ne govorimo o tem da baterije trenutno sploh ne omogočajo nekih uporabnih kapacitet na volumen, vodik jih namreč BP.

Skratka če gledaš na vodik+gorivno celico izključno kot na medij za shranjevanje elektrike je idealen in predvsem mu nobena tehnologija baterij ne pride blizu. Problemi proizvodnje, shranjevanja in transporta so pa poglavje zase.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Vse lepo in prav, če ne bi bila distribucija vodika tako prekleto komplicirana in s tem tudi draga. Te pomanjkljivosti ne more rešiti nobena praktična rešitev.
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.855
686
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Vse lepo in prav, če ne bi bila distribucija vodika tako prekleto komplicirana in s tem tudi draga. Te pomanjkljivosti ne more rešiti nobena praktična rešitev.

Enako velja tudi za uhajanje iz tanka. To je za večino velik deal breaker.

Po mojem mnenju bo prej kaka baterija s tekočim elektrolitom, kjer boš lahko "natankal" elektriko enako hitro kot zdaj fosilna goriva.
(OK, malo drugače bo, ker se bo moral stari elektrolit prej izčrpati)

EDIT: ekstremno hitro polnenje klasičnih baterij namreč tudi ne pride v poštev, zaradi zelo velikih potrebnih tokov in s tem povezane infrastrukture. Razen če bodo vmes izumili tudi kak "normalen" superprevodnik...
 
Nazadnje urejeno:

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Vse lepo in prav, če ne bi bila distribucija vodika tako prekleto komplicirana in s tem tudi draga. Te pomanjkljivosti ne more rešiti nobena praktična rešitev.

Enako velja tudi za uhajanje iz tanka. To je za večino velik deal breaker.

Po mojem mnenju bo prej kaka baterija s tekočim elektrolitom, kjer boš lahko "natankal" elektriko enako hitro kot zdaj fosilna goriva.
(OK, malo drugače bo, ker se bo moral stari elektrolit prej izčrpati)

EDIT: ekstremno hitro polnenje klasičnih baterij namreč tudi ne pride v poštev, zaradi zelo velikih potrebnih tokov in s tem povezane infrastrukture. Razen če bodo vmes izumili tudi kak "normalen" superprevodnik...

Polnjenje s 100kW zadostuje,
vsakih 200km se ustaviš in 10min polniš

Če ti to ne ustreza se voziš na vodik(bencin, dizel, LPG, metan,...) za 2-krat višjo ceno
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Instead of batteries and electric charging stations, players like General Motors, Mercedes, Honda and Toyota are focusing their efforts on a very different sort of fuel system: hydrogen.
Tako veliki playerji vedo slabše kot alter? Ne bi rekel, da bi kak toto iz indije razvijal v tej smeri...
Prepozno, mogoče jim bi to uspelo pred 10 leti. Sedaj so baterije že toliko razvite in tudi uporabne, da vodik nima več kaj dosti možnosti.
Končna odločitev bodo vsekakor kupci.