Citat:
The production volume is expected to be at least 30 gigawatt-hours-worth per year.
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Vprašanje v zvezi z baterijami. Sicer se mi ne odpira nove teme in si bo sposodil to.
Sezona motorjev je pred vrati in tako bo počasi čas, da se lotim tudi mojega elektro prevoznega sredstva in sicer zamenjave baterij.
Trenutno imam Pb 4x12V 40Ah. Namen imam menjati za Li-Ion. Ne vem pa, katere točno na vzamem, na kaj vse naj bom pozoren (C) in pa na koncu sama sestava, zavarovanje pred zunanjimi vplivi itd.
Poleg baterij, bom menjal oz dodal tudi ostalo, kar je potrebno. Menjal bom obstoječi krmilnik, dodal BMS in zamenjal polnilec (trenutni je samo za Pb baterije).
Namen imam narediti konfigirajo 72V 60-100Ah, trenutno imam 48V-40Ah Pb! Naredil bi 4 bloke v katerih bi bilo po 6 baterij (skupaj 24)!
Kaj izbrati od baterij:
CALB
http://www.ev-power.eu/CALB-40Ah-400Ah/SE100AHA-Lithium-Cell-LiFePO4-3-2V-100Ah.html?cur=1
SINOPOLY (manjši C)
http://www.ev-power.eu/Sinopoly-40Ah-200Ah/SP-LFP100AHA-Lithium-Cell-LiFePO4-3-2V-100Ah.html?cur=1
WINSTON (najvišji C)
http://www.ev-power.eu/Winston-40Ah-200Ah/WB-LYP90AHA-LiFeYPO4-3-2V-90Ah.html?cur=1
Ali bi bilo bolje v sestvao manjših 18650 Headway celic . Jih pa v tem primeru potrebujem +100 kos. ! Ali pa baterije iz notebook-ov ?
Hvala,
Yagi
Citat:
"Degradation depends more on the miles traveled than on the nature of recharging."
Otherwise, the cars are operated pretty much the same: climate is automatically set to 72 degrees, are driven on public roads around Phoenix, AZ and have the same set of dedicated drivers is rotated through the four cars.
Citat:
The DC cars did lose a bit more at each test, but only around a 25-percent overall loss after 40k, compared to 23 percent for the Level 2 cars.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
The DC cars did lose a bit more at each test, but only around a 25-percent overall loss after 40k, compared to 23 percent for the Level 2 cars.
Samo 23% - 25% izgube kapacitete po prevoženih 64k km? Pa kdo se tu dela norca, to je zaskrbljujoč padec kapacitete, kaj bo pa pri 120k km. Sicer je res da ta pojav lahko v veliki meri pripišemo vročini v Arizoni, ampak vseeno.
poleg kilometrov, bodo priredili še stanje baterijeCitat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ja,25% je pri 100% električnem avtomobilu ogromno! Po tej logiki bo po 120k kilometrih baterija imela samo še 50 do 60% kapacitete. Zelo zaskrbljujoče
Zanimivo bo videti,kako bo s ceno takega rabljenega vozila
Pri Nissanu so se zavedali težav, ki jih povzročajo višje temperature. Zato so šli v razvoj baterij za višje temperaturno območje. PrihodnjiCitat:
Ja,25% je pri 100% električnem avtomobilu ogromno! Po tej logiki bo po 120k kilometrih baterija imela samo še 50 do 60% kapacitete. Zelo zaskrbljujoče
Zanimivo bo videti,kako bo s ceno takega rabljenega vozila
Vsekakor se tukaj pokaže kot izredno velika prednost termalna optimizacija baterije,ki jo ima vgrajena Ampera/Volt,kjer je vse delovenje podrejeno čimdaljši življenski dobi baterije (nisem še zasledil,da bi imeli lastniki teh avtomobilov probleme z izgubo kapacitete).Proizvajalci,ki ne bodo sledili tem smernicam,si bodo naredili veliko medvedjo uslugo...