Avtomatski menjalnik in zaviranje z motorjem

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.338
4.917
113
Tisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?

Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Verjetno zavisi kater motor imaš..bencinar ne bo ustavljal kaj dosti, bencinar bolje, čeprav sem jaz dobil občutek (Touran DSG 2.0 TDI) da je motor v tej kombinaciji manj 'zaviral' kot ročni menjalnik (sporstvan 2.0 TDI). Nisem pa zaradi tega nič kolovratil z menjalnikom.
Trenutni motor v kombinaciji s samodejnim menjalnikom toliko zavira, da se kvečjemu poslužujem 'jadranja' - dam v N in se odpeljem zadnjih par sto metrov (pustim da masa dela svoje), namesto da bi držal gas praktično do mesta ustavljanja (primer: izvoz iz obvoznice do semaforja, izteki klancev..kjer veš da lahko odpelješ 500m+ v leru).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.338
4.917
113
Po strmem klancu dol absolutno ročno, ker mašina menja nekam gor v tri krasne. Sicer pa avtomatika, če se ne grem kao športne vožnje. Udobje je konec koncev bistvo avtomatskega menjalnika.
To sem mislil, klanci navzdol, ali pa ko se moreš prej ustavit, kot pa bi ti avtomatika zavirala sama...

Ja, je fora udobja z avtomatiko, ampak je lažje z ročico vžrti eno ali dve prestave nižje kot pa pritiskat na bremzo ;)
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.231
6.770
113
Za klanec navzdol, kjer pač hočeš vzdrževati neko hitrost je tempomat. Za kolono oziroma nekoga spredaj je aktivni tempomat. Če sem pa prva, pa se moram ustavit, pol je pa treba na bremzo stopiti. Najbolj zmoti, da z bremze ne smeš dol stopiti, če stojiš, pa imaš v D. Rine hudič naprej. Stoji edino, če ga je poprej ustavil aktivni tempomat. Vsaj pri meni. Na to se mi je bilo bolj zoprno navaditi, kot da ne gre bremzati z motorjem.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Točno tako. Edino pri meni, ko se ustavim, če malo bolj stisnem btemzo, gre avto v HOLD in stoji dokler se spet ne dotaknem bremze ali gada (ali ročice tempomata).

Eni res delajo znanost iz avtomatika...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.408
9.677
113
EU
Avensis CVT. Zaznava nagib ceste navzdol. Za zaviranje z motorjem navzdol je dovolj, da držim nogo na zavori nekaj sekund. Avto to zazna in postopoma začne zavirati z dvigovanjem obratov motorja, dokler držim nogo na zavori. Ko doseže željeno hitost, samo umaknem nogo. Celi klanec navzdol zvozi z nastavljeno hitrostjo, dokler se ne dotaknem plina.
To počne brez tempomata. Nekakšno nasprotje "hill holderja", ker dela navzdol kot nekakšen "downhill holder".
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Točno tako. Edino pri meni, ko se ustavim, če malo bolj stisnem btemzo, gre avto v HOLD in stoji dokler se spet ne dotaknem bremze ali gada (ali ročice tempomata).

Eni res delajo znanost iz avtomatika...
bmw ne gre nikoli v HOLD, pa lahko delaš kaj hočeš, torej tvoja teorija pri tej znamki ne drži.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Tisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?

Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
Je dovolj pameten, da po klancu navzdol drži v nižji prestavi kot sicer in že sam od sebe zavira z motorjem, tako da se s tem kaj preveč ne obremenjujem. Da bi pa ročno šaltal še nižje, pa do sedaj nisem.

bmw ne gre nikoli v HOLD, pa lahko delaš kaj hočeš, torej tvoja teorija pri tej znamki ne drži.
Seveda gre, če ima Auto Hold. Če ga nima, pa res ne more :)
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.558
1.257
113
Tisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?

Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
Zdaj tu je več možnosti.... Recimo:
Se spuščam iz velebita, tempomat na 100, vse dela avtomatika.... Menjava nižje da zavira z motorjem in drži 100km/h
Potem drugo je recimo zaviranje iz Mb proti pesniškem rondoju.... Tam je dovolj da 3x pedal kliknem in se čisto rahlo dotaknem zavore. To racunalnik zazna in avtomatsko pusti v nastavljeni prestavi. V kolikor zavoro spustim, cež nekaj sekund vrne nazaj v "optimalno" prestavo.
Potem je prestavitev ročke v manual za spuščanje po kakih "prelazih/serpetinah"..
Za vse ostalo.... Samo po bremzi.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
pri vw je hill assist to kar rabiš... v tem primeru vedno "zategne" ročno ko se ustaviš in ne rabiš tiščat bremze
Pa imajo VW avtomatiki spoh še Hill Hold assist? Načeloma rabiš Auto Hold Assist in ti pač drži bremzo ko stojiš na mestu. Ročno pa zategne šele, če stojiš res dolgo ali ugasneš avto.