Avto-prikolica

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Jaz tudi mislim, da je 87 ali 88 šlo brez B. Moral bi vprašati sošolca, ampak prepričan sem, da je on takoj naredil C, brez da bi prej delal B.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.246
2.526
113
Ko sem jaz delal je bilo sigurno tako, je pa možno da so pri nas, ki smo znani po inovacijah ;) naredili enostavno 2 v 1 in si sočasno opravil oboje. Ne vem, špekuliram, v "vaših" letih me to ni prav veliko zanimalo, jaz sem izmel izpite, otrok pa še ni bilo. ;)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Samo je še vseeno tovornjak. Keri avto vozn z b nese tolko kot ram. Mu rukneš 3t zadaj pa mašina ne čuti neke razlike.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Skoraj vsi proper ameriski pickupi, pa tud evropskih avtov je kar nekaj kateri ne jamrajo ko imajo 3T zadej, samo spredaj mora bit dovolj ponijev.. Jaz bi prepovedal vlečt prikolico z več kot 2 toni z čemerkoli kar nima vsaj 200 konjev.. Pa še 200 je včasih premalo, si dejansko ovira na cesti..
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.719
9.494
113
Skoraj vsi proper ameriski pickupi, pa tud evropskih avtov je kar nekaj kateri ne jamrajo ko imajo 3T zadej, samo spredaj mora bit dovolj ponijev.. Jaz bi prepovedal vlečt prikolico z več kot 2 toni z čemerkoli kar nima vsaj 200 konjev.. Pa še 200 je včasih premalo, si dejansko ovira na cesti..
:valjamse:
Sej ne rečem, da ma večina kombijev k so sposobni vlečt prikolo tam nekje 130 konjev in da je omejitev s prikolo 100....
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Skoraj vsi proper ameriski pickupi, pa tud evropskih avtov je kar nekaj kateri ne jamrajo ko imajo 3T zadej, samo spredaj mora bit dovolj ponijev.. Jaz bi prepovedal vlečt prikolico z več kot 2 toni z čemerkoli kar nima vsaj 200 konjev.. Pa še 200 je včasih premalo, si dejansko ovira na cesti..

F150 (dva polžka) z 1.5t prikolico ima precej več "laga" (razlike pri pospeških med praznim in vleko prikolice) napram 170km tdi passatu pri vleki prikolice. Pri zaviranju takorekoč isto. Passat opaziš razliko ni pa bistveno, pri fordu je pa obnašanje kot drug avto. Sploh zaviranje imajo tile ameriški pickupi na meji sposobnosti napram evropskim avtom. Vem da ni ravno referenca v tipu vozila, ampak samo kor primer.

Če ima vozilo reduktor je recimo 90 konjev dovolj za vleko 3.5T prikolice. Je pa jasno da pospešek od 0-100 ne meriš v sekundah ampak minutah, ampak koneckoncev govoimo pri taki masi o "tovornem vozilu".
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
F150 (dva polžka) z 1.5t prikolico ima precej več "laga" (razlike pri pospeških med praznim in vleko prikolice) napram 170km tdi passatu pri vleki prikolice. Pri zaviranju takorekoč isto. Passat opaziš razliko ni pa bistveno, pri fordu je pa obnašanje kot drug avto. Sploh zaviranje imajo tile ameriški pickupi na meji sposobnosti napram evropskim avtom. Vem da ni ravno referenca v tipu vozila, ampak samo kor primer.

Če ima vozilo reduktor je recimo 90 konjev dovolj za vleko 3.5T prikolice. Je pa jasno da pospešek od 0-100 ne meriš v sekundah ampak minutah, ampak koneckoncev govoimo pri taki masi o "tovornem vozilu".

F150 z 5.4 tritonom nima nobenega laga, te pa razumem -3.6 je nepremičnina, enostavno premalo moči, isti qrac kot 3.2 dizl v evropskem rangerju.. Sem zadnjič vlekel 1000km zkolegovim 3.2 rangerjem in 2000kg na kljuki.. samo mučenje, skos je šaltal in jamral, dejansko se mi je ranger zameril... Pa še tole.. Z 170 konjskim passatom jaz nebi zapel 1.5T zadaj, v kritični situaciji neboš imel nobene kontrole ko začne pasatek opletat pa tudi z 170 konji nemoreš potegnit da bi stabiliziral prikolico..

Tale z reduktorjem je pa zgrešena. Reduktor služi lažjemu manevriranju pri nizki hitrosti in speljevanju v hrib, da ne zakuriš sklopke.. Ampak itak je treba ustavit in dat potem v normalne prestave če se hočeš peljat normalno.. V lowdrive boš pri višji hitrosti vse polomil..
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.719
9.494
113
Pri...potegnil da boš stabiliziral.....sem nehal brat. Ne ga srat. Se pa strinjam s tem, da Passat ni najboljša izbira za vleko večjih prikolic. Pa ne zarad konjev, teh ma zadost, ampak teže. Mojo kravetino od 7m Hobby prikolice je vlekel C8 s 160 konji brez vseh težav. En kombi s 130 konji bi jo pa še lažje. Tajo da tele tvoje gluposti glede konjev ne držijo ravno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.684
-523
83
5x letno je tudi 130km dovolj. Za tedensko rabo pa rabis kubike in konje.
L200 s 150 km ima v hrib precej dela z 2t zadaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Pri...potegnil da boš stabiliziral.....sem nehal brat. Ne ga srat. Se pa strinjam s tem, da Passat ni najboljša izbira za vleko večjih prikolic. Pa ne zarad konjev, teh ma zadost, ampak teže. Mojo kravetino od 7m Hobby prikolice je vlekel C8 s 160 konji brez vseh težav. En kombi s 130 konji bi jo pa še lažje. Tajo da tele tvoje gluposti glede konjev ne držijo ravno.

Verjetno ti prikolica še ni zaplesala, ker ne poznaš takšne situacije.. No takrat vsak trol pritisne na bremzo in prevrne.. V tem primeru je edina rešitev sistem elektronske magnetne bremze na potenciometer kakoršnega uporabljajo v usa... Pri nas lahko rešiš z konji in z gasom, tko da nevem če so glih gluposti ;)